Op welke manier?quote:
Kun je aan je schoonvader vragen of je daar niet een tijdje kan gaan wonen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:55 schreef slabbycat het volgende:
Het enige wat ik nu denk is weg. en ja ik weet dat dat niet de este opslossing zal zijn voor deze situatie is dus ik heb echt advies nodig, mocht ik niet weg kunnen hebben ik en mijn moeder begeleiding nodig zodat het een beetje dragelijk word thuis
Dus de politie kent je, en zal dus niet zo snel voor de deur verschijnen (denk ikquote:Zij hebben de politie zelf gebeld en de politie zei hun dat ze zich geen zorgen hoefden te maken.
Nee, dat zou iemand anders voor je moeten doen en dat kan dan even duren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef slabbycat het volgende:
is er een manier hoe ik de topic kan verwijderen?
Dat is altijd zo hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:11 schreef slabbycat het volgende:
oh daar maak ik me niet zo druk om, tis meer dat er heel veel reacties zijn waar ik niet zo veel aan heb zeg maar
editquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:09 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, dat zou iemand anders voor je moeten doen en dat kan dan even duren.
Maar maak je niet druk, denk niet dat iemand weet wie je echt bent
Heel graag!quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:12 schreef Plantagehouder het volgende:
Wil je dat ik dit topic weghaal slabbycat?
En je denkt dat als je een nieuw topic aanmaakt dat je dat wel krijgt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:11 schreef slabbycat het volgende:
oh daar maak ik me niet zo druk om, tis meer dat er heel veel reacties zijn waar ik niet zo veel aan heb zeg maar
Ik wou eigenlijk geen topic meer posten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En je denkt dat als je een nieuw topic aanmaakt dat je dat wel krijgt?
zegt de kleuter die het halve topic vol galt met kut reactiesquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En je denkt dat als je een nieuw topic aanmaakt dat je dat wel krijgt?
Maak er een knap lopend stukje tekst van met hoofdletters en interpunctie en om de 4 regels een enter en zet dat in relaties & psychologie. Daar kunnen ze je beter helpen, denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef slabbycat het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk geen topic meer posten.
Nee, jij bent lekker behulpzaam.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
zegt de kleuter die het halve topic vol galt met kut reacties
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef vosss het volgende:
PS: OP niet gelezen en ik wil de groetjes doen aan Re
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |