Nog maar een 30 minuten mee gespeeld, eerste indruk: wat een schermquote:
Wel GEspeeld een half jaar geleden ofzo, toendertijd nog op een ipod touch met jailbreak, had die dikke superbike.quote:
Hee de grote broer van mijnequote:
1 keer gedaan maar als 99% van de mensen ene gekraakte app heeft is het weinig aanquote:
Nexus 4 en Galaxy Nexus zijn aan de voorkant te onderscheiden dmv van de plaatsing van de earpiece, bij de 4 zit ie tegen het rand aan zeg maar, en bij de galaxy niet die heeft nog een stuk te gaan tot de bovenkant.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
Verbeterd:
Nexus 4 gepresenteerd representeerd overal het ''Android OS'' zie bijv. twitter als je uitlogt, naast de iPhone (ios) staat een Nexus 4 die Android representeerd![]()
Maar iPhone 5 is op het plaatje groter als Nexus 4 terwijl het in het echie toch andersom is?
Groet,
Nexus 4 bezitter.
Aanvulling:
Zal dus wel een Galaxy Nexus zijn, shit, dan zou het weleens kunnen kloppen
Apple... pfff, niet dat het slechte producten maakt, integendeel zelfs, maar die schandalige prijs die ze vragen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:22 schreef Xu het volgende:
[..]
Nexus 4 en Galaxy Nexus zijn aan de voorkant te onderscheiden dmv van de plaatsing van de earpiece, bij de 4 zit ie tegen het rand aan zeg maar, en bij de galaxy niet die heeft nog een stuk te gaan tot de bovenkant.
Handige tip om de nieuwste van de nieuwste te onderscheiden (/apple trekjes)
Waren er tegenwoordig geen Play-tegoed kaarten te koop? En anders toch weer de prepaid online credit card.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:03 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Jiayu G3 is binnen!
Wil ik een keer apps gaan kopen, accepteren ze Ideal of Paypal... Pfff, of is er een manier om apps te kunnen kopen zonder creditcard?
waffoor toestel?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee hoe ik een snelkoppeling van een foto/printscreen op mijn homescreen krijg?
En ik heb ergens een pdf op mijn voor maar wil een snelkoppeling van dat bestand op mijn homescreen. Hoe doe ik dat?
Nah ik heb het echt in de app, dat hij daar pas meldingen heeft als ik het meldingen venster open en omlaag sleep zodat het gaat verversen. Alleen m'n nieuwsoverzicht verversen of de app openen is niet genoegquote:Op zondag 6 januari 2013 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het geen instelling, met dat verversen? (bv push notifications)
Misschien kan het wel makkelijker, maar hiermee zou het moeten lukken: https://play.google.com/s(...)i.android.app.dskvzrquote:Op zondag 6 januari 2013 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee hoe ik een snelkoppeling van een foto/printscreen op mijn homescreen krijg?
En ik heb ergens een pdf op mijn voor maar wil een snelkoppeling van dat bestand op mijn homescreen. Hoe doe ik dat?
Amen, dat was echt bazig. De clock met weer ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef maxmit het volgende:
Is er voor niet-htc toestellen ook een widget net als de friendstream van htc?
Heb nu een Samsung SIII mini, maar ik vond de friendstream van htc eigenlijk geweldig.
Ik zie inderdaad Play-tegoed kaarten maar alleen beschikbaar in VS. Ik zie wel van die shady websites waarbij je tegoed kaarten kan kopen maar dat vertrouw ik niet helemaal 100%quote:Op zondag 6 januari 2013 04:18 schreef Roolio het volgende:
[..]
Waren er tegenwoordig geen Play-tegoed kaarten te koop? En anders toch weer de prepaid online credit card.
Hoe bevalt de telefoon verder?
Inderdaad! Heel fijn. Alleen jammer dat de CM10.1 er ook in zitten, maar hopelijk wordt dat snel gefixt.quote:
Na dat te hebben uitgezet zijn ze bij mij ook weg indd. Thanks!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Roolio het volgende:
Nee. Ik heb trouwens spellingscontrole gewoon uitgezet. Typen werd er langzamer van en gebruik het nooit.
Op je Note?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef Catch22- het volgende:
bij de instelingen van je toetsenbord natuurlijk
Heb supernexus ook geflashed. Lijkt vooralsnog soepel
jep. draait als een trein.quote:
Nergens. SuperNexus is gewoon een 1:1 kopie van de Nexus-lijn, staat dus geen Nova o.i.d. op en ook de settings als in CM zijn er niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jep. draait als een trein.
Maar waar zitten de settings van de launcher?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |