thanks voor de tip!quote:
Met mijn Note heb ik na 2 uur schermtijd nog 55 à 60% over met mijn PA ROMquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
De s3 gaat stukken langer op de accu. De note was met 3 uur schermtijd leeg; toen ik gister ging slape had ik 4 uur scherm en nog 20% accu
Jep. En af en toe op de uni, gewoon omdat het kan. 's Avonds zet ik hem altijd in dit dock:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laden jullie je telefoon op? Elke avond voor het naar bed gaan aan de lader prikken en 's ochtends pas weer in the pocket stoppen?
Yepquote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laden jullie je telefoon op? Elke avond voor het naar bed gaan aan de lader prikken en 's ochtends pas weer in the pocket stoppen?
Godsasmme dat lijkt mij tofquote:Op zondag 27 januari 2013 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jep. En af en toe op de uni, gewoon omdat het kan.
's Avonds zet ik hem altijd in dit dock:
[ afbeelding ]
En dan met doubleTwist Alarm op dim-modus als klokje (wel portrait modus ofcourse):
[ afbeelding ]
Geniaal
Die app heeft enkele vrij harde (klassiek-achtige) geluidjes ingebouwd. Je kunt er toch eens naar kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Godsasmme dat lijkt mij tofMaar ik heb zo'n irritante harde klassieke wekker want ik word niet wakker van mijn telefoon. Gaar
Inderdaad, ziet er tof uit. Luxe.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Godsasmme dat lijkt mij tofMaar ik heb zo'n irritante harde klassieke wekker want ik word niet wakker van mijn telefoon. Gaar
Sommige roms draaien beter, of zelfs alleen op, custom kernels. Deze kun je echter alleen flashen met een unlocked bootloader.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef stoereboii het volgende:
Na het flashen van een ROM kreeg ik steeds random reboots... Heb ff stock rom weer geflasht met Odin en de ROM opnieuw geflashed. Hopelijk gaat het nu beter
Het was een rom die ik al eens had gehad, en deze werkt beter op stock kernelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sommige roms draaien beter, of zelfs alleen op, custom kernels. Deze kun je echter alleen flashen met een unlocked bootloader.
Indd, op mijn Gnote ook gewoon via CWMquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het was een rom die ik al eens had gehad, en deze werkt beter op stock kernel
En bij Galaxy Ace kan je kernels gewoon flashen in recovery.
AOSP willen showen maar dan allemaal apps laten zien....quote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef J.Appleseed het volgende:
Oké, ik ben helemaal verliefd op AOSP Android nu (vooral i.c.m. ParanoidAndroid 2.99)![]()
![]()
Touchwiz? Sense? Naah... dít is gewoon übermooi
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
AOSP willen showen maar dan allemaal apps laten zien....
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kijk eens naar de status- en actiebak.
Nee, maar iedereen weet toch hoe AOSP er stock uitziet? Dat hoef ik niet te laten zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet gezien had. Leuk dat het meekleurt ja, maar dat vind je zo "![]()
![]()
" aan AOSP?
Doe gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet gezien had. Leuk dat het meekleurt ja, maar dat vind je zo "![]()
![]()
" aan AOSP?
Ach ja, het zal wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen weet toch hoe AOSP eruitziet? Dat hoef ik niet te laten zien.
vind jequote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef J.Appleseed het volgende:
Oké, ik ben helemaal verliefd op AOSP Android nu (vooral i.c.m. ParanoidAndroid 2.99)![]()
![]()
Touchwiz? Sense? Naah... dít is gewoon übermooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |