OMGquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
198 euro lush afgeschreven![]()
en t is nog niet eens geshipped
IK HEB TOCH MIJN SPULLIES NODIG!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG. En jij doet meerdere keren per jaar zo'n bestelling toch?
ik doe altijd pesto en dan mozarella op een ciabatta, en voor sf nog tomaat erbijquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Maar pesto is dus wel heerlijk, zeker met kaas op een tosti (rode) of in de pasta (groene)
ik ben gek op italiaanse clubsandwiches, meerdere lagen, met ei, kaas, pesto-mayonaise, sla, tomaat en carpaccioquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe altijd pesto en dan mozarella op een ciabatta, en voor sf nog tomaat erbij
OMNOMNOMNOMNOM!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe altijd pesto en dan mozarella op een ciabatta, en voor sf nog tomaat erbij
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben gek op italiaanse clubsandwiches, meerdere lagen, met ei, kaas, pesto-mayonaise, sla, tomaat en carpaccio
hoeveel weeg jij dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja ik wilde er nog 3 kilo af hebben
ERMAHGERD DE ONKOSTEN!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee bah
Maar SF wel wat plakjes op brood, nu moet ik steeds een halve tomaat weggooien
Ik weeg nu rond de 60 en dat is echt teveel naar mijn zin. Daar zit alles wat ik in de feestdagen gekaand heb nog niet bij.quote:
Ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |