abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2013 @ 22:52:50 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121251056
Aantal schermen en batt. Perc in de statusbar dus ook niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121259338
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:52 schreef Catch22- het volgende:
Aantal schermen en batt. Perc in de statusbar dus ook niet?
Nope, helaas. Aantal schermen kun je wel aanpassen in Nova launcher o.i.d. (waarvan de betaalde versie zijn geld meer dan waar is).
  maandag 7 januari 2013 @ 08:11:12 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121259822
Is holo niet beter?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121260043
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:11 schreef Catch22- het volgende:
Is holo niet beter?
Je kunt eender welke launcher gebruiken. Ikzelf vind Nova erg fijn dus :P
pi_121268984
Heren en dames. Mijn galaxy S2 loopt helemaal vast na ~10GB transferen van data via USB. Gebeurt dit vaker? Android 4.0.nogwat :s).
జ్ఞ‌ా
pi_121269070
Transfer is trouwens naar een 32GB kaartje wat ik in mijn telefoon heb gedaan :s).
జ్ఞ‌ా
  maandag 7 januari 2013 @ 14:29:10 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121269096
wat transfer je en wat voor filesystem staat er op het kaartje?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121269300
quote:
11s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:29 schreef Catch22- het volgende:
wat transfer je en wat voor filesystem staat er op het kaartje?
Muziek, dus allemaal bestanden van rond de 5MB. Gaat naar FAT32...
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:28:08 #69
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121308269
Eerste en enige minpunt ontdekt van de supernexus rom, batterijverbruik, echt niet normaal meer. Heb alles staan zoals normaal en met de standaardrom had ik aan het einde van de dag meestal nog tussen de 60 en 70% over. Nu zit ik halverwege de dag al op 70%....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:55:09 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121309362
dat heb ik met alle JB roms.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:27:00 #71
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121310589
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef Catch22- het volgende:
dat heb ik met alle JB roms.
blij dat te horen, was het nog niet gewoon, draaide tot nu toe alleen maar stockbased roms op mijn S3 :+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:34:41 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121310951
Komt door ontbrekende/slechte drivers voor de chipset/wifi etc.

bedankt Samsung maar...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:36:20 #73
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121311028
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Komt door ontbrekende/slechte drivers voor de chipset/wifi etc.

bedankt Samsung maar...
in dat geval wil ik samsung bedanken voor een fijne telefoon :Y
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:37:32 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121311081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:36 schreef Klonk het volgende:

[..]

in dat geval wil ik samsung bedanken voor een fijne telefoon :Y
:P

Xperia Z _O_
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:39:35 #75
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121311156
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:P

Xperia Z _O_
dacht ik eerst ook maar ik heb net wat beelden bekeken van de Z en moet zeggen dat ik de ZL mooier vind, geen rare klepjes om de water en stofdichtheid te verzekeren, geen glas op de achterkant met en rare coating maar wel met zo goed als identieke specs :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:41:06 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121311235
Klopt, ik vind het design van de Z wel botergeil. En daarbij vis ik en komt het dus wel eens voor dat hij nat wordt.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:42:20 #77
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121311284
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Catch22- het volgende:
Klopt, ik vind het design van de Z wel botergeil. En daarbij vis ik en komt het dus wel eens voor dat hij nat wordt.
Z is idd een prachtig toestel, Sony maakt samen met Nokia wat mij betreft de mooiste toestellen. Alleen zouden ze UI eens een flinke facelift mogen geven, zie weinig verschil met wat ik op de oorspronkelijke arc draaide :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:43:40 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121311339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef Klonk het volgende:

[..]

Z is idd een prachtig toestel, Sony maakt samen met Nokia wat mij betreft de mooiste toestellen. Alleen zouden ze UI eens een flinke facelift mogen geven, zie weinig verschil met wat ik op de oorspronkelijke arc draaide :P
Mja, ze zitten wel vrij dicht bij stock hoor. En het staat je vrij andere launchers te installeren natuurlijk.

Ik vind de lumia's zelf niet mooi, maar dat is smaak. Ik hou van strak hihihi
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:46:27 #79
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121311450
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Mja, ze zitten wel vrij dicht bij stock hoor. En het staat je vrij andere launchers te installeren natuurlijk.

Ik vind de lumia's zelf niet mooi, maar dat is smaak. Ik hou van strak hihihi
je komt voorlopig ff niet in de buurt van kleuterscholen enzo?
pi_121311463
Mooi toestel die Xperia Z maar waarom loopt Sony altijd achter met software en hebben ze altijd accu's met minder vermogen. Alhoewel ik niet weet hoe dat met de Z zit, hopelijk beter. Als ze die twee dingen aan zouden pakken zou ik ook overwegen om een keer een Sony toestel te nemen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:00:40 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121311984
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:46 schreef Klonk het volgende:

[..]

je komt voorlopig ff niet in de buurt van kleuterscholen enzo?
Ik woon naast een kinderdagverblijf :9
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:14:05 #82
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121312551
:X
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:04:34 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121314540
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Klonk het volgende:
:X
;)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121333105
Pfoe, net de schrik van mijn leven gehad.

Ik was met een vriend van me zijn Sony Xperia P aan het rooten om een custom ROM er op te flashen.
Rooten en custom kernel gingen prima, maar met de ROM was ik vergeten zgn. "small apps" te flashen en eer ik een full wipe had gedaan was er geen mogelijkheid meer om terug in Android te komen - ik kon dus niet aan de interne SD-kaart komen (want geen verwijderbare batterij noch uitbreidbaar geheugen) terwijl het ding vast zat in een bootloop.

Na enkele softbricks kon ik een kernel flashen die het toeliet om de SD-kaart te mounten als massa-opslag en na alweer wat softbricks (want die ROM werkte blijkbaar nog steeds niet) gaf het toestel aan toe te zijn aan een servicebeurt.

Het display was inmiddels flink ingebrand want het ding zat al een uur of twee nonstop vast in wat leek een hopeloze poging om op te starten.
Toen maar de recoverysoftware van Sony erbijgehaald maar het toestel wilde maar niet in downloadmodus blijven; vervolgens nog een andere ROM geprobeerd re flashen en ook dat kende geen succes.

Uiteindelijk ben ik erin geslaagd om d.m.v. een officiële disk image (mind you; géén recovery) het toestel weer aan de gang te krijgen en het draait nu weer exact zoals voorheen.

Inmiddels hebben we allebei geen interesse meer in het flashen van een custom ROM op de Xperia en ik sta er nog steeds versteld van dat het toestel weer werkt.

Het scherm heeft zich ondertussen ook weer wat hersteld; hopelijk is dat na een nachtje uitstaan nog meer het geval en blijft het toestel bruikbaar.

Daaaamn.
pi_121333774
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef J.Appleseed het volgende:
Pfoe, net de schrik van mijn leven gehad.

Ik was met een vriend van me zijn Sony Xperia P aan het rooten om een custom ROM er op te flashen.
Rooten en custom kernel gingen prima, maar met de ROM was ik vergeten zgn. "small apps" te flashen en eer ik een full wipe had gedaan was er geen mogelijkheid meer om terug in Android te komen - ik kon dus niet aan de interne SD-kaart komen (want geen verwijderbare batterij noch uitbreidbaar geheugen) terwijl het ding vast zat in een bootloop.

Na enkele softbricks kon ik een kernel flashen die het toeliet om de SD-kaart te mounten als massa-opslag en na alweer wat softbricks (want die ROM werkte blijkbaar nog steeds niet) gaf het toestel aan toe te zijn aan een servicebeurt.

Het display was inmiddels flink ingebrand want het ding zat al een uur of twee nonstop vast in wat leek een hopeloze poging om op te starten.
Toen maar de recoverysoftware van Sony erbijgehaald maar het toestel wilde maar niet in downloadmodus blijven; vervolgens nog een andere ROM geprobeerd re flashen en ook dat kende geen succes.

Uiteindelijk ben ik erin geslaagd om d.m.v. een officiële disk image (mind you; géén recovery) het toestel weer aan de gang te krijgen en het draait nu weer exact zoals voorheen.

Inmiddels hebben we allebei geen interesse meer in het flashen van een custom ROM op de Xperia en ik sta er nog steeds versteld van dat het toestel weer werkt.

Het scherm heeft zich ondertussen ook weer wat hersteld; hopelijk is dat na een nachtje uitstaan nog meer het geval en blijft het toestel bruikbaar.

Daaaamn.
Daarom flash ik ook alleen maar mijn eigen telefoon en niet die van een ander.

Overigens is er wel een toetscombinatie voor Xperia's waarvan de accu niet los gekoppeld kan worden, en die simuleert het accu loskoppelen. Ik weet echter niet meer welke combinatie dat is. Van mijn Xperia kan de accu er gelukkig wel uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121334187
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Daarom flash ik ook alleen maar mijn eigen telefoon en niet die van een ander.

Overigens is er wel een toetscombinatie voor Xperia's waarvan de accu niet los gekoppeld kan worden, en die simuleert het accu loskoppelen. Ik weet echter niet meer welke combinatie dat is. Van mijn Xperia kan de accu er gelukkig wel uit.
Klopt, met [power] + [vol up] vijf seconden inhouden forceer je een reboot en als je dat tien seconden doet forceer je een shutdown.

Hoe dan ook is het inderdaad heel vervelend om verantwoordelijk te zijn voor iemands (dure) apparaat.. vooral als het mis dreigt te gaan.

Brrr, kreeg er echt de kriebels van. Voortaan ook maar twee keer doorlezen.
pi_121334673
Ik hoor wel vaker rare dingen over JB-roms en battery drain vanwege slechte wifi drivers. Wat ik gemerkt heb is dat wanneer je wifi aan hebt ongeacht of je verbinding hebt of binnen bereik bent van je accesspoint je batterij langer meegaat. Geen idee of dat alleen voor mijn rom geldt. De accuduur was op zich prima maar nu nog beter. Het is altijd de moeite waard om het te proberen.