abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_353660
VAN DE VERONICA BB-SITE :

Forum noodgedwongen gesloten

Vol goede moed openden we op deze site een open forum waarop we iedereen uitnodigden om met elkaar over Big Brother te praten. We hoopten dat de bezoekers van deze site op een fatsoenlijke, respectvolle manier met elkaar van gedachten zouden wisselen.

Het spijt ons enorm te moeten constateren dat een open forum kennelijk voor een aantal mensen een vrijbrief vormt om beledigende, onsmakelijke, discriminerende en stuitende berichten te posten. Zelfs uitspraken te doen die wettelijk gezien strafbaar zijn. Dergelijke teksten wensen wij niet op deze site te bezigen.

Ons uitgangspunt dat forumdeelnemers de bewoners en collega-posters zouden behandelen zoals ze ook zelf behandeld willen worden, namelijk met respect, was kennelijk naïef. Hoewel de meeste posters zich volgens de gangbare omgangsvormen gedragen, verziekt een kleine groep het nu voor de rest.

Omdat het opschonen van het huidige forum niet zinvol blijkt, hebben we ervoor gekozen het huidige forum te sluiten. We komen zeker met een forum terug, maar in een andere vorm die voor ons beter te begeleiden is. In de hoop dat we al die enthousiaste, goedwillende posters dan weer mogen verwelkomen om over Big Brother te praten.

De internetredactie

Je had gelijk Danny, digibeten zijn het, lang leve FOK !!

= godverdikkie hee =
pi_353665
Same as last year.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_353667
Dit is oud nieuws. Zie een topic enkele dagen geleden
pi_353668
Sorry Kirk Olson maar dit staat ook al beschreven in :

http://www.fokforum.nl/showtopic/19000

Deze gaat dicht. Sowwy

I'm getting too old for this....
pi_353672
Zoals hier al is gezegd, is hier al een [url=http://www.fokforum.nl/showtopic/19000]topic[/url] over gaande. Deze gaat dus weer dicht.
pi_353673
Ik vraag me dan ook af hoe het in godsnaam kan dat het hier altijd netjes blijft (hetgeen ik op prijs stel!).

Er hoeft maar één Fokker een discriminerende opmerking te maken over TAFKAM en het zooitje kan hier ook losbarsten. Maar... dat gaat dus lekker niet gebeuren!

Applaus voor onszelf!

Only dead people are cool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')