Dat was hier absoluut geen succes. Zelfs de vuilnisbakpoes die ALLES eet trok hier haar neusje voor op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:19 schreef Nune het volgende:
Hier kregen ze toevallig vanavond voor het eerst een hele makreel. Ze vonden het lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was hier absoluut geen succes. Zelfs de vuilnisbakpoes die ALLES eet trok hier haar neusje voor op.![]()
Vis gaat er hier sowieso mondjesmaat in, men heeft veel liever vleessch en de keren dat vis wordt geserveerd eet men met lange tanden of laat het gewoon staan.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:34 schreef Nune het volgende:
[..]! Je neus optrekken voor een lekker makreeltje!
Mijn katten eten beide alles op wat ik ze voorschotel, met smaak ook nog. Ik ben tot nu toe nog niks tegengekomen wat ze niet lusten, op een blikje Almo kip met kaas na.
Ik vond het wel erg stinken dus ze zullen niet heel vaak vis krijgen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
My thoughts exactlyIk heb de resterende 6 makrelen maar weggegeven.
Aan iemand die ze haar hond heeft gevoerd. Die ze weer uitkotste. De visjes werden niet geliefd.
Door die stank vond ik het ook niet zo heel erg dat hier weinig vis gegeten wordt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef Nune het volgende:
[..]! Hopelijk houden ze het hier wel binnen.
Ik heb er nog vier die dubbel verpakt in de vriezer zitten, zo goed ruik je ze.
Nou ja, opvoeren maar de komende weken!
Ooh wat een heerlijk gesmikkel!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:19 schreef Nune het volgende:
Hier kregen ze toevallig vanavond voor het eerst een hele makreel. Ze vonden het lekker![]()
[ afbeelding ]
Komt heus wel goeeeeed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ooh wat een heerlijk gesmikkel!![]()
Saai krijgt vanavond haar eerste eendagskuiken! Hoop ik. Heb al panieksmsjes naar Nune verstuurd. Het beest wilde eerst niet los van z'n broertjes en zusjes, dus moest er al flink aan sjorren, zonder hem te ontdoen van benen en hoofd. Toen heb ik 'm in een zakje te badderen gelegd. Maar het zakje was lek, dus arme karel werd nat. Nu ligt ie los in een bakje een beetje te au bain marie-en. Heb 'm al een beetje geprikt, maar geen idee wanneer ie ontdooid is. En hij moet wel op tijd opgepeuzeld zijn, want als mijn vriend zo thuiskomt, dan zwaait er wat! Dit is toch wel redelijk grensverleggend voor een vegetarier
http://www.vega-life.nl/webshop/product_info.php?products_id=1707quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben ook vegetariër, maar ik heb er verder geen probleem mee hoor. Een carnivoor moet vlees eten, punt.
Dat stomme wijf die d'r kind rauw voert voert haar hond ook geen vlees hèDie eet ook rauwe groente mee.
Omfgquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef Nune het volgende:
[..]
http://www.vega-life.nl/webshop/product_info.php?products_id=1707
Dat loskoppelen! Ik herken het! Hoe vaak ik de eerste keren met dat zakje gerammeld heb.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ooh wat een heerlijk gesmikkel!![]()
Saai krijgt vanavond haar eerste eendagskuiken! Hoop ik. Heb al panieksmsjes naar Nune verstuurd. Het beest wilde eerst niet los van z'n broertjes en zusjes, dus moest er al flink aan sjorren, zonder hem te ontdoen van benen en hoofd. Toen heb ik 'm in een zakje te badderen gelegd. Maar het zakje was lek, dus arme karel werd nat. Nu ligt ie los in een bakje een beetje te au bain marie-en. Heb 'm al een beetje geprikt, maar geen idee wanneer ie ontdooid is. En hij moet wel op tijd opgepeuzeld zijn, want als mijn vriend zo thuiskomt, dan zwaait er wat! Dit is toch wel redelijk grensverleggend voor een vegetarier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door snkr-xxx op 05-02-2013 20:49:55 ]
Ach, dat komt vast nog wel als hij straks ook de veranderingen ziet. We zijn brok zoooo gewend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja het werd hier net wel een beetje een kliederboel, heb de dweil maar even gepakt.
Wel fijn dat je vriend het er mee eens is. Die van mij vindt het overdreven
mijn vriend heeft met de katten meer zoiets van, jij hebt je ingelezen dus jij weet wat het beste voor hun is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja het werd hier net wel een beetje een kliederboel, heb de dweil maar even gepakt.
Wel fijn dat je vriend het er mee eens is. Die van mij vindt het overdreven
Wat ik erg makkelijk vind om bij te geven is lamshart, om lekker op te kauwen en ook voor evt wat extra taurine. Ik gebruik het soms ook een beetje om het hoge botpercentage van Tinlo een beetje uit te balanceren. Ook kippennekjes vind ik wel leuk om bij te geven, dat schijnt een goed beginnersknaagsel te zijn. Spiervlees ook altijd goed. Zolang het maar geen varken is, eigenlijk. Verder ben ik ook pas een beginner hoor, dus er zijn hier vast wel mensen die je nog verder kunnen helpenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef loecje het volgende:
katten hebben hier onbeperkt brok staan(Freitag's Best Meal) en krijgen savonds KVV.
verder als snoepjes ge(vries)droogd vlees en als extra dus straks kuikens en verder nog even uitzoeken wat ik nog meer kan geven.
ik ben dus niet volledig vers aan het voeren maar dit bevalt tot nu toe erg goed.
[..]
mijn vriend heeft met de katten meer zoiets van, jij hebt je ingelezen dus jij weet wat het beste voor hun is.
maar hij voert zijn gekko's ook diepvries babymuisjes. dus als hij dat mag mag ik de katten 1dags kuikens geven.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Saai is nog even niet op eliminatiedieet, het gaat wel goed eigenlijk! Wel ben ik gestart met probiotica.
Saai krijgt meestal alle Tinlo smaakjes afgewisseld en wat runder of lamshart extra voor de tandjes. Vandaag was het zo ver: ze kreeg ze haar eerste kippennek en het ding was binnen no time weg. De hamer is dus onaangeroerd gebleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds 19 decemberquote:
Wat eet ze daar op de foto? En is het een snack of maaltijd? Het ziet er uit als iets wat mijn schrok-op labje ook wel even bezig zou kunnen houden namelijk!quote:
Dit is een snack.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Wat eet ze daar op de foto? En is het een snack of maaltijd? Het ziet er uit als iets wat mijn schrok-op labje ook wel even bezig zou kunnen houden namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |