Dit zegt het eigenlijk welquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:03 schreef SoldMayor het volgende:
Maar goed maakt allemaal niet uit want GTAV komt dit jaar uit.
5 bursts met de battle rifle. 5 kogels met de dmr. Met de andere wapens weet ik het niet. Als het schild weg is, dan is 1 headshot genoeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoeveel kogels heb je nodig voordat een enemy dood gaat? Zeker niet 10+ toch?![]()
Looooooooooooooool 5 bursts mn reet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
5 bursts met de battle rifle. 5 kogels met de dmr. Met de andere wapens weet ik het niet. Als het schild weg is, dan is 1 headshot genoeg.
Je moet eerst met 4 bursts/kogels het schild wegschieten en dan een keer op het hoofd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Looooooooooooooool 5 bursts mn reet.
dus 12 kogels of 4 kogels?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moet eerst met 4 bursts/kogels het schild wegschieten en dan een keer op het hoofd.
En een paar keer gedashboardquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef KoningStoma het volgende:
20 potjes gespeeld. één keer gewonnen
Zoveel noobie splitscreeners.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef KoningStoma het volgende:
20 potjes gespeeld. één keer gewonnen
Het spel mist een mercenary en een goeie ffa playlist.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zoveel noobie splitscreeners.
Deeltje 1 en 2 ook al gelezen dus? Fantastisch, een echte fokker. Steeds vragen wat ie moet zeggenquote:Op
donderdag 3 januari 2013 08:13 schreef Rossdale het volgende:
Facebook stalken, sms stalken en nog steeds contact hebben. Meisje moet haast wel net zo wanhopig zijn als die jongen zelfIk vind het nu al een perfect stel
Veel plezier!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen
Tot over een paar dagen, ga vandaag voor een paar dagen naar Kopenhagen
De volgende Xbox zou rond kerst in de winkels moeten liggen. Een onthulling op de E3 (of hopelijk al wat basic info op de CES volgende week) lijkt me erg aannemelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef KoningStoma het volgende:
http://majornelson.com/2013/01/02/countdown-to-e3-2013/
Ze gaan toch niet voor jan lul aftellen?
Have fun! Lijkt me een mooie stad!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen
Tot over een paar dagen, ga vandaag voor een paar dagen naar Kopenhagen
Mjah toen ik dus met die Xbox kerel aan de lijn hing lag het volgens hem dus aan Xbox zelf.. ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-met-xbox-live.html
die countdown zegt misschien ook dat ze juist niks op de CES laten zien of horenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De volgende Xbox zou rond kerst in de winkels moeten liggen. Een onthulling op de E3 (of hopelijk al wat basic info op de CES volgende week) lijkt me erg aannemelijk
Dat zou dan de officiele onthulling van de nieuwe machine moeten zijn (zoals ze dat ook met de slim deden), maar info over de hardware etc zou prima op de CES kunnen. E3 is natuurlijk alleen maar een hype-event om gamers happy te maken. CES is wat serieuzer van aardquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die countdown zegt misschien ook dat ze juist niks op de CES laten zien of horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |