Verdraaid, ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef LookAtMe het volgende:
Godmiljaar.Geen P maar wel M, per ongeluk.
Ik word elke keer na een week opeens helemaal anders, zieke drang voor M of vrouwen. Kakt na een paar dagen wel weer in helaasquote:Op zondag 13 januari 2013 00:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Verdraaid, ik ookIk krijg onder de douche echt standaard een stijve.
Niet op de vrijmibo klikken gek.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Damn faalde vandaag of gister, zaterdag iig, door de vrijmobochicks van geenstijl.
Dacht er niet eens over na en zat mooi het overzichtje te checken van alle wijven. reset als ik wakker wordt. lga nu pitten
Vandaag op dag 5 gefaald met geen M. Shit is gewoon onmogelijk inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Epii het volgende:
Ik sluit me hier aan. Ik heb al een paar maanden zonder P, maar MO lukt me gewoon echt niet.Misschien dat het wel beter lukt als ik hier wat steun krijg zeg maar
Ik zit inmiddels op 80, amateurs...quote:
Goed idee. Actieve mensen, even het hekje voor je naam weghalen, dan kom je weer in de lijst:quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef xminator het volgende:
Idee om lijst in OP bijtewerken? Mensen met 100% eruit en inactieve mensen ook?
Zo dan:quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef µ het volgende:
[..]
Goed idee. Actieve mensen, even het hekje voor je naam weghalen, dan kom je weer in de lijst:
>> klik <<
Nee; want: geen invloed.quote:
Bedoel je of het in je hoofd een effect heeft?quote:en beinvloeden ze het resultaat?
verschil waarin? Aandacht van de vrouwen voor jou?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Dag 37, maar ik merk eigenlijk geen enkel verschil..
met het niet verslaafd voelen, meer energie etcquote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef opreis het volgende:
[..]
verschil waarin? Aandacht van de vrouwen voor jou?
Heb je wel een goed slaapritme verder?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met het niet verslaafd voelen, meer energie etc
zoals normaal ...quote:Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb je wel een goed slaapritme verder?
Ik denk dat dat echt merkbaar is bij de mensen die elke dag 3/4x aan het fappen waren oidquote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met het niet verslaafd voelen, meer energie etc
Tja dan weet ik het ook niet, ik heb wel wat meer energie maar bij mij kwam het doordat ik op betere tijden ging slapen (ipv nog eerst een uurtje rukken voor het slapen gaan).quote:
It happens.quote:
Ik denk dat dit lijstje beter weergeeft hoeveel mensen meedoen. Die andere was echt veel te lang als je het vergeleek met hoeveel personen hier reageerden.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:45 schreef µ het volgende:
Lijstje is alweer voller. Nogmaals: even op het plaatje klikken en haal de '#' voor je naam weg als je terug wilt.
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat ik mijzelf van de lijst had gehaald. Guess not. Anyways, ik kijk volgende week even of ik weer mee doe.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:53 schreef µ het volgende:
Even een PM gestuurd aan de mensen die op inactief stonden. Misschien willen mensen wel weer meedoen die zijn gestopt, of doen ze mee en staan ze nu niet op de lijst.
Yes.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef kipsatesalade het volgende:
Gewoon het hekje weghalen toch? Back in the game boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |