Nee, dat niet... Ik zag een buikje opkomen... denk maandje of 4/5. En ze is niet aangekomen, want ze heeft een supergoed figuurquote:
Jongetje wordt het danquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Ik zag een buikje opkomen... denk maandje of 4/5. En ze is niet aangekomen, want ze heeft een supergoed figuur
Omdat je dan naar voren draagt, meisje wordt je rondom dikkerquote:
Zoopquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen nog de beste wensen hier
Vanavond WIDM inderdaad.... ik hoop dat ik elke week van Ewoutmag genieten
Ook voor jou nog de beste wensenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen nog de beste wensen hier
Vanavond WIDM inderdaad.... ik hoop dat ik elke week van Ewoutmag genieten
het is echt de leukste mannelijke homo op TVquote:
Ja die Patrick Martens is echt vergaydquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is echt de leukste mannelijke homo op TV
edit: normaal was niet zo'n goede woordkeus
Die zou ik ook nog wel doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die Patrick Martens is echt vergayd
Maar die is wel een stuk lekkerder!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die Patrick Martens is echt vergayd
Dat heb ik nooit ontkendquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog wel doen
Is hij trouwens nog steeds samen met Freek B.?
Ewoutquote:
Die blonde krullenbol is dat toch?quote:
eeeeensquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die is wel een stuk lekkerder!
Moest even google raadplegen maar ook eensquote:
Oh dat hoorde ik, even downloadenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
Achtste-groeiers huilen niet aan het kijken, jaaanken
* checkquote:
ja heb ik ook gezien... janken ja hihi! Erg mooie aangrijpende film.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
Achtste-groeiers huilen niet aan het kijken, jaaanken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |