abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122019754
Ik heb inderdaad ook drie dagen opgespaard, en ze hebben er ook op getest, maar het kan zijn dat het de vierde dag is uitgescheiden, daarom soms moeilijk om vast te stellen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:51:38 #102
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_122020530
ronidazol gaf betere ontlasting. Er schijnt kans te zijn op psychische stoornis - rondjes lopen, omvallen - maar volgens de bijsluiter stopt het direct als je met de pillen stopt. wij hebben er niets van gemerkt.

Bij drie dagen ontlasting kwam er tot tweemaal toe niets uit helaas.
pi_122247311
Hoi! Ik ben bijna een week bezig met barfen, of ja, de katten zijn ermee bezig en het gaat goed. Mooie drollen en ik merk dat ze na het eten van prooi een stuk verzadigder zijn. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122260108
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef Nune het volgende:
Hoi! Ik ben bijna een week bezig met barfen, of ja, de katten zijn ermee bezig en het gaat goed. Mooie drollen en ik merk dat ze na het eten van prooi een stuk verzadigder zijn. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_122263378
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef Nune het volgende:

SPOILER
Nu moeten ze werken voor hun eten (knagen )
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:59:35 #106
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_122268717
Nou de kuikens liggen te ontdooien :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_122269972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Nu moeten ze werken voor hun eten (knagen )
Jep! Bevalt ze wel. :)

Ben benieuwd wat ze ervan vinden Nonneke!
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:44:27 #108
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_122275043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef Nune het volgende:

[..]

Jep! Bevalt ze wel. :)

Ben benieuwd wat ze ervan vinden Nonneke!
Poes (16) is ermee aan het spelen, die speelde al in geen 100 jaar meer, dus ze heeft er al veel plezier van, het kuikentje is nog wel heel ;) Hetty (13) heeft er even aan geroken, 2x een tik gegeven en dat was het :')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:52:35 #109
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_122275546
Ah Poes is er ook klaar mee, die is weer naar bed :')
Iemand een zak kuikens hebben ? _O-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_122276413
Je kunt ze ook nog opensnijden bij de buik, zodat het eigeel eruit loopt. Of een pootje eraf trekken en dat laten ruiken. :X :D

Ik denk wel dat het goed is dat Poes ermee speelde, sommige katten rennen met een dikke staart weg. _O-
pi_122376450
Saai is nog even niet op eliminatiedieet, het gaat wel goed eigenlijk! Wel ben ik gestart met probiotica.
Saai krijgt meestal alle Tinlo smaakjes afgewisseld en wat runder of lamshart extra voor de tandjes. Vandaag was het zo ver: ze kreeg ze haar eerste kippennek en het ding was binnen no time weg :o . De hamer is dus onaangeroerd gebleven.

zaterdag 2 februari 2013 @ 14:21:58 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_122377026
Wat een knap poesje dat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_122382494
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een knap poesje dat.
Dank O+ Ben erg verliefd op haar, en ze is ook nog onvoorstelbaar lief
pi_122382624
Ik zit hier met een halve kilo ontdooide zalmmix en maar 1 poes die het lust. Die zo'n 80 gram per dag eet. :')
Zolang gaat die mix het niet redden, dat wordt straks een enkeltje kliko. En maar niet meer in zo een grote hoeveelheid ontdooien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122384865
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Saai is nog even niet op eliminatiedieet, het gaat wel goed eigenlijk! Wel ben ik gestart met probiotica.
Saai krijgt meestal alle Tinlo smaakjes afgewisseld en wat runder of lamshart extra voor de tandjes. Vandaag was het zo ver: ze kreeg ze haar eerste kippennek en het ding was binnen no time weg :o . De hamer is dus onaangeroerd gebleven.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supergoed van Saai! *O* En mooie foto's. O+
pi_122393140
Pup heeft een nieuwe snack: gedroogde rundernekspier. Wát een stank! :D :r
pi_122504397
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef Soulagement het volgende:
Pup heeft een nieuwe snack: gedroogde rundernekspier. Wát een stank! :D :r
Haha! Wat je allemaal wel niet over hebt voor je dieren he :)
pi_122504579
Het viel me onlangs op, dat de vacht van Saai echt zo is opgeknapt sinds KVV! (Krijgt ze nu ruim een maand). Ook bijna nooit vieze oogjes meer enzo.

Dit was Saai op brokken (wel een beetje wazige foto):

Ze had hier dus echt een heel plukkige vacht, en ook altijd vieze oogjes..

en dit is nu:

Ze is nu zo zacht :). En haar vacht is ook al voller.
pi_122504879
Door de wazige foto's kan ik de vacht niet echt vergelijken, maar bij haar oogjes zie je wel een goed verschil ! (super mooie kleur oogjes trouwens ;) )
pi_122504884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Het viel me onlangs op, dat de vacht van Saai echt zo is opgeknapt sinds KVV! (Krijgt ze nu ruim een maand). Ook bijna nooit vieze oogjes meer enzo.

Dit was Saai op brokken (wel een beetje wazige foto):

[ afbeelding ]
Ze had hier dus echt een heel plukkige vacht, en ook altijd vieze oogjes..

en dit is nu:

[ afbeelding ]
Ze is nu zo zacht :). En haar vacht is ook al voller.
wat een mooi meiske O+
pi_122506803
Ja de foto is idd wel wat te wazig, en misschien wil ik het ook wel gewoon zien hoor, maar volgens mij ziet ze er nu echt beter uit :'). Het lijkt zo in elk geval.

En dank je wel computergirl :*
pi_122513557
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja de foto is idd wel wat te wazig, en misschien wil ik het ook wel gewoon zien hoor, maar volgens mij ziet ze er nu echt beter uit :'). Het lijkt zo in elk geval.

En dank je wel computergirl :*
Heb je ook een vette visdag ?
Paling, makreel, haring, sardienen, gekweekte zalm
omega 3 en dergelijke,zie je echt in de vachtkwaliteit terug .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_122514687
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Heb je ook een vette visdag ?
Paling, makreel, haring, sardienen, gekweekte zalm
omega 3 en dergelijke,zie je echt in de vachtkwaliteit terug .
Nee, niet echt zo expliciet. Al eet ze elke week wel minstens 2x makreel in Tinlo Makreel en Tinlo Cattery.. Is dat onvoldoende?
pi_122517127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Nee, niet echt zo expliciet. Al eet ze elke week wel minstens 2x makreel in Tinlo Makreel en Tinlo Cattery.. Is dat onvoldoende?
Zat betreffende werkzame stoffen .
Hele vissen gaat door het knagen wel een schoonmakende werking vanuit .
Al moet je bij een hond wel opletten dat er niet te grote stukken (graat) naar binnen gaat .

[ Bericht 15% gewijzigd door JerryLee op 05-02-2013 18:27:07 ]
pi_122517434
Hier kregen ze toevallig vanavond voor het eerst een hele makreel. Ze vonden het lekker :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')