Paypal kan ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:02 schreef Crutch het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met WhatsApp gaat gebeuren.
Niet iedereen heeft een credit card o.i.d. aan z'n Play Store of Apple Store-account gekoppeld.
Hoe moet je er dan voor betalen?
Geen helder licht inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sorry man, ben niet zo helder donderdagavond
Geen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef µ het volgende:
Zojuist DroidWall vervangen door AFWall+, goede switch geweest.
Welke firewalls gebruiken jullie?
doubleTwist?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef µ het volgende:
En goede mediaplayers? Ik heb nu WinampPro. Wat ik zoek:
• Filter op genre
• Last.fm scrobblesupport
• Equalizer
• Crossfade
WinampPro stopt er soms mee, dus als iemand een betere weet?.
Mag ik vragen wat het nut is van het gebruiken van een firewall op je telefoon?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef µ het volgende:
Zojuist DroidWall vervangen door AFWall+, goede switch geweest.
Welke firewalls gebruiken jullie?
Scheelt batterij, da's voor de meesten de voornaamste reden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het nut is van het gebruiken van een firewall op je telefoon?
Geen idee, ik gebruik PowerAmp en ben daar tevreden mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef µ het volgende:
En goede mediaplayers? Ik heb nu WinampPro. Wat ik zoek:
• Filter op genre
• Last.fm scrobblesupport
• Equalizer
• Crossfade
WinampPro stopt er soms mee, dus als iemand een betere weet?.
Via Whatsapp zelf misschien wel, via Google Play niet.quote:
quote:Also, at this time, PayPal is not an available payment option on Google Play for any type of content (apps, in-apps, books, movies or music).
Dat was de vraag toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Via Whatsapp zelf misschien wel, via Google Play niet.
[..]
quote:
Ik wil graag een zooi apps kopen die ik nu "gratis" heb, maar ik vertik het om een creditcard (al dan niet prepaid) aan te schaffen. Als Google PayPal b.v. nu eens toevoegt dan ga ik de "gratis" apps eraf gooien en de originele kopen en installeren. Voor het geld hoef ik het niet te laten want de apps kosten bijna geen drol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef µ het volgende:
[..].
Je maakt wel een valide punt, gPlay moet wat meer dan CC's gaan supporten... Bitcoin bijvoorbeeld.
Je moet 'm wel iets geven om te downloaden hè. Via Odinquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:22 schreef Muto het volgende:
Recovery en downloading.
Echter blijft er downloading... Do not turn off target. Maar hij lijkt weinig te downloaden oid.
Wat scheelt t.o.v. de Note?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:56 schreef Catch22- het volgende:
ben nu een dag over naar een s3 en damn, t scheelt echt veel tov de note
veel meer dan verwacht. Echt een hap sneller. Camera is ook een stuk beter trouwensquote:
Ik dacht je al lang een S3 had door jouw aanwezigheid in de S3-topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
veel meer dan verwacht. Echt een hap sneller. Camera is ook een stuk beter trouwens
Kon hem kopen met een maat voor een leuke prijs. Hoef uiteindelijk niet veel bij te leggen. Een note doet 250-300 bij verkoop en je hebt al een nette s3 voor 325-350. Wmb is het een mooie upgrade
In ieder geval snelle updates. Samsung heeft w.m.b. echt afgedaan met de Note / GSII Jelly Bean-updates. Bahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben zelf een S3-bezitter van de beginmaanden en ben benieuwd wat/hoeveel ik ga missen in de S4.
Lang leve custom ROMSquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
In ieder geval snelle updates. Samsung heeft w.m.b. echt afgedaan met de Note / GSII Jelly Bean-updates. Bah
Ja precies. Ik draai nu ook 4.1.2 PA (want 4.2 draait nog niet helemaal vlekkeloos). Geweldig snel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lang leve custom ROMS
Niet omdat Touchwiz, vind het een prachtige skin die ik graag behou, maar puur om de snelheid en constant snelle updates.
nope. Maar ik neus in veel topic en als ik iemand kan helpen doe ik datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht je al lang een S3 had door jouw aanwezigheid in de S3-topic
Ben zelf een S3-bezitter van de beginmaanden en ben benieuwd wat/hoeveel ik ga missen in de S4.
Cyanogenmod is nog beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:11 schreef stoereboii het volgende:
Adobe Flash is ook weer geinstalleerd in mn nieuwe rom. Ik hou echt van Android
Je kan het zo customizen als je zelf wilt, zelfs op een simpele Galaxy Ace
Ik draai 4.1.2 OMEGA (custom stock ROM) en ben erg blij met die keuze als ik mijn snelheid vergelijk met die van andere S3's die stock 4.1.2 draaienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja precies. Ik draai nu ook 4.1.2 PA (want 4.2 draait nog niet helemaal vlekkeloos). Geweldig snel.
Waarschijnlijk wordt mijn volgende telefoon een Nexus.
Nexus 5.3, iemand?
De opties zijn heel handig inderdaad, maar je zegt het al; 't is gewoon véél te langzaamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik draai 4.1.2 OMEGA (custom stock ROM) en ben erg blij met die keuze als ik mijn snelheid vergelijk met die van andere S3's die stock 4.1.2 draaienEn ik had het ook nog eens maanden eerder dan zij
Ik snap niet waarom mensen geen Touchwiz zouden willen hebben op hun S3 of Note 2. Het werkt wel retetraag op stock ROM, maar er zitten kapotveel handige features in (cameraopties, SmartStay).
Weet ik wel, maar voor mijn toestel is ef niet een heel uitgebreide community. Ik heb de Ace 5830i, die is eigenlijk hetzalfde als de 5830, alleen een andere chipset waardoor custom roms van de gewone ace niet op de 5830i kunnen. Waarom samsung dit heeft gedaan is me een raadsel... achja nu is er iemand bezig met het bouwen van CM7 en CM9quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
, die is e
Cyanogenmod is nog beter.
Jellybean is er iig wel voor de 5830i. Ik heb deze toevallig eergisteren op een Ace van een maat van me gezet en hij draait erg goed, nog sneller dan de standaard Android 2.3 die er eerst op stondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar voor mijn toestel is ef niet een heel uitgebreide community. Ik heb de Ace 5830i, die is eigenlijk hetzalfde als de 5830, alleen een andere chipset waardoor custom roms van de gewone ace niet op de 5830i kunnen. Waarom samsung dit heeft gedaan is me een raadsel... achja nu is er iemand bezig met het bouwen van CM7 en CM9
Een snelle Google search geeft me dit als eerste resultaat: Update your Samsung Galaxy Ace 5830i with Jelly Blast 4.1.1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:38 schreef Devolution het volgende:
[..]
Jellybean is er iig wel voor de 5830i. Ik heb deze toevallig eergisteren op een Ace van een maat van me gezet en hij draait erg goed, nog sneller dan de standaard Android 2.3 die er eerst op stond
Echt niet hoor. Voor de Ace s5830 wel, en anders zou ik graag weten waar je het gehaald hebt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:38 schreef Devolution het volgende:
[..]
Jellybean is er iig wel voor de 5830i. Ik heb deze toevallig eergisteren op een Ace van een maat van me gezet en hij draait erg goed, nog sneller dan de standaard Android 2.3 die er eerst op stond
Is een build.propquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Een snelle Google search geeft me dit als eerste resultaat: Update your Samsung Galaxy Ace 5830i with Jelly Blast 4.1.1
thanks voor de tip!quote:
Met mijn Note heb ik na 2 uur schermtijd nog 55 à 60% over met mijn PA ROMquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
De s3 gaat stukken langer op de accu. De note was met 3 uur schermtijd leeg; toen ik gister ging slape had ik 4 uur scherm en nog 20% accu
Jep. En af en toe op de uni, gewoon omdat het kan. 's Avonds zet ik hem altijd in dit dock:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laden jullie je telefoon op? Elke avond voor het naar bed gaan aan de lader prikken en 's ochtends pas weer in the pocket stoppen?
Yepquote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laden jullie je telefoon op? Elke avond voor het naar bed gaan aan de lader prikken en 's ochtends pas weer in the pocket stoppen?
Godsasmme dat lijkt mij tofquote:Op zondag 27 januari 2013 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jep. En af en toe op de uni, gewoon omdat het kan.
's Avonds zet ik hem altijd in dit dock:
[ afbeelding ]
En dan met doubleTwist Alarm op dim-modus als klokje (wel portrait modus ofcourse):
[ afbeelding ]
Geniaal
Die app heeft enkele vrij harde (klassiek-achtige) geluidjes ingebouwd. Je kunt er toch eens naar kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Godsasmme dat lijkt mij tofMaar ik heb zo'n irritante harde klassieke wekker want ik word niet wakker van mijn telefoon. Gaar
Inderdaad, ziet er tof uit. Luxe.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Godsasmme dat lijkt mij tofMaar ik heb zo'n irritante harde klassieke wekker want ik word niet wakker van mijn telefoon. Gaar
Sommige roms draaien beter, of zelfs alleen op, custom kernels. Deze kun je echter alleen flashen met een unlocked bootloader.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef stoereboii het volgende:
Na het flashen van een ROM kreeg ik steeds random reboots... Heb ff stock rom weer geflasht met Odin en de ROM opnieuw geflashed. Hopelijk gaat het nu beter
Het was een rom die ik al eens had gehad, en deze werkt beter op stock kernelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sommige roms draaien beter, of zelfs alleen op, custom kernels. Deze kun je echter alleen flashen met een unlocked bootloader.
Indd, op mijn Gnote ook gewoon via CWMquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het was een rom die ik al eens had gehad, en deze werkt beter op stock kernel
En bij Galaxy Ace kan je kernels gewoon flashen in recovery.
AOSP willen showen maar dan allemaal apps laten zien....quote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef J.Appleseed het volgende:
Oké, ik ben helemaal verliefd op AOSP Android nu (vooral i.c.m. ParanoidAndroid 2.99)![]()
![]()
Touchwiz? Sense? Naah... dít is gewoon übermooi
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
AOSP willen showen maar dan allemaal apps laten zien....
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kijk eens naar de status- en actiebak.
Nee, maar iedereen weet toch hoe AOSP er stock uitziet? Dat hoef ik niet te laten zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet gezien had. Leuk dat het meekleurt ja, maar dat vind je zo "![]()
![]()
" aan AOSP?
Doe gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet gezien had. Leuk dat het meekleurt ja, maar dat vind je zo "![]()
![]()
" aan AOSP?
Ach ja, het zal wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen weet toch hoe AOSP eruitziet? Dat hoef ik niet te laten zien.
vind jequote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef J.Appleseed het volgende:
Oké, ik ben helemaal verliefd op AOSP Android nu (vooral i.c.m. ParanoidAndroid 2.99)![]()
![]()
Touchwiz? Sense? Naah... dít is gewoon übermooi
[ afbeelding ]
Ik mag waarschijnlijk eind dit jaar een nieuwe telefoon kopen. Dat wordt dan waarschijnlijk een Note 2, Galaxy S4 of Nexus 4, tenzij er nog andere toestellen komen, maar wil niet meer dan 550 euro uitgeven (die toestellen zullen tegen december ong toch wel die prijs hebben?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh, en de on-screen buttons werken imo ook een stuk handiger dan de hardbuttons. Daarom gebruik ik die nu.
Ik denk dat mijn volgende toestel daarom een Nexus gaat zijn, mits het formaat tussen de 4.8-5.5 inch ligt
ben sowieso benieuwd naar wat google nog meer gaat aankondigen tijdens i/o. Android 5.0, consumentenversie van google glasses?, heb er zin inquote:Op zondag 27 januari 2013 23:35 schreef Catch22- het volgende:
Behalve dat er dan een s4, note3, nexus 5 zijn. En de xperia z.
Ik ben heeel benieuwd naar die motorola/google xphone die ze tijdens i/o gaan presenteren in mei...
Ik zeg toch ook S4, Nexus 4 en Note 2 omdat dat wss in december de al wat ''oudere'' toestellen gaan zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:35 schreef Catch22- het volgende:
Behalve dat er dan een s4, note3, nexus 5 zijn. En de xperia z.
Ik ben heeel benieuwd naar die motorola/google xphone die ze tijdens i/o gaan presenteren in mei...
De ingebouwde data-feature van Android zelf, voldoet voor mij prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef Xu het volgende:
Februari begint alweer bijna, nieuw maand nieuw data tegoed. Wat gebruiken jullie om je dataverbruik bij te houden? Persoonlijk gebruik ik 3G watchdog, maar ik ben benieuwd of er nog betere alternatieven zijn
standaard ding van Androidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef Xu het volgende:
Februari begint alweer bijna, nieuw maand nieuw data tegoed. Wat gebruiken jullie om je dataverbruik bij te houden? Persoonlijk gebruik ik 3G watchdog, maar ik ben benieuwd of er nog betere alternatieven zijn
ik zou die vraag hier even stellen: DIG / Android tablet discussie topic #34 - Met 3D 4K Quadcore tabletsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:04 schreef Ditty het volgende:
Hoi
Ben al een tijdje mee aan het lurken. Na een mobiel uit china die zeer goed bevalt zit ik nu ook te kijken voor een tablet. Ik heb al een beetje rond gekeken maar kom er nog niet helemaal uit. Misschien kunnen jullie helpenMijn budget is rond de 150 euro, wil er graag series op kijken dus dus 9 of 10 inch en een ips scherm. Waar ik nu op uitkwam is een Ainol Hero maar misschien zijn er nog andere betere varianten?
Ow ga ik dat doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou die vraag hier even stellen: DIG / Android tablet discussie topic #34 - Met 3D 4K Quadcore tablets
zit vol met kenners
Bij Mobile vikings heb je 2GB internet dus ik heb het eigenlijk niet echt nodig, maar ik gebruik een van de vele widgets die zij hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef Xu het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef blow... het volgende:
Ik ga zaterdag de note 2 halen.
Wat zijn nou echte must-have apps?
Plague Inc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef blow... het volgende:
Ik ga zaterdag de note 2 halen.
Wat zijn nou echte must-have apps?
Veel downloads helpen je app ook weer hogerop te komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Topicspace het volgende:
Wat een verademing is de play-store! Binnen een uur stond onze Android App online, dat is stukke beter geregeld dan de Apple Store waar je gemiddeld 15/20 dagen mag wachten om je app afgekeurd terug te krijgen.
Zijn er ook Android gasten die gouden tips weten om wat extra reclame te krijgen voor je app?
Ik wil niet spammerig overkomen, mocht dit niet toegestaan zijn hier dan mag een modje dit bericht wel wissen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Veel downloads helpen je app ook weer hogerop te komen.
Welke app heb je geüpload?
Vergeet Amazon niet, trouwens: https://developer.amazon.com/welcome.html
Daar wordt ook flink gedownload.
Een heldere omschrijving en een paar toffe screenshots helpen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Topicspace het volgende:
Wat een verademing is de play-store! Binnen een uur stond onze Android App online, dat is stukke beter geregeld dan de Apple Store waar je gemiddeld 15/20 dagen mag wachten om je app afgekeurd terug te krijgen.
Zijn er ook Android gasten die gouden tips weten om wat extra reclame te krijgen voor je app?
Kindle sowieso, maar ook telefoons en andere tablets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:03 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Ik wil niet spammerig overkomen, mocht dit niet toegestaan zijn hier dan mag een modje dit bericht wel wissen.
Het gaat om de POP100, https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.pop100.pop100
Hoe moet ik dat Amazon zien, is dit dan speciaal voor de Kindle e.d. en dienen we daar dan een andere app voor te maken, de huidge APK uploaden of is het een kwestie van door linken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |