abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122517839
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:19 schreef Nune het volgende:
Hier kregen ze toevallig vanavond voor het eerst een hele makreel. Ze vonden het lekker :)

[ afbeelding ]
Dat was hier absoluut geen succes. Zelfs de vuilnisbakpoes die ALLES eet trok hier haar neusje voor op. :{w
Vis gaat er hier sowieso mondjesmaat in, men heeft veel liever vleessch en de keren dat vis wordt geserveerd eet men met lange tanden of laat het gewoon staan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122517966
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat was hier absoluut geen succes. Zelfs de vuilnisbakpoes die ALLES eet trok hier haar neusje voor op. :{w
Vis gaat er hier sowieso mondjesmaat in, men heeft veel liever vleessch en de keren dat vis wordt geserveerd eet men met lange tanden of laat het gewoon staan.
:o ! Je neus optrekken voor een lekker makreeltje! ;) Mijn katten eten beide alles op wat ik ze voorschotel, met smaak ook nog. Ik ben tot nu toe nog niks tegengekomen wat ze niet lusten, op een blikje Almo kip met kaas na. :D Ik vond het wel erg stinken dus ze zullen niet heel vaak vis krijgen.
pi_122518042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:34 schreef Nune het volgende:

[..]

:o ! Je neus optrekken voor een lekker makreeltje! ;) Mijn katten eten beide alles op wat ik ze voorschotel, met smaak ook nog. Ik ben tot nu toe nog niks tegengekomen wat ze niet lusten, op een blikje Almo kip met kaas na. :D Ik vond het wel erg stinken dus ze zullen niet heel vaak vis krijgen.
My thoughts exactly :') Ik heb de resterende 6 makrelen maar weggegeven.
Aan iemand die ze haar hond heeft gevoerd. Die ze weer uitkotste. De visjes werden niet geliefd. _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122518199
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

My thoughts exactly :') Ik heb de resterende 6 makrelen maar weggegeven.
Aan iemand die ze haar hond heeft gevoerd. Die ze weer uitkotste. De visjes werden niet geliefd. _O-
_O- ! Hopelijk houden ze het hier wel binnen. :') Ik heb er nog vier die dubbel verpakt in de vriezer zitten, zo goed ruik je ze. :X Nou ja, opvoeren maar de komende weken!
pi_122518278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef Nune het volgende:

[..]

_O- ! Hopelijk houden ze het hier wel binnen. :') Ik heb er nog vier die dubbel verpakt in de vriezer zitten, zo goed ruik je ze. :X Nou ja, opvoeren maar de komende weken!
Door die stank vond ik het ook niet zo heel erg dat hier weinig vis gegeten wordt. :@ al is dat niet handig ivm de variatie dus ze krijgen het toch wekelijks door de strootjes gedouwd.
pi_122521549
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:19 schreef Nune het volgende:
Hier kregen ze toevallig vanavond voor het eerst een hele makreel. Ze vonden het lekker :)

[ afbeelding ]
Ooh wat een heerlijk gesmikkel! :9

Saai krijgt vanavond haar eerste eendagskuiken! Hoop ik. Heb al panieksmsjes naar Nune verstuurd. Het beest wilde eerst niet los van z'n broertjes en zusjes, dus moest er al flink aan sjorren, zonder hem te ontdoen van benen en hoofd. Toen heb ik 'm in een zakje te badderen gelegd. Maar het zakje was lek, dus arme karel werd nat. Nu ligt ie los in een bakje een beetje te au bain marie-en. Heb 'm al een beetje geprikt, maar geen idee wanneer ie ontdooid is. En hij moet wel op tijd opgepeuzeld zijn, want als mijn vriend zo thuiskomt, dan zwaait er wat! Dit is toch wel redelijk grensverleggend voor een vegetarier :@
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:54:41 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_122522056
Ik ben ook vegetariër, maar ik heb er verder geen probleem mee hoor. Een carnivoor moet vlees eten, punt.

Dat stomme wijf die d'r kind rauw voert voert haar hond ook geen vlees hè :') Die eet ook rauwe groente mee. ;(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_122522221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Saai krijgt vanavond haar eerste eendagskuiken! Hoop ik. Heb al panieksmsjes naar Nune verstuurd. Het beest wilde eerst niet los van z'n broertjes en zusjes, dus moest er al flink aan sjorren, zonder hem te ontdoen van benen en hoofd. Toen heb ik 'm in een zakje te badderen gelegd. Maar het zakje was lek, dus arme karel werd nat. Nu ligt ie los in een bakje een beetje te au bain marie-en. Heb 'm al een beetje geprikt, maar geen idee wanneer ie ontdooid is. En hij moet wel op tijd opgepeuzeld zijn, want als mijn vriend zo thuiskomt, dan zwaait er wat! Dit is toch wel redelijk grensverleggend voor een vegetarier :@
Komt heus wel goeeeeed. O+ :D
pi_122522342
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben ook vegetariër, maar ik heb er verder geen probleem mee hoor. Een carnivoor moet vlees eten, punt.

Dat stomme wijf die d'r kind rauw voert voert haar hond ook geen vlees hè :') Die eet ook rauwe groente mee. ;(
http://www.vega-life.nl/webshop/product_info.php?products_id=1707 ;(
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:00:20 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_122522447
quote:
Omfg 8)7 Wat zijn sommige mensen toch stom
pi_122522473
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Dat loskoppelen! Ik herken het! Hoe vaak ik de eerste keren met dat zakje gerammeld heb. :@ inmiddels sjor ik ze diepgevroren met blote handjes los van elkaar.
Als je het kuiken de volgende keer een half dagje eerder uithaalt en laat ontdooien in de koelkast dan hoef je het niet te badderen. ;)

And be prepared voor eidooier wat eruit komt als poes gaat peuzelen. :7
pi_122522728
Hahaha ja volgende keer haal ik hem op tijd uit de vriezer. Had ze net gekocht en wilde meteen voeren vandaar deze ongeduldige methode :D.

Hij ligt nu op een placemat. Ontdooid en wel, want ik kon er in knijpen. Ze moest hem niet :'). Toen poot eraf geknipt. Hielp niets. Mes in z'n buik, hup beest door de keuken, alles onder ;) . Nu begint ze wel wat te likken. Maar het is vooralsnog een groot mysterie voor haar. Het valt nu idd wel weer mee hoor, was even griezelen :D

Dat vega voer, jemig :{

UPDATE: Haar eerste kuiken zit erop! Behalve de kop die ging er echt niet meer in. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door snkr-xxx op 05-02-2013 20:49:55 ]
pi_122525367
ik ben heel erg benieuwd wat mijn katten ermee gaan doen.
maar van vriendlief mogen de katten alleen op het balkon een kuiken oppeuzelen. dus nog even wachten tot het voorjaar en dan het balkon afzetten.
pi_122525475
Ja het werd hier net wel een beetje een kliederboel, heb de dweil maar even gepakt.

Wel fijn dat je vriend het er mee eens is ^O^ . Die van mij vindt het overdreven

[ Bericht 53% gewijzigd door snkr-xxx op 05-02-2013 20:59:39 ]
pi_122525586
Ik vind het knap van Saai! *O* De eerste keer en dan bijna alles op. :D
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:15:31 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_122527082
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja het werd hier net wel een beetje een kliederboel, heb de dweil maar even gepakt.

Wel fijn dat je vriend het er mee eens is ^O^ . Die van mij vindt het overdreven

Ach, dat komt vast nog wel als hij straks ook de veranderingen ziet. We zijn brok zoooo gewend.
pi_122534521
katten hebben hier onbeperkt brok staan(Freitag's Best Meal) en krijgen savonds KVV.
verder als snoepjes ge(vries)droogd vlees en als extra dus straks kuikens en verder nog even uitzoeken wat ik nog meer kan geven.
ik ben dus niet volledig vers aan het voeren maar dit bevalt tot nu toe erg goed.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef snkr-xxx het volgende:

mijn vriend heeft met de katten meer zoiets van, jij hebt je ingelezen dus jij weet wat het beste voor hun is.
maar hij voert zijn gekko's ook diepvries babymuisjes. dus als hij dat mag mag ik de katten 1dags kuikens geven. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door loecje op 05-02-2013 23:17:01 ]
pi_122547136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef loecje het volgende:
katten hebben hier onbeperkt brok staan(Freitag's Best Meal) en krijgen savonds KVV.
verder als snoepjes ge(vries)droogd vlees en als extra dus straks kuikens en verder nog even uitzoeken wat ik nog meer kan geven.
ik ben dus niet volledig vers aan het voeren maar dit bevalt tot nu toe erg goed.

[..]

mijn vriend heeft met de katten meer zoiets van, jij hebt je ingelezen dus jij weet wat het beste voor hun is.
maar hij voert zijn gekko's ook diepvries babymuisjes. dus als hij dat mag mag ik de katten 1dags kuikens geven. :P
Wat ik erg makkelijk vind om bij te geven is lamshart, om lekker op te kauwen en ook voor evt wat extra taurine. Ik gebruik het soms ook een beetje om het hoge botpercentage van Tinlo een beetje uit te balanceren. Ook kippennekjes vind ik wel leuk om bij te geven, dat schijnt een goed beginnersknaagsel te zijn. Spiervlees ook altijd goed. Zolang het maar geen varken is, eigenlijk. Verder ben ik ook pas een beginner hoor, dus er zijn hier vast wel mensen die je nog verder kunnen helpen :).

Ik heb me ook ingelezen van tevoren, maar volgens mij vindt ie dat ik er uberhaupt teveel mee bezig ben, ben pas ook weer betrapt tijdens het inlezen over de ca:p verhouding. Maar ja ik wil wel het beste voor de poes en ik ben de baas, dus ;). En, ik vind het gewoon heel interessant!

Vandaag krijg ik als het goed is, het boek van Tannetje Koning binnen, ben benieuwd :).
pi_122604018
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Saai is nog even niet op eliminatiedieet, het gaat wel goed eigenlijk! Wel ben ik gestart met probiotica.
Saai krijgt meestal alle Tinlo smaakjes afgewisseld en wat runder of lamshart extra voor de tandjes. Vandaag was het zo ver: ze kreeg ze haar eerste kippennek en het ding was binnen no time weg :o . De hamer is dus onaangeroerd gebleven.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_122633457
quote:
12s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:12 schreef JerryLee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha ;) mooie hond! Van jou?
pi_122635767
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Haha ;) mooie hond! Van jou?
Sinds 19 december :D
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_122637750
quote:
12s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:12 schreef JerryLee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat eet ze daar op de foto? En is het een snack of maaltijd? Het ziet er uit als iets wat mijn schrok-op labje ook wel even bezig zou kunnen houden namelijk!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 14:23:34 #148
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_122638080
Zo een gedroogde luchtpijp toch?
Die van mij zijn er gek op, ik zaag die in stukken _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_122638917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Wat eet ze daar op de foto? En is het een snack of maaltijd? Het ziet er uit als iets wat mijn schrok-op labje ook wel even bezig zou kunnen houden namelijk!
Dit is een snack.
Gedroogde runderluchtpijp,je hebt het ook vers dan heet het runderstrot .
Gedroogd geeft het geen rommel of vlekken en beide varianten zijn zo te koop.
Vers de hoeveelheid even in de gaten houden ,het valt onder de organen dus kan laxerend werken .
Je hebt ook een hertenversie die is wat kleiner .
pi_122638923
Oh, doormidden zagen klinkt goed. Dat betekend dat die schrokop van mij er misschien wat langer dan 2 minuten op kan knagen voor ze 't op heeft :')

Ik ben al een tijdje op zoek naar een beetje stevige maar wel verantwoorde snacks waar ze lekker lang werk mee heeft, maar nog niet zo veel gevonden. Nu uit pure armoe maar zo'n enorm dik gerookt/gedroogd dinosaurusrunderbot aangeschaft maar dat vind ik toch niet prettig vanwege de eventuele splinters en haar tanden... Het gaat nu nog goed en ik zit ook als een havik op te letten elke keer als ze er aan knaagt, zodra het te ver afgeknaagd is gooi ik het weg i.v.m. het splintergevaar. Maar goed, ik heb dus helaas geen echt geschikt alternatief wat ze af en toe kan pakken om eens lekker op te knagen. Bullepezen doen het redelijk maar die zijn toch met een half uurtje vaak helemaal op. Pensstaafjes, gedroogde lamspezen, kippenhartjes, vleesstaafjes en gedroogde stukken slokdarm (plat) gaan er allemaal in no time doorheen. Iemand hier misschien nog een andere tip?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')