streef nou gewoon naar die club van die batskoning, die is al 78quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
bemoei je er even niet mee, dank.
Wil gewoon lid worden van de 27th Club
Maar die mensen waren meestal beroemdquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Happy New Yearquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.
Gelukkig 2013 allemaal.![]()
Dat het maar een mooi jaar mag worden met veel mooi weer.
Het jaar begon voor ons goed: de sleutelkaart van het hotel werkte ineens niet meer waardoor ik de manager uit zijn feestroes moest halen en bij thuiskomst waren alle brievenbussen in de portiek opgeblazen.
Succes!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was de lunch. En nu maar weer rustig verder werken
ik ook met dank aan mn pa.....wel bij de verkeerd soort instellingen maar toch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar die mensen waren meestal beroemd
Oh dearquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook met dank aan mn pa.....wel bij de verkeerd soort instellingen maar toch.
doe normaal idioot. Anders stuur ik een boze buurman op je af.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Enschede. Nog n uurtje dan ben ik thuis
Lekker belangrijk allemaal ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:12 schreef CakeAway het volgende:
Sam en ik zijn outsiders geworden: we staan niet meer in de OP!
Fleske! Hoe gaat het met je armpje? In hoeverre ben je al weer hersteld?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Enschede. Nog n uurtje dan ben ik thuis
Dat sta ik al jaren niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:12 schreef CakeAway het volgende:
Sam en ik zijn outsiders geworden: we staan niet meer in de OP!
Ah, dat dacht ik nou ookquote:
Precies. Ik kijk er nagenoeg nooit naarquote:
Ik gebruik niet voor niets een knipoog als PI, het kan me verdomd weinig schelen. Het viel me gewoon ineens op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
Ah, dat dacht ik nou ook
Maar dat soort opmerkingen zullen blijven komen, zolang er ui's in de OP staan
Ik ook niet, ik zag het nu toevallig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
Precies. Ik kijk er nagenoeg nooit naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |