Uhu!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Michhas het volgende:
Godsamme Dishonored is vet
Fable meets Assassin's Creed meets Splinter Cell![]()
dus gwoon een rype offquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Michhas het volgende:
Godsamme Dishonored is vet
Fable meets Assassin's Creed meets Splinter Cell![]()
Try hard much?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Michhas het volgende:
Weet ik niet, ga denk ik sowieso nog voor een tweede playthrough
Er is een achievement waarbij je het hele spel moet uitspelen zonder iemand te vermoorden, die wil ik wel graag halen.
Ik had in het eerste deel ook al een paar keer gereageerd, lachen om te volgen, maar dit kon ik niet latenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
Michhas, lekker bezig in dat topic
Wtf is ditquote:
Jezus Mich, ik moest zo hard lachen netquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik had in het eerste deel ook al een paar keer gereageerd, lachen om te volgen, maar dit kon ik niet laten
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jezus Mich, ik moest zo hard lachen netWhat's gucci my niggah
om te huilen
![]()
Man ik zit nog steeds te lachenquote:
Windkracht 8?! Jesus...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man ik zit nog steeds te lachenOuwe vogelzoeker
![]()
![]()
Weer hier is 5 graden en windkracht 8Ik heb trouwens een bar gevonden waar ze 10 shotjes voor 12 euro hebben, zitten er allemaal van die Tokkies binnen
Snel die shotjes geramd en weggegaan
Ja, ben al terug in hotel, Marloes ligt te tukken. Wel handig, gratis Wifi hier. Man van het hotel zei dat we op zaterdag maar eens terug moesten gaan, stuk gezelliger. Nu zitten er alleen zwervers goedkoop bezopen te worden. Zijn normaal altijd wel de mooiste tenten trouwensquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Windkracht 8?! Jesus...
O shit, dat is behoorlijk cheapBen je alleen met Marloes?
Nice, klinkt goed allemaal manquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, ben al terug in hotel, Marloes ligt te tukken. Wel handig, gratis Wifi hier. Man van het hotel zei dat we op zaterdag maar eens terug moesten gaan, stuk gezelliger. Nu zitten er alleen zwervers goedkoop bezopen te worden. Zijn normaal altijd wel de mooiste tenten trouwensMorgen smorrebrod eten, en polser
Tot de 6equote:Op donderdag 3 januari 2013 22:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice, klinkt goed allemaal man
Tot wanneer blijven jullie?
Christquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ook een potentieel toppertje
KLB / Lief meisje maar niet neukbaar blijft whatsappen
Heb die dude gevonden op Facebookquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ook een potentieel toppertje
KLB / Lief meisje maar niet neukbaar blijft whatsappen
Zal je wel ooit hebben gevraagd denk ik?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stef, waarom heb jij mij een keer een fb link gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |