Voor de knalfuif wisten ze nog niet dat het al zo snel naar buiten zou komen dat ze willen scheiden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Starlie het volgende:
Waarom trouwens een feest geven bij jou thuis als je gaat scheiden... Dat snap ik ook niet helemaal.
Och als je dat normaal ook niet doet, waarom nu dan wel? Niet iedereen is een slons.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
die outfitje was niet mis idd..je denkt toch niet dat ze "zomaar" in haar jogging kloffie buiten deur gaat.
Ik denk dat ik ook met een voetballer ga trouwen. Want volgens mij kan je dan de helft van het vermogen krijgen ofzo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar supermagere armpjes.
Ze is eng, koel en berekend
Leco rolt van keukentafel naar keukentafel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk Blvd en zie dat Silvie de morning after is gefilmd. Zojuist een echtelijke matpartij en publieke scheiding achter de rug, maar perfect in de make up thuiskomen van een afhaal-ontbijtje. Haartjes geföhnt door je stylist en gáán met dat leed-offensief.
je hoeft ook niet te snappen...zoiets heet "schijn ophouden naar je vrienden/familie/kennissen"quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Starlie het volgende:
Waarom trouwens een feest geven bij jou thuis als je gaat scheiden... Dat snap ik ook niet helemaal.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leco rolt van keukentafel naar keukentafel!
[..]
[..]
Omdat Sylvie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Starlie het volgende:
'Als je me slaat wil ik scheiden!'quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat Sylvie.
Ik bedenk me ineens, als die klap is gevallen, heeft 'ie het misschien ook wel expres gedaan. Om eindelijk van haar af te kunnen
Joh, hij kan toch ook gewoon zeggen dat 'ie wil scheiden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens, als die klap is gevallen, heeft 'ie het misschien ook wel expres gedaan. Om eindelijk van haar af te kunnen
Dat heeft 'ie een half jaar geleden misschien al gedaan, maar zij zat nog in d'r mediaoffensiefjequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Joh, hij kan toch ook gewoon zeggen dat 'ie wil scheiden.
Waarschijnlijk wilde zij dat alles helemaal op haar manier zou gaan en op het juiste moment naar buiten zou komen... ik kan me dan voorstellen dat je daar op een gegeven moment klaar mee bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Joh, hij kan toch ook gewoon zeggen dat 'ie wil scheiden.
Was hij niet rouwig om. Die van haar is bottig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef Montelly het volgende:
Sex..ja Rafael lach maar, al jaren geen mossel gehad van haar.
Dit dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie een half jaar geleden misschien al gedaan, maar zij zat nog in d'r mediaoffensiefje
Het is ook wel een combi. Miss perfectionist vs de makkelijke kampert.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde zij dat alles helemaal op haar manier zou gaan en op het juiste moment naar buiten zou komen... ik kan me dan voorstellen dat je daar op een gegeven moment klaar mee bent
Wat zal Stellemans blij zijn nuquote:
Ja dat is een verhaal wat al eerder opduikte. Dat zij en Touriya (destijds vriendinnen) het erover hadden dat ze een rijke man wilden trouwen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft er nou nog iemand iets gepost wat Jeroen Post van TMF destijds over haar gezegd heeft? Ik twijfelde of ik toen straks een post zag voordat ik weg moest.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Was hij niet rouwig om. Die van haar is bottig.
No wayquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Sylvie met dat hele korte haar een stuk leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |