Mij nog nóóit gelukt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Niks mooier dan met het WRE uit BI op VH VH te winnen
Heb me ook eerst op de ERE gericht om zo een feeling te krijgen met de nieuwe units ed. Ook met religie en dergelijke. Het fijnen van ERE was dat je binnen 1 of 2 turns alle regio´s naar het christendom bekeerd kon hebben dat scheelt al heel veel unhappiness.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef AthCom het volgende:
[..]
Mij nog nóóit gelukt.ERE wel, die krijgen tenminste nog wat geld binnen.
Systeemeisen al bekend dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef DeParo het volgende:
Zal toch eerst een nieuwe computer nodig hebben![]()
.
Net gister niewe pc besteld i5 processor had liever de i7 gehad natuurlijk maja stukje duurder 16gb geheugen 1tbhd en de videokaart was een geklokte gtx660 dacht ik al met al toch nog 1000 wou eigenlijk iets hebben ronde de 800 naja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef DeParo het volgende:
Zal toch eerst een nieuwe computer nodig hebben![]()
.
Wat heb je aan 16gb geheugen?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net gister niewe pc besteld i5 processor had liever de i7 gehad natuurlijk maja stukje duurder 16gb geheugen 1tbhd en de videokaart was een geklokte gtx660 dacht ik al met al toch nog 1000 wou eigenlijk iets hebben ronde de 800 naja.
Dinsdag binnen als het goed is zal dan eens een benchmark draaien ben wel benieuwd
ik bedoel, is dat niet teveel, gebruik je dat allemaal wel? wat zijn de voordelen van zoveel?quote:
Denk niet dat ik dat gebruik idd, alleen voor die 40,- meer? Over een paar jaar een i7 erin kan ik weer even verder ander videokaartje misschien zijn hd's ook wat goedkoper.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik bedoel, is dat niet teveel, gebruik je dat allemaal wel? wat zijn de voordelen van zoveel?
Daarom voor de prijs hoef je het niet te laten.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je veel moet renderen is het nuttig, maar anders is het ook niet zo duur.
hoezo dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dit voor teringzooiPre-order cancelled.
Een factie als pre-order bonus. Dat is niet vreemd voor jou?quote:
het is DLC dat je er bij de pre-order gratis bij krijgt. Als je standaard game koopt, kun je eventueel deze DLC er later bij kopen, nu is het gratis bij een pre-order. wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een factie als pre-order bonus. Dat is niet vreemd voor jou?
Het is content gemaakt voor de release van het spel. Waarom zou ik dubbelop moeten betalen voor iets?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:47 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
het is DLC dat je er bij de pre-order gratis bij krijgt. Als je standaard game koopt, kun je eventueel deze DLC er later bij kopen, nu is het gratis bij een pre-order. wat is daar vreemd aan?
Dat hoeft niet. Je hebt je order nu gecanceld. Als je straks de game koopt en je wil de greek pack eventueel later nog spelen, zul je dan bij moeten betalen terwijl je dat bij een pre-order er gratis bij krijgt. Zo werken games tegenwoordig. Relatief lagere instap voor een spel, en als je iets extra's wil spelen, dan kun je bij betalen. is je eigen keuze. Ik vind er niks vreemds aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is content gemaakt voor de release van het spel. Waarom zou ik dubbelop moeten betalen voor iets?
Omdat ik dan niet weet of het spel goed zal zijn? Jij hebt niet van Aliens: Colonial Marines gehoord? Of Simcity? Ik wacht liever op wat reviews / ervaringen van andere spelers zodat ik weet of het echt wat is of dat het geen technische problemen heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Je hebt je order nu gecanceld. Als je straks de game koopt en je wil de greek pack eventueel later nog spelen, zul je dan bij moeten betalen terwijl je dat bij een pre-order er gratis bij krijgt. Zo werken games tegenwoordig. Relatief lagere instap voor een spel, en als je iets extra's wil spelen, dan kun je bij betalen. is je eigen keuze. Ik vind er niks vreemds aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |