Oh, hij gaat afquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een ingebouwd Skyradioalarm
Jarenlang gebrainwashed door mijn vaderquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:35 schreef FritsFlits het volgende:
Dan luister je wel vaak Sky om te weten dat het Sky is. Beetje tegenstrijdig
Aaai, gelukkig heb je de wereld buiten Sky nog weten te vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jarenlang gebrainwashed door mijn vader
Hier net zo. De Vara-dinsdag vond ik het allerfijnst.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben opgegroeid in een tijd dat je op 3 gewoon fatsoenlijke muziek had, dus mijn basis was gewoon goed. Frits Spits, het Stenen Tijdperk etc etc
Ja, heerlijk was dat. Elke omroep zijn eigen dag. En dan als bonus de vrijdagavond met Curry en van Inkel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader is gelukkig overstapt op radio 5 nostalgia. Mijn zusje heeft in de auto 538 en 3fm aan, daar word ik ook niet vrolijk van.
Ik ben opgegroeid in een tijd dat je op 3 gewoon fatsoenlijke muziek had, dus mijn basis was gewoon goed. Frits Spits, het Stenen Tijdperk etc etc
Ja, maf is dat hè. Ik heb ook jarenlang gedacht dat een leven zonder radio ondenkbaar was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef livelink het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen nog 's nachts als ik niet kan slapen en dan luister ik naar radio 3.
Ik kon het me vroeger niet voorstellen, maar ik heb nu een bijna radioloos leven.
Oh ja, Curry en Van Inkel, dan stond ik mijn haar te vlechten ofzo en te veel make-up te smeren om dan naar de schooldisco te gaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heerlijk was dat. Elke omroep zijn eigen dag. En dan als bonus de vrijdagavond met Curry en van Inkel.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd wat er zo op 1 staat
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heerlijk was dat. Elke omroep zijn eigen dag. En dan als bonus de vrijdagavond met Curry en van Inkel.
Ja! Rinkeldekinkel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, Curry en Van Inkel, dan stond ik mijn haar te vlechten ofzo en te veel make-up te smeren om dan naar de schooldisco te gaan
Een keer geen Queenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd wat er zo op 1 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |