abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121055058
Wie-o-wie van jullie heeft een pc in de woonkamer staan met zicht op de tv?
Ik zit een beetje te kijken hoe ik dit het beste kan inrichten.
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 23:20:24 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121055202
Ja, laptop op m'n bank geïnstalleerd.
Alhoewel ik nog wel een bureau wil...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_121055363
Nu kan ik als ik naar achter leun de tv kijken, de tv staat in ons huisje op de eettafel. Dat heb ik voor elkaar gekregen door te zeggen dat ik dan sneller en gezelliger onze trouwfoto's kan bewerken. (nu een half jaar geleden hahahaha). In het nieuwe huis zal ik met mijn rug naar de tv zitten. Maar als je een beetje goede tv leverancier hebt, of wel telfort, kun je tv gewoon kijken op je computer. ik zet tijdens mijn werk wel eens wat voetbal op mijn 2de scherm.
pi_121055920
Ja, computerkast naast de kast waar de tv in staat. Niet gedaan omdat ik dan tv kon kijken maar omdat het het meest handige was met de kabels. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 2 januari 2013 @ 09:23:17 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_121063561
Lijkt me ook sterk afhankelijk van de vorm van de woonkamer en wat je er nog meer in wil zetten.

Ik heb de computer op een bar staan, schuin achter de bank, die weer recht voor de tv staat.

En in de computerkamer heb ik een tv naast mijn computerscherm hangen.
So we just called him Fred
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:20:50 #6
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_121078856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, laptop op m'n bank geïnstalleerd.
Alhoewel ik nog wel een bureau wil...
_O- Je bent me voor. Zo heb ik dat ook, werkt prima.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_121091972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:23 schreef FredvZ het volgende:
Lijkt me ook sterk afhankelijk van de vorm van de woonkamer en wat je er nog meer in wil zetten.
Ik heb de computer op een bar staan, schuin achter de bank, die weer recht voor de tv staat.
En in de computerkamer heb ik een tv naast mijn computerscherm hangen.
Het is gewoon een rechthoekige woonkamer waar alleen een bank en eettafel nog bij moet. Tja op de eettafel een scherm zetten... ik weet het niet hoor. Een laptop vind ik geen optie.
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:24:48 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_121101717
ikea heeft een een smalle lange tafel, die zou je wellicht achter de bank neer kunnen zetten.
So we just called him Fred
pi_121108504
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef Woep het volgende:

[..]

Het is gewoon een rechthoekige woonkamer waar alleen een bank en eettafel nog bij moet. Tja op de eettafel een scherm zetten... ik weet het niet hoor. Een laptop vind ik geen optie.
Computerkast? Werkt perfect ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:10:14 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_121115256
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:17 schreef Woep het volgende:
Wie-o-wie van jullie heeft een pc in de woonkamer staan met zicht op de tv?
Ik zit een beetje te kijken hoe ik dit het beste kan inrichten.
Laptop 17" op de eetkamertafel. Gaat even in hoekje op de grond tijdens het eten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')