Om de 2 minuten savenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je dat allemaal in 1x wilt doen
Wees maar blij dat die patch een hoop dingen heeft gefixedquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso en de rest in de vriezer
Kom helpen danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]nee niet in de vriezer, gewoon vandaag 2kg friet eten
Hohohoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat kan jij makkelijk in je eentje op.
Podcast al geluisterd?quote:
Sowieso. Desalniettemin kapot gelachen om hem in seizoen 1 en 2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vervelend mannetje ook met zn gay trekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef badboynova het volgende:
Zet de frituurpan maar klaar want het is weer tijd voorSmegmabolletjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevuld met rundquote:
Saaaaang. Hoe weet je dan of je bij de laatste checkpoint bent? Of kan je van elke missie gewoon beginnen bij een bepaalde checkpoint ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Cliffy het volgende:
Roheezy, voor Lone Wolf Legend hoef je alleen van elke missie het laatste checkpoint op Legendary te doen
Gewoon rally point bravo/charlie/delta pakkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Saaaaang. Hoe weet je dan of je bij de laatste checkpoint bent? Of kan je van elke missie gewoon beginnen bij een bepaalde checkpoint ofzo?
Oja, nice. Nou ik probeer m gewoon verder op Legendary, als t me niet lukt probeer ik jouw tip wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gewoon rally point bravo/charlie/delta pakken
Als je het spel verder nog niet hebt uitgespeeld is het waarschijnlijk net zo snel om gewoon helemaal op Legendary te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oja, nice. Nou ik probeer m gewoon verder op Legendary, als t me niet lukt probeer ik jouw tip wel.
Shit is moeilijk op Legendary. Op sommige stukken ga je gewoon te snel dood.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als je het spel verder nog niet hebt uitgespeeld is het waarschijnlijk net zo snel om gewoon helemaal op Legendary te doen
I knowquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit is moeilijk op Legendary. Op sommige stukken ga je gewoon te snel dood.
Als je ze laat staan heb je infinite ammoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik zit nu in missie 4, net die gasten begeleid...allemaal dood dus geen cheevo. Nu moet ik wachten tot die deur open gaat maar worden geambushed van achter. Heb wel 3 turrets maar die dingen zijn traag en zo op.
Ja, maar dan ben je de lul..want die ene gasten teleporteren dan en staan ze achter je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als je ze laat staan heb je infinite ammo
Kan ze niet van een afstand pakken met die turret?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je de lul..want die ene gasten teleporteren dan en staan ze achter je.
halloquote:
quote:
quote:
Haha je moet wat als xbox live het niet doet hequote:
is het weer down dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha je moet wat als xbox live het niet doet he.
Maar heb dat spel ook al vaak gedaan, is best tof
Moet dit om de 2 maanden gebeuren?quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Nee om de 2 wekenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet dit om de 2 maanden gebeuren?
Ey, ben ik net voorbij dat turret stukje...kom ik bij de volgende open plen met meer enemies..zonder ammo..alles.quote:
Jbgsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ey, ben ik net voorbij dat turret stukje...kom ik bij de volgende open plen met meer enemies..zonder ammo..alles.![]()
quote:
ligt hier ook nog op de stapelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Rossdale het volgende:
Saboteur uitgespeeld, tof spelletje wel
Was idd wel vet. Heb het jaar of 3 geleden gespeeld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Rossdale het volgende:
Saboteur uitgespeeld, tof spelletje wel
Check sowieso Bozz daar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:19 schreef Michhas het volgende:
C&H / wo2 Re-enactmentgroep "Der Windhund" zoekt leden
Nazi-larping
Ik zie Pierre al rondrennen met zo'n Panzerfaustquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:19 schreef Michhas het volgende:
Nazi-larping
Eerst nog even oefenen bozzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik hou het wel bij het echte werk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eerst nog even oefenen bozz
[ afbeelding ]
Best nice dat het eruit ziet. Maar waarom als nazi?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:19 schreef Michhas het volgende:
Nazi-larping
waarschijnlijk zijn het vrienden van Nick?quote:Op zondag 6 januari 2013 09:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Best nice dat het eruit ziet. Maar waarom als nazi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |