abonnement Unibet Coolblue
pi_121595264
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef n8n het volgende:

[..]

overbodige informatie, druk maken om niks, neppe lachen, domme mensen, bemoeienis
Nou ze hebben best wel interessante nieuwsitems hoor. En vind daar altijd wel een gezellig sfeertje hangen juist :P
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:38:03 #102
230788 n8n
Pragmatisch
pi_121595288
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nou ze hebben best wel interessante nieuwsitems hoor. En vind daar altijd wel een gezellig sfeertje hangen juist :P
dat kan, ieder zn meug
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_121595376
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nou ze hebben best wel interessante nieuwsitems hoor. En vind daar altijd wel een gezellig sfeertje hangen juist :P
Als je het gezellig vind om met plastic glimlachen elkaar stiekem kanker toe te wensen. :') Dat wereldje is een en al ellebogen werk.
pi_121595435
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:38 schreef n8n het volgende:

[..]

dat kan, ieder zn meug
Klopt, daarom laat ik mensen die t niet leuk vinden ook in hun waarde :) En dat verwacht ik andersom ook
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als je het gezellig vind om met plastic glimlachen elkaar stiekem kanker toe te wensen. :') Dat wereldje is een en al ellebogen werk.
mwah volgensmij valt dat wel mee.. mijn nicht werkt daar ook (achter de schermen) en die zegt dat t daar juist dus heel gezellig aantoe gaat in de studio ^O^
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:41:04 #105
230788 n8n
Pragmatisch
pi_121595460
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Klopt, daarom laat ik mensen die t niet leuk vinden ook in hun waarde :) En dat verwacht ik andersom ook

ik hou nog steeds van je
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_121595505
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Klopt, daarom laat ik mensen die t niet leuk vinden ook in hun waarde :) En dat verwacht ik andersom ook

[..]

mwah volgensmij valt dat wel mee.. mijn nicht werkt daar ook (achter de schermen) en die zegt dat t daar juist dus heel gezellig aantoe gaat in de studio ^O^
Dat soort gezellig ken ik :'). En geloof me, voor 'incrowd' is het gezellig, maar als je uit de toon valt ben je nichtenvoer.
pi_121595801
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef n8n het volgende:

[..]

ik hou nog steeds van je
Ik ook van jou hoor O+.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat soort gezellig ken ik :'). En geloof me, voor 'incrowd' is het gezellig, maar als je uit de toon valt ben je nichtenvoer.
ja zo kan je alles wel dood redeneren :P Als ik als voetballer ga kijken bij een korfbalwedstrijd zal ik t daar ook niet zo gezellig vinden waarschijnlijk :P
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121595834
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik ook van jou hoor O+.

[..]

ja zo kan je alles wel dood redeneren :P Als ik als voetballer ga kijken bij een korfbalwedstrijd zal ik t daar ook niet zo gezellig vinden waarschijnlijk :P
Jij zal het niet gezellig vinden, maar ze zullen je in ieder geval wel toleren en niet denigrerend doen. Wat ik in die contreien niet zo voorkomt. Je bent met ze of tegen ze. Er bestaat binnen brain-dead showbizz geen neutraliteit of coexistentie! :'(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2013 15:49:56 ]
pi_121595855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Jij zal het niet gezellig vinden, maar ze zullen je in ieder geval wel toleren en niet denigrerend doen.
Ow maar dat doen hun ook wel hoor volgensmij. Kan me niet voorstellen dat iemand die zo aardig/grappig over komt op tv zoiets zou doen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121595858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Jij zal het niet gezellig vinden, maar ze zullen je in ieder geval wel toleren en niet denigrerend doen.
Touche! Waarom kan je niet op forumposts stemmen?
It was a business doing pleasure with you.
pi_121595905
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ow maar dat doen hun ook wel hoor volgensmij. Kan me niet voorstellen dat iemand die zo aardig/grappig over komt op tv zoiets zou doen
:') Goh, misschien zijn ze vanwege het overkomen wel zijn aangenomen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:53:04 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121596032
Harm Edens is gewoon veel grappiger dan Gerard jolink

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121596040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef hoink581 het volgende:

[..]

:') Goh, misschien zijn ze vanwege het overkomen wel zijn aangenomen.
Mij lijkt t eerder aannemelijker dat iemand wordt aangenomen hoe die is. Maargoed als jij je zo wil doodstaren op je eigen beeld moet je dat lekker doen? Ik zit er niet mee hoor.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121596496
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Mij lijkt t eerder aannemelijker dat iemand wordt aangenomen hoe die is. Maargoed als jij je zo wil doodstaren op je eigen beeld moet je dat lekker doen? Ik zit er niet mee hoor.
Dat bedoel ik. Sympathie faken is namelijk ook hoe iemand is. Maar neem die mensen achter die desk alsjeblieft niet in bescherming. Je hebt namelijk geen idee van wat er in zulk gezelschap afspeelt.
pi_121596561
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Sympathie faken is namelijk ook hoe iemand is. Maar neem die mensen achter die desk alsjeblieft niet in bescherming. Je hebt namelijk geen idee van wat er in zulk gezelschap afspeelt.
Volgensmij wat ik ook zeg, jij hebt zo in je hoofd gestampt dat dat de waarheid is dat t toch geen zin heeft :')
zo kan je alles wel recht praten wat krom is op die manier
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121596640
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Volgensmij wat ik ook zeg, jij hebt zo in je hoofd gestampt dat dat de waarheid is dat t toch geen zin heeft :')
zo kan je alles wel recht praten wat krom is op die manier
Stop dan met proberen. Als je ervaring hebt mag je terugkomen en mijn beeld veranderen want door mij constant je eigen idee te counteren geeft ookal aan dat er bij jou redelijk wat vast geroest. De pot verwijt de ketel. :')
pi_121596787
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Stop dan met proberen. Als je ervaring hebt mag je terugkomen en mijn beeld veranderen want door mij constant je eigen idee te counteren geeft ookal aan dat er bij jou redelijk wat vast geroest. De pot verwijt de ketel. :')
Ik vind niet dat je via tv een realistisch beeld kan vormen. Mijn nicht zegt echter dat het er echt heel gemoedelijk aan toe gaat en dat t serieus aardige mensen zijn.

Dus vandaar :P
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121596837
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je via tv een realistisch beeld kan vormen. Mijn nicht zegt echter dat het er echt heel gemoedelijk aan toe gaat en dat t serieus aardige mensen zijn.

Dus vandaar :P
Wat doet je nicht? Productie of redactie? Of visagie? :')
pi_121596859
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Wat doet je nicht? Productie of redactie? Of visagie? :')
Wat ze precies doet weet ik eerlijk gezegd niet :@. Geloof iets in de productie
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121596936
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Wat ze precies doet weet ik eerlijk gezegd niet :@. Geloof iets in de productie
Die studio is trouwens hartstikke klein. Je kunt direct naar binnen gluren als je bij RTL naar binnen gaat.
Wat zijn haar activiteiten?
pi_121597160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Die studio is trouwens hartstikke klein. Je kunt direct naar binnen gluren als je bij RTL naar binnen gaat.
Wat zijn haar activiteiten?
Geen idee, ze werkt er net een halfjaar en spreken elkaar niet zo vaak (al mijn familie woont aan andere kant van nederland bijna) en als ik eerlijk ben vond ik t toen ook niet zo interessant om er de hele tijd op door te gaan zgmaar :P. Toen ze vertelde ovre hoe t daar aan toe ging.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:36:25 #122
351571 Zoomkin
EVE universe
pi_121679369
Imo geen terrechte klacht, racisme tegen mocro's is niet mogelijk omdat het alleen maar feiten zijn.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ik lach weinig de laatste tijd
pi_121679844
Geer & Goor Over de Vloer was een heerlijk programma man, Joling kan bij mij nooit meer stuk, ouwe relnicht.
pi_121692243
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

lekker roddele, heerlijk toch :P Hoezo wordt jij er treurig van dan ?
Als Boulevard alleen een showbizz-programma had ik er zelf niet zo'n mening over. Het vervelende aan Boulevard is dat ze showbizz mengen met soms hele serieuze zaken en dan niet vakkundig genoeg en serieus genoeg die onderwerpen willen behandelen. Sterker nog : ze trekken nogal vaak een lange neus naar mensen en/of instanties die wel dat soort onderwerpen fatsoenlijk en eerlijk willen beschouwen.

Dat stoort mij aan het programma en ik boycot het programma dan ook. De Costa Concordia (we mogen dat geen 'ramp' noemen volgens Albert Verlinde) deed mij definitief de das om.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')