Weet je waar ik mij nog het meest aan erger? Ik kan niet oordelen of het een goede gozer is of niet want ik ken hem niet. Hij lijkt me echt niet een superslecht of kwaadaardig persoon maar...
Waar ik zo schijt- en schijtziek van wordt is het constante gezeur van hem dat hij 'met zwervers praat, mensen uit de put trekt, medelijden met iedereen heeft, iedereen helpt'. Constant loopt hij de aandacht naar zichzelf te trekken.
In mijn ogen zijn de mensen die anderen hulp geven, zonder enig voorbehoud, in stilte en anonimiteit, geen behoefte hebbend aan aandacht of een veer in de reet, de ECHTE helden in deze samenleving.
Niet zo'n opgeschoten, bolle kameel die constant moet vertellen hoe goed hij wel niet is.
En dan zijn opmerkingen over zwervers en minima-gezinnen. Uit welke eeuw kom je Ali? Ik zou me als zwerver echt vet aangesproken en voor lul gezet voelen als je van eea gozer moet aanhoren dat 'zwervers geen goede kleding kunnen betalen en overal gaten in de broek hebben.'
COME ON! Er zijn volgens mij zat zwervers die voor een zwervend bestaan kiezen, zich prima voelen en uitstekend redden, ook qua uiterlijk bekeken.
Tsja, er zijn altijd mensen die uit hun huis gegooid worden en zonder het te willen een zwervend bestaan moeten leiden, maar hoe generaliserend als Ali kan je zijn?
En dan de minima-gezinnen, die volgens onze Messias, 'naar dit programma (BB) kijken wat hun enigste pleziertje is.'
YEAH RITE. Die hebben wel wat anders aan hun hoofd dan naar dat gekweel van Ali te luisteren.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps op 21-09-2000 21:00]
http://www.fokforum.nl/showtopic/19134
Deze gaat dicht.. sowwy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |