Saaaaang. Hoe weet je dan of je bij de laatste checkpoint bent? Of kan je van elke missie gewoon beginnen bij een bepaalde checkpoint ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Cliffy het volgende:
Roheezy, voor Lone Wolf Legend hoef je alleen van elke missie het laatste checkpoint op Legendary te doen
Gewoon rally point bravo/charlie/delta pakkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Saaaaang. Hoe weet je dan of je bij de laatste checkpoint bent? Of kan je van elke missie gewoon beginnen bij een bepaalde checkpoint ofzo?
Oja, nice. Nou ik probeer m gewoon verder op Legendary, als t me niet lukt probeer ik jouw tip wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gewoon rally point bravo/charlie/delta pakken
Als je het spel verder nog niet hebt uitgespeeld is het waarschijnlijk net zo snel om gewoon helemaal op Legendary te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oja, nice. Nou ik probeer m gewoon verder op Legendary, als t me niet lukt probeer ik jouw tip wel.
Shit is moeilijk op Legendary. Op sommige stukken ga je gewoon te snel dood.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als je het spel verder nog niet hebt uitgespeeld is het waarschijnlijk net zo snel om gewoon helemaal op Legendary te doen
I knowquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit is moeilijk op Legendary. Op sommige stukken ga je gewoon te snel dood.
Als je ze laat staan heb je infinite ammoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik zit nu in missie 4, net die gasten begeleid...allemaal dood dus geen cheevo. Nu moet ik wachten tot die deur open gaat maar worden geambushed van achter. Heb wel 3 turrets maar die dingen zijn traag en zo op.
Ja, maar dan ben je de lul..want die ene gasten teleporteren dan en staan ze achter je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als je ze laat staan heb je infinite ammo
Kan ze niet van een afstand pakken met die turret?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je de lul..want die ene gasten teleporteren dan en staan ze achter je.
halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |