SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef Nune het volgende:
Hoi! Ik ben bijna een week bezig met barfen, of ja, de katten zijn ermee bezig en het gaat goed. Mooie drollen en ik merk dat ze na het eten van prooi een stuk verzadigder zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef Nune het volgende:
Hoi! Ik ben bijna een week bezig met barfen, of ja, de katten zijn ermee bezig en het gaat goed. Mooie drollen en ik merk dat ze na het eten van prooi een stuk verzadigder zijn.
Nu moeten ze werken voor hun eten (knagen )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
Jep! Bevalt ze wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Nu moeten ze werken voor hun eten (knagen )
Poes (16) is ermee aan het spelen, die speelde al in geen 100 jaar meer, dus ze heeft er al veel plezier van, het kuikentje is nog wel heelquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Jep! Bevalt ze wel.![]()
Ben benieuwd wat ze ervan vinden Nonneke!
Supergoed van Saai!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Saai is nog even niet op eliminatiedieet, het gaat wel goed eigenlijk! Wel ben ik gestart met probiotica.
Saai krijgt meestal alle Tinlo smaakjes afgewisseld en wat runder of lamshart extra voor de tandjes. Vandaag was het zo ver: ze kreeg ze haar eerste kippennek en het ding was binnen no time weg. De hamer is dus onaangeroerd gebleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha! Wat je allemaal wel niet over hebt voor je dieren hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef Soulagement het volgende:
Pup heeft een nieuwe snack: gedroogde rundernekspier. Wát een stank!![]()
wat een mooi meiskequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Het viel me onlangs op, dat de vacht van Saai echt zo is opgeknapt sinds KVV! (Krijgt ze nu ruim een maand). Ook bijna nooit vieze oogjes meer enzo.
Dit was Saai op brokken (wel een beetje wazige foto):
[ afbeelding ]
Ze had hier dus echt een heel plukkige vacht, en ook altijd vieze oogjes..
en dit is nu:
[ afbeelding ]
Ze is nu zo zacht. En haar vacht is ook al voller.
Heb je ook een vette visdag ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja de foto is idd wel wat te wazig, en misschien wil ik het ook wel gewoon zien hoor, maar volgens mij ziet ze er nu echt beter uit. Het lijkt zo in elk geval.
En dank je wel computergirl
Nee, niet echt zo expliciet. Al eet ze elke week wel minstens 2x makreel in Tinlo Makreel en Tinlo Cattery.. Is dat onvoldoende?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Heb je ook een vette visdag ?
Paling, makreel, haring, sardienen, gekweekte zalm
omega 3 en dergelijke,zie je echt in de vachtkwaliteit terug .
Zat betreffende werkzame stoffen .quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nee, niet echt zo expliciet. Al eet ze elke week wel minstens 2x makreel in Tinlo Makreel en Tinlo Cattery.. Is dat onvoldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |