Haar broer schijnt haar vermoord te hebben, nadat haar moeder haar had gestoken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Welnee, de moeke spoort gewoon niet.
Gelukkig maar dat het meestal niet zo afloopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Perrin het volgende:
Schiet lekker op met de integratie als je door de rest van je gezin wordt vermoord wordt zodra je je probeert te bevrijden van de middeleeuwse cultuur van je ouders.![]()
Dan spoort die broer niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haar broer schijnt haar vermoord te hebben, nadat haar moeder haar had gestoken.
Jij blijkbaar wel aan je reactie te zien. Vertel eens wat jij meer weet of ben je maar aan het gokken om te kunnen zeiken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je weet al alle ins en outs?
Geef eens een voorbeeld van Nederlandse ouders/broers die hun dochter/zus gericht doodmaken omdat haar gedrag hun niet aanstaat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Moord een Nederlander zijn gezin uit, wat minstens zo vaak gebeurd, is het doodstil bij deze figuren....
Jij leest blijkbaar niet goed, heb al meerdere keren gezegd dat we niet van alles aan kunnen nemen aan de hand van een paar tweets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel aan je reactie te zien. Vertel eens wat jij meer weet of ben je maar aan het gokken om te kunnen zeiken?
De reden maakt het erger ofzo ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van Nederlandse ouders/broers die hun dochter/zus gericht doodmaken omdat haar gedrag hun niet aanstaat?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar ik weet wel dat jij bijna klaar bent aan het komen van het idee dat het wel cultureel is schat.
Ja, behoorlijk veel erger ja.quote:
Ik heb het over gezinsdrama's. Of is dat minder erg in jouw ogen, als een doorgedraaide ouder zijn kinderen vermoord?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van Nederlandse ouders/broers die hun dochter/zus gericht doodmaken omdat haar gedrag hun niet aanstaat?
Soms wel.quote:
We? Ben je schizofreen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij leest blijkbaar niet goed, heb al meerdere keren gezegd dat we niet van alles aan kunnen nemen aan de hand van een paar tweets.
Gefeliciteerd, een hele prestatie. Jij bent de eerste die op afstand weet waar ik op klaarkom.quote:Maar ik weet wel dat jij bijna klaar bent aan het komen van het idee dat het wel cultureel is schat.
Dan vind ik het peroonlijker erger dat iemand z'n complete gezin uitmoordt omdat de kinderen anders naar de moeder gaan. Of eigenlijk vind ik het 1 niet erger dan het ander.quote:
Ja, net zoals met die marokkaanse overvallers die een voetganger doodreden op de scooter omdat ze naar elkaar wijzen wie er reed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:06 schreef Re het volgende:
als moeder naar broer wijst en broer naar moeder, gaan ze dan allebei weer vrijuit?
Precies, zo werkt dat. Als dat voor het specifieke scooterongeval geldt dan geldt dat in elk andere geval, ook al is het een totaal andere sitautie. Dr. Nikita voor opperrechter !quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, net zoals met die marokkaanse overvallers die een voetganger doodreden op de scooter omdat ze naar elkaar wijzen wie er reed.
Echt vreselijk hoe types als jij een afschuwelijke moord als deze meteen komen bagatelliseren met 'ja, maar'.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het over gezinsdrama's. Of is dat minder erg in jouw ogen, als een doorgedraaide ouder zijn kinderen vermoord?
En dus is het minder erg volgens jou. Sja. Dat vind ik een beetje apart.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, als ouders hun hele gezin (vaak inclusief zichzelf) vermoorden, is dat ook erg. Het heeft echter weinig tot niks te maken met het gericht vermoorden van gezinsleden omdat hun gedrag je niet aanstaat.
Jammer dat zo'n meid niet mag leven naar hoe zij zelf wil. Jammer dat, wanneer je niet leeft naar de regels van een boekje, je dood moet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:42 schreef Scorpie het volgende:
Ah, d'r broer heeft het gedaan, eerwraakje enzo. Move along people, nothing to see here.
Dat mag je vinden. Maar mocht je ooit iemand doodmaken tijdens een psychose dan krijg je toch echt veel minder straf dan wanneer je de moord voorbereidt en ten uitvoer brengt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
En dus is het minder erg volgens jou. Sja. Dat vind ik een beetje apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |