al 3 x geloof ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had Van Gerwen al afgeschreven, maar ja ...
De oude man met ervaring zou toch wel winnen volgens opa maar inmiddels is hij er al weer van overtuigd dat Van Gerwen hem met gemak zal verslaan. Over een paar minuten zal Taylor wel weer favoriet bij opa zijn.quote:
Ik hoorde het hem zeggen inderdaad, maar nu van Gerwen voor staat, brult ie weer Cammmm annn en commandeert oma weer zijn biertjes te halenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De oude man met ervaring zou toch wel winnen volgens opa maar inmiddels is hij er al weer van overtuigd dat Van Gerwen hem met gemak zal verslaan. Over een paar minuten zal Taylor wel weer favoriet bij opa zijn.
Ik hoorde m net ook al over 10 minuten strafbank voor Taylor ....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil dat Taylor een gele kaart krijgt voor nagooien.
Opa reageert even richting Scrut dat hij 5-2 zei, maar dat is niet waar hoor, hij zei 5-3, ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is 4-3. Volgens opa had het 5-3 moeten zijn. Dat kan dus niet hè?
doen we!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |