Kinect.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil een cod, maar dat je dan met je vingers schiet en dat je soldaat "bam bam bam" roept.
En dan nog krijg je hitmakers.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil een cod, maar dat je dan met je vingers schiet en dat je soldaat "bam bam bam" roept.
Dat je een soort rock paper scissors moet doen om te bepalen of het raak wasquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het omdat de vijand blijft volhouden dat het mis was.
Ben er net ook weer uitgeflikkerd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef badboynova het volgende:
fijn de upc troep werkt nog steeds niet goed
Snap er geen flikker van, zo paar avonden nergens last van en zo weer een avond dat gamen niet lukt.quote:
Daar moest toch iemand hier in het topic ruim een half uur van schijten, zonder dat er een einde aan kwamquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
Koop gewoon Ziggo bij AH. 2de rij van links naast de braadworsten.
Het is alweer beterquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daar moest toch iemand hier in het topic ruim een half uur van schijten, zonder dat er een einde aan kwam
Kurk erinquote:
Omdat ik ze mocro pa benquote:
Achter een teammate aanlopen en wachten tot hij doodgaatquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Scavenge new weapons on the battlefield? Nergens een wapen te vinden.
Solo SP.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Achter een teammate aanlopen en wachten tot hij doodgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |