oktober 2013quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:35 schreef Geerd het volgende:
Hoe vet is dat danwanneer komt tie nou uit?
Ik denk de vorm van europa, noord afrika en een deel van aziequote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef Latert het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de campaign map eruit ziet.
Ik dacht vernomen te hebben dat ze dat al rennende doen in plaats van eerst stil te staan zoals bij RTW.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Mis wel het gooien der pila door de legionairs. Of heb ik dat gemist?
Vanuit formatie al rennende speren gooienquote:Op vrijdag 26 april 2013 02:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik dacht vernomen te hebben dat ze dat al rennende doen in plaats van eerst stil te staan zoals bij RTW.
Gelukkig! Anders zou t een grote misser zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 02:46 schreef Catkiller het volgende:
Die video die flikkert telkens terug naar het begin als ik ergens op het einde klik maar ik heb ze wel wat zien gooien toen ze een paar seconden stopten tussen het rennen.
Waarom dan niet gewoon een basisfaction van maken?quote:Pontus available free in content update on release day.
Omdat mensen dan blij zijn omdat ze iets gratis krijgen door dit zo aan te kondigen? Zijn allicht mensen blij hierdoor terwijl ze het gewoon normaal zouden vinden als ze x aantal facties zouden hebben om mee te spelenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon een basisfaction van maken?
Is toch bizar? Op de releasedag een extra gratis faction. Hoe vaker ik het lees des te raarder het wordt. Wat zou het idee daar nu achter zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat mensen dan blij zijn omdat ze iets gratis krijgen door dit zo aan te kondigen? Zijn allicht mensen blij hierdoor terwijl ze het gewoon normaal zouden vinden als ze x aantal facties zouden hebben om mee te spelen
Mensen te laten pre-orderenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is toch bizar? Op de releasedag een extra gratis faction. Hoe vaker ik het lees des te raarder het wordt. Wat zou het idee daar nu achter zijn?
Er zijn juist veel barbaren. Elke factie die niet Grieks is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb niet opgelet, maar kan je barbaren spelen?
Of komt er nog een uitbreiding daarvan?
Ook met Alexander? Dat is pas een leger
Scherpquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Er zijn juist veel barbaren. Elke factie die niet Grieks is.
Alexander is natuurlijk wel een andere tijd dan de romeinen he, dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb niet opgelet, maar kan je barbaren spelen?
Of komt er nog een uitbreiding daarvan?
Ook met Alexander? Dat is pas een leger
Dat is waarquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Er zijn juist veel barbaren. Elke factie die niet Grieks is.
ja klopt, maar dat was wel de beste deel van 1quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alexander is natuurlijk wel een andere tijd dan de romeinen he, dus dat lijkt me sterk.
Niks mooier dan met het WRE uit BI op VH VH te winnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is waarSaxons aanwezig?
[..]
ja klopt, maar dat was wel de beste deel van 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |