32 vs 32 multiplayer gamesquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef Cliffy het volgende:
Zolang ze maar 16 player parties available maken op de nieuwe xbox
Waarom niet? Het kan op de PC toch ook? En tegenwoordig zijn de gemiddelde internetverbindingen daar ruim snel genoeg voor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou vet zijn, maar ain't gonna happen i guess.
En dan iedereen die door elkaar aan het praten is waardoor je er niets van verstaat? 10 of 12 is meer dan genoegquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef Cliffy het volgende:
Zolang ze maar 16 player parties available maken op de nieuwe xbox
dan loop je weer achter, dan meteen door naar 64 vs 64!!!quote:
Dat spel werkt ook zo goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dan loop je weer achter, dan meteen door naar 64 vs 64!!!
mag op ps3 heeft dat ook al!
maakt niet uit, laat ze meteen goed doen en meer spelers dan die 64. pc zal ook niet op 64 blijven hangen.quote:
Ja maar MAG speelt vals. Je hebt geen echte 64 vs 64 gevechten. Je hebt gewoon een klein stukje map waar kleine gevechten plaatsvinden met minder mensen, wat onderdeel is van een groter gevechtquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dan loop je weer achter, dan meteen door naar 64 vs 64!!!
mag op ps3 heeft dat ook al!
Dit, als er een party van 8 is kom ik er nu al niet tussen. Zeker niet als Bassie en Nick in één party zittenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan iedereen die door elkaar aan het praten is waardoor je er niets van verstaat? 10 of 12 is meer dan genoeg
Geen zin om het bericht te lezen, want dat zou waarschijnlijk deze briljante titel verpesten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
Fifa 13 meest geschikt bevonden game voor mensen met beperking
Ik moest lachen om de titel van het bericht![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
Daaromquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
O wacht, ik zie dat MS de grote afwezige is op de CES dit jaar.
Dat we die zwoele stem van jou niet horen, komt door die mic van jequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit, als er een party van 8 is kom ik er nu al niet tussen. Zeker niet als Bassie en Nick in één party zitten
Verklaart wel het een en anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
Alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:26 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arlijk_vuurwerk.htmldit filmpje
Verkoop hemquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
ARGHHHHHH Halo SP zuigt nog harder dan die van BO2.![]()
Noquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dont like it, dont play it toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |