Hoe gaat het nu tussen jullie babe?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
meh S. moet werken nu (monteren) dus ik ga zo maar 's een rondje zappen en kaarsjes aansteken voor mezelf
ohja m'n epische oud en nieuw van gisteren even beschrijven
Ja, gaat wel hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu tussen jullie babe?
Dat klinkt als een zeer slechten autistenomgevingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Mirjam het volgende:
epische oud en nieuw:
S. wilde graag langs bij iemand die hij kortgeleden had gefilmd/gefotografeerd, een vrouw die in de tokkiebuurt van leiden woont, altijd matten daar. dat wilde hij wel meemaken
\Ik ken die vrouw niet, wij daarheem om 11 uur.
Héle huis vol met mensen, vreten, drinken, ik werd onthaald met knuffels en zoenen, ze was bijna beledigd dat ik geen sterke drank als eerste drankje wilde
Ze had keitoffe pumps, na een passessie moest ik ze vooral maar houden want haar waren ze toch te groot.
Vuurwerk was episch in zo'n tokkiebuurt natuurlijk
Wij allemaal kijken met champagne, gaat er de achterklep van een busje open.
Drie mannen slepen er een doos van 1,5 bij 1 meter uit (niet overdreven)
\En steken hem aan. Ruim zeven minuten lang het mooiste vuurwerk ooit gewoonDie gasten bleken dat in Polen gescoord te hebben vooor 900 euro
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Mirjam het volgende:
epische oud en nieuw:
S. wilde graag langs bij iemand die hij kortgeleden had gefilmd/gefotografeerd, een vrouw die in de tokkiebuurt van leiden woont, altijd matten daar. dat wilde hij wel meemaken
Héle huis vol met mensen, vreten, drinken, ik werd onthaald met knuffels en zoenen, ze was bijna beledigd dat ik geen sterke drank als eerste drankje wilde
Ze had keitoffe pumps, na een passessie moest ik ze vooral maar houden want haar waren ze toch te groot.
\En steken hem aan. Ruim zeven minuten lang het mooiste vuurwerk ooit gewoonDie gasten bleken dat in Polen gescoord te hebben vooor 900 euro
![]()
Goedzo babequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoorIk vind het stom dat ik nu alleen zit, hij moet gewoon werken, logisch natuulijk. Maar we hebben elkaar beloofd in 2013 er hard aan te werken, zeg maar
En ik ga wat meer afleidingen zoeken in hobby's
'hallon awt zein de koste als ick en pursonal sjopper in wil huren ok gr gr 'quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo geneigd om even een zeer matig mailtje te sturen om te informeren naar de kosten![]()
Wat tofquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Mirjam het volgende:
epische oud en nieuw:
![]()
fixedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'hallon awt zein de koste als ick einz goeden matigen pursonal sjopper in wil huren ok gr gr '
Doen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo geneigd om even een zeer matig mailtje te sturen om te informeren naar de kosten![]()
Serieus, ze suggereren zelfs dat ze budgetshopping met je kunnen doen. Gaan ze je dan vertellen waar de H&M zit ofzo?quote:
Doe doe doequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan ook gewoon mailen waar ze haar toffen strikje heeft gehaald
Onzen topicbelg is er weerquote:
IK VOEL ZOVELEN LIEFDE IN 2013 ALLLLquote:
GENIET MUILEN TETTEN DIT DAT ALLESquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK VOEL ZOVELEN LIEFDE IN 2013 ALLLL![]()
Goei begin van het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GENIET MUILEN TETTEN DIT DAT ALLES![]()
![]()
![]()
JA JONGEUH IK BEN NIET ZO SNEL OKquote:
Matigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem hoe bleven je (Anal meheh) beads zitten?
O neuk, da's waar, ik ga zoekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:32 schreef Diconnected het volgende:
Schaar we moeten weer de oude OP. of een nieuwen plaatje
wat voor beads? voor je nagels ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Matig![]()
Nouja 24u lang ging het goed...Bést goed zelfs; want gisterenochtend nog mee gedoucht zelfs
Maar afgelopen nacht vielen er al een aantal af... en verkleurden ze![]()
Ik had het op zich ook niet anders verwacht theheh
bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O neuk, da's waar, ik ga zoeken
TIJD VOOR EEN NIEUW 2013 PLAATJE!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:32 schreef Diconnected het volgende:
Schaar we moeten weer de oude OP. of een nieuwen plaatje
Nog best goed zonder topcoat vind ik..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Matig![]()
Nouja 24u lang ging het goed...Bést goed zelfs; want gisterenochtend nog mee gedoucht zelfs
Maar afgelopen nacht vielen er al een aantal af... en verkleurden ze![]()
Ik had het op zich ook niet anders verwacht theheh
Yayquote:
nieuw plaatje met tetten!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar de tetten mogen niet wegen de ERMAGERD
Ja pcies ! Had gehoopt dat het langer zou blijven; maar eik moet ik ook niet meer verwachten. 24u ongeveer best goed dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog best goed zonder topcoat vind ik..
Hulde voor viseinagelsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies ! Had gehoopt dat het langer zou blijven; maar eik moet ik ook niet meer verwachten. 24u ongeveer best goed dusEn normaal ben ik echt een pulker bij oneffen nagellak oid maar bij deze viel dat ook goed mee
@Dico: Die caviar nails van ciaté
Ja dat dacht ik al, alleen was mijn perv mind bezig met anal beads door speeskeesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies ! Had gehoopt dat het langer zou blijven; maar eik moet ik ook niet meer verwachten. 24u ongeveer best goed dusEn normaal ben ik echt een pulker bij oneffen nagellak oid maar bij deze viel dat ook goed mee
@Dico: Die caviar nails van ciaté
It's my pleasurequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, alleen was mijn perv mind bezig met anal beads door speeskees
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
It's my pleasure
Naja eigenlijk die van Skjoe einz!
gelukkigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks
Ik vind je nog steeds lief hoor
Ik kom je binnenkort wel van wat lakjes afhelpenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Nieuwe jaar maar goed beginnen met een nieuwe kast bij de ikea halen, lakjes pasen niet meer
DIE VAN JOU LIGGEN IN EEN WASMAND!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kom je binnenkort wel van wat lakjes afhelpen
heul nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE VAN JOU LIGGEN IN EEN WASMAND!
+ datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kom je binnenkort wel van wat lakjes afhelpen
HEY! zodra je ze zou inruimen zou je ze ook uitzoeken, waarom zie ik geen lijst in het ruiltopic mevrouwtje!!!quote:
inruimen was belangrijker dan uitzoekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEY! zodra je ze zou inruimen zou je ze ook uitzoeken, waarom zie ik geen lijst in het ruiltopic mevrouwtje!!!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan gaat haar lakjes uitdelen jaaaa![]()
![]()
![]()
Nee?
En fuuuu... nagellak aan het afbijten... bij je caviar nagel komen en allemaal beads in mn mond hebben![]()
![]()
Neenquote:
quote:
Corgi puppehhhhhquote:
Oehhhh als dát nou eens zou bestaanquote:
+100quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh als dát nou eens zou bestaan![]()
Jaaaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef Diconnected het volgende:
Awwwwwwww die reclame van Coca Cola met die ijsberen, cute
Klinkt in het kader van het voorgaande gesprek ook nog best ranzig, alsof jij ze even voor haar hebt ingebrachtquote:
Lekker fisten met die beads erbij toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klinkt in het kader van het voorgaande gesprek ook nog best ranzig, alsof jij ze even voor haar hebt ingebracht
Als je daarna je handen maar wastquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker fisten met die beads erbij toch?
aflikkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je daarna je handen maar wast
Of tijdens natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang je niet drie seconden daarvoor gekakt hebt valt dat best mee
dat denk ik ook, Hoewel stef toch al weluit de luiers is?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Kotsen, neuh.. Ik heb denk ik vaker poep aan mijn handen dan jullie
Nopequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat denk ik ook, Hoewel stef toch al weluit de luiers is?
Jah, beetje verkeerde timing. Maar als hij zindelijk is als de baby eruit komt is de kans heel groot dat hij terug zou vallen daarin, dus ik vind het wel ok zo. Alleen wel jammer van de poep aan je handen dusquote:
Daar heb ik gelukkig geen ervaring meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef Miezziej het volgende:
Een collega op kantoor vertelde in alle geuren en kleuren hoe sommige kinderen van 4/5 jaar oud in hun broek hadden gepoept tijdens het verjaardagspartijtje van haar zoon
Mijn kinderwens bevroor toen helemaal
Hopelijk blijft dat zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee
Het ging ook echt zoquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo:
"Ja, ze waren heel erg enthousiast aan het spelen en dan vergeten ze gewoon dat ze naar de wc moeten!"
anno nu wel, vroeger ging dat idd sneller.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dat normaal dat stef nog niet zindelijk is dat?
/kindernoob
Klopt. Borstvoedingspoep is ook minder erg als flesvoedingspoepquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, van en baby kan ik strontluiers prima hebben maar van grotere kinderen draait mijn maag daar nog echt van om
Waarom nu niet meer dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anno nu wel, vroeger ging dat idd sneller.
Oh okequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt. Borstvoedingspoep is ook minder erg als flesvoedingspoep
Spees, redelijk normaal, tegenwoordig worden de meeste kinders zindelijk tussen de 2,5 en de 4 jaar oud. Hij is nu net 3.
Klopt, toen mensen nog fulltime bezig waren met hun kinderen en de luiers nog niet zo belachelijk goed waren als die van nu. Hij kan ca. 12 a 13 uur in een luier pissen eer 'ie nat aan de huid voeltquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anno nu wel, vroeger ging dat idd sneller.
pampers absorberen te goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer dan?
[..]
Oh oke
Van andere kinderen is het erger als van je eigen kinderen (net als met katten trouwens, bij mij in elk geval). Maar Stef heeft af en toe ook luiers waarvan ik moet kokhalsenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nichtje van 2,5 is ook nog lang niet zindelijk en ik zal vast wel een onmens zijn maar ik ga echt van mijn stokkie als die een strontluier heeft
klopt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:45 schreef Miezziej het volgende:
Dus als je nog van die katoenen-wasbare luier-dingen gebruikt zijn je kinderen sneller zindelijk?
Nope. Je kunt wasbare luiers gaan gebruiken, die voelen echt nat als erin geplast is. Maar Stef is een piskind, die lekt binnen een uur door een wasbare heen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus gewoon pauperpampers kopen zodat je kint eerder zindelijk wordt?
nou, ik vind elke kat meurenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van andere kinderen is het erger als van je eigen kinderen (net als met katten trouwens, bij mij in elk geval). Maar Stef heeft af en toe ook luiers waarvan ik moet kokhalsen
Mijnese nietquote:
Het schijnt ook makkelijker te zijn om kinderen in de zomer zindelijk te maken, omdat je er dan makkelijker voor kan kiezen om gewoon een broekje oid te pakken, ipv een luier. En wanneer je dat doet voelt een kind veel beter het 'vieze' van niet op de wc plassen. Als ze dat besef eenmaal hebben is de motivatie om zindelijk te worden ook veel meer aanwezig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:47 schreef Miezziej het volgende:
Nichtje van een vriendin van me was wel echt snel zindelijkGeen idee hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben verder haha
Wanneer is ze ook al weer uitgerekend?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn neefje is ook nog niet compleet zindelijk; alhoewel ie het nu al wat meer aangeeft dat ie moet plassen; maar het gaat nog wel eens mis idd. Mn neefje is nu 2 jaar 7 maand; dus op zich zijn ze er verder wel consequent mee bezig (ook zit schoonzus nu thuis ivm zwangerschap; maar die gaat ook zo ontploffen denk ikDus wellicht dat het dan ook wat verzwakt
)
sommige kinderen zijn ook gewoon sneller zindelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:47 schreef Miezziej het volgende:
Nichtje van een vriendin van me was wel echt snel zindelijkGeen idee hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben verder haha
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het schijnt ook makkelijker te zijn om kinderen in de zomer zindelijk te maken, omdat je er dan makkelijker voor kan kiezen om gewoon een broekje oid te pakken, ipv een luier. En wanneer je dat doet voelt een kind veel beter het 'vieze' van niet op de wc plassen. Als ze dat besef eenmaal hebben is de motivatie om zindelijk te worden ook veel meer aanwezig.
En afkijken kan ook een hoop doen. Stef weigerde in alle toonaarden, tot zijn twee beste vriendjes van de opvang en het zoontje van mijn vriendin allemaal ineens zindelijk waren. Dat was ook het moment dat het hier enorm goed ging, maar nu plast hij nog maar 2 keer per dag op het potje (vaste momenten) en verder niet meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het schijnt ook makkelijker te zijn om kinderen in de zomer zindelijk te maken, omdat je er dan makkelijker voor kan kiezen om gewoon een broekje oid te pakken, ipv een luier. En wanneer je dat doet voelt een kind veel beter het 'vieze' van niet op de wc plassen. Als ze dat besef eenmaal hebben is de motivatie om zindelijk te worden ook veel meer aanwezig.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Klinkt interessant
Als ik ooit ga biggen moet ik dat dus goed plannenhaha
Ja, en ik lees dus net dat het idd ook belangrijk is dat het vrijwillig gaat. Maar 2 keer per dag is ook al goed, dan vooral dat elke keer vieren met hem, en verder komt het vast wel weer goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En afkijken kan ook een hoop doen. Stef weigerde in alle toonaarden, tot zijn twee beste vriendjes van de opvang en het zoontje van mijn vriendin allemaal ineens zindelijk waren. Dat was ook het moment dat het hier enorm goed ging, maar nu plast hij nog maar 2 keer per dag op het potje (vaste momenten) en verder niet meer.
19de (is van mn broer); maar ze heeft nu al veel last...en kind is ook al ingedaald. Ze denkt zelf dat het eerder zal zijn dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wanneer is ze ook al weer uitgerekend?
Hehe, zoiets wordt het wel danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zo van, vandaag moet het gebeuren!
Niet gelukt? Volgend jaar weer een kans
Klopt, daarom laten we het ook, hij bepaalt het tempo. En inderdaad, hij mag een sticker plakken bij elk plasje op het potje en bij zoveel krijgt hij een cadeautje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, en ik lees dus net dat het idd ook belangrijk is dat het vrijwillig gaat. Maar 2 keer per dag is ook al goed, dan vooral dat elke keer vieren met hem, en verder komt het vast wel weer goed.
Ohja, da's dus best veel kraamvisite binnenkortquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
19de (is van mn broer); maar ze heeft nu al veel last...en kind is ook al ingedaald. Ze denkt zelf dat het eerder zal zijn dus
Andere schoonzus (van schoonbroer) in fabruari
O nee dat weet ik nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, da's dus best veel kraamvisite binnenkortEn last.. Als in voorweeën en zulks? Deze ligt ook al een aardige tijd ingedaald, holy crap, dat doet best zeer soms
Ow, sorry, ik moet er ook maar niet te diep (harrharr) op ingaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat weet ik niet![]()
En jup heb alvast mn weekends redelijk open gelaten ivm eventueel rijden naar belgië
3 januari is de dagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
19de (is van mn broer); maar ze heeft nu al veel last...en kind is ook al ingedaald. Ze denkt zelf dat het eerder zal zijn dus
Andere schoonzus (van schoonbroer) in fabruari
Stickers plakken is een goede om het tastbaar te maken ja. Maar complimentjes en blijheid van jullie doet natuurlijk ook veel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt, daarom laten we het ook, hij bepaalt het tempo. En inderdaad, hij mag een sticker plakken bij elk plasje op het potje en bij zoveel krijgt hij een cadeautje.
Die stickers vergeten we ook regelmatig hoor, maar we laten hem altijd wel merken dat het goed van hem isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stickers plakken is een goede om het tastbaar te maken ja. Maar complimentjes en blijheid van jullie doet natuurlijk ook veel.Maar daar heb ik bij jullie wel vertrouwen in, dat jullie daar goed mee om gaan.
Ik moest hardop lollerenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bambi moet geen verloskundige worden, dan steelt ze alle baby's
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stiekem heeft bambi al 20 kinderen en is ze al op haar 13e getrouwd, daarom weet ze dit allemaal.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bambi moet geen verloskundige worden, dan steelt ze alle baby's
Liever zij dan ik, dat dan weer welquote:
Haha, jah, ik denk dat ik met 2 m'n klauwen ook wel vol genoeg ga hebbenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Liever zij dan ik, dat dan weer wel![]()
Hoewel een mini brum me vast heel schattig lijkt, maar ik weet niet of ik er zoveel voor wil 'opofferen'. U know wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil alleen een jongetje, meisjes zijn stom en gaan mijn nagellak jatten
Gewoon genetisch manipuleren zodat t zeker een jongetje wordt
Dat is nog steeds een jongetje dan tochquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als je een gillende travo voortbrengt
In het kader van je nagellak jatten, muppetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een jongetje dan toch
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als je een gillende travo voortbrengt
Ik wil allebei.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil alleen een jongetje, meisjes zijn stom en gaan mijn nagellak jatten
Gewoon genetisch manipuleren zodat t zeker een jongetje wordt
Hangslot, slotje opgelostquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In het kader van je nagellak jatten, muppet
Dan kun je een meid ook wel hebbenquote:
Wijven zeiken, dus daarom ook jongetjesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan kun je een meid ook wel hebben
Maar ik heb geen idee of meisjes leuk zijn. Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat wij een meisje zouden krijgen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wijven zeiken, dus daarom ook jongetjes![]()
Die kun je ook beter aan hun lot overlaten vind ik.
Natuurlijk zijn meisjes leuk! Meisjesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan kun je een meid ook wel hebben
Maar ik heb geen idee of meisjes leuk zijn. Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat wij een meisje zouden krijgen.
IK zou eerder een jongen van 15-16 in de middle of nowhere ergens heen laten fietsen dan een meisje, in die geest zeg maarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:15 schreef Incantrix het volgende:
MAAR
ik ben moe
[..]![]()
Hier heb je een internetconnectie, dahag!
Ahzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK zou eerder een jongen van 15-16 in de middle of nowhere ergens heen laten fietsen dan een meisje, in die geest zeg maar
Heb je dat met hem besproken? Want mijn indruk was dat jij dat wel echt graag wilt toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook een jongetje
maargoed, een vriend hebben die geen kinderen wilt fml
Nee we hebben het niet echt besproken. Hij weet wel dat ik heel graag kinderen wil, maar we hebben er geen gesprek over gehad ofzo. We zijn nu drie weken bij elkaar dus het is sowieso allemaal nog nieuw. Voor nu laat ik het maar ff zo, op dit moment is mijn lever weer slechter geworden dus ik kan alleen nog water en thee drinken en nu is mijn schildklier ook niet helemaal goed meer, dus misschien moet ik ook maar gewoon geen kinderen nemenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je dat met hem besproken? Want mijn indruk was dat jij dat wel echt graag wilt toch?
Is inderdaad nog wel heel pril en nieuw om zo'n gesprek te hebben, maar je zei het zo stellig dat ik dacht misschien hebben jullie het wel al besprokenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee we hebben het niet echt besproken. Hij weet wel dat ik heel graag kinderen wil, maar we hebben er geen gesprek over gehad ofzo. We zijn nu drie weken bij elkaar dus het is sowieso allemaal nog nieuw. Voor nu laat ik het maar ff zo, op dit moment is mijn lever weer slechter geworden dus ik kan alleen nog water en thee drinken en nu is mijn schildklier ook niet helemaal goed meer, dus misschien moet ik ook maar gewoon geen kinderen nemen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee we hebben het niet echt besproken. Hij weet wel dat ik heel graag kinderen wil, maar we hebben er geen gesprek over gehad ofzo. We zijn nu drie weken bij elkaar dus het is sowieso allemaal nog nieuw. Voor nu laat ik het maar ff zo, op dit moment is mijn lever weer slechter geworden dus ik kan alleen nog water en thee drinken en nu is mijn schildklier ook niet helemaal goed meer, dus misschien moet ik ook maar gewoon geen kinderen nemen
Hoort bij vandaagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Brak.Echt een ontzettend relaxdagje, heeeerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef princess-a het volgende:
Oh my god, even gal spuwen hoorOh dat kan ik me helemaal voorstellen, dat lijkt me naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al even aangesproken of het ook anders kan?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oh my god, even gal spuwen hoorWat een mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my god, even gal spuwen hoorOh, dat lijkt me echt heel erg vervelend ja. Heb je dit naar stiefvader al benoemd? Want hij is zich er misschien niet bewust van hoe confronterend het werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my god, even gal spuwen hoordafuq. kan je niet tegen hem zeggen dat je het gewoon ongepast vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik zeg nu maar niks, want ik denk dat hij al slaapt en moet ook zelf echt naar bed zometeen. Maar ik ga het nu inderdaad zeggen, steeds foto's erop oké, maar als je profielfoto?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me helemaal voorstellen, dat lijkt me naar![]()
Al even aangesproken of het ook anders kan?
Hoe zit het precies in elkaar dan, qua familieband? Want ik snap hem niet meer helemaal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zeg nu maar niks, want ik denk dat hij al slaapt en moet ook zelf echt naar bed zometeen. Maar ik ga het nu inderdaad zeggen, steeds foto's erop oké, maar als je profielfoto?Vind het heel lastig omdat m'n moeder vanaf het begin heeft gezegd dat het 'zijn' verdriet is, omdat wij de 'stieffamilie' zijn maar hier word ik echt verdrietig van
True to thatquote:
Dat denk ik ook ja. Het is niet aan hem om steeds die foto's in your face te strooien, kan me ook niet voorstellen dat mn broer dit zo zou willenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me echt heel erg vervelend ja. Heb je dit naar stiefvader al benoemd? Want hij is zich er misschien niet bewust van hoe confronterend het werkt.
En dat inderdaad, dit gaat even te verquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dafuq. kan je niet tegen hem zeggen dat je het gewoon ongepast vind?
Het is de echte zoon van mijn stiefvader, de vriend van m'n moeder. Maar ze zijn al 21-22 jaar samen, dus we zijn samen opgegroeid en voelen als echte broers en zussen van elkaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe zit het precies in elkaar dan, qua familieband? Want ik snap hem niet meer helemaal.
Ah ok. Dat is dan wel lastig ja, maar hij moet zich wel ook inleven in jullie, vind ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is de echte zoon van mijn stiefvader, de vriend van m'n moeder. Maar ze zijn al 21-22 jaar samen, dus we zijn samen opgegroeid en voelen als echte broers en zussen van elkaar
Nou, dat idd. Ik zou het best confronterend vinden als mijn broers of zus een foto van mijn vader als profielfoto zouden nemen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:58 schreef Diconnected het volgende:
ik zou het echt tegen hem zeggen p-a. ik zou het ook niet tof vinden als iemand een foto van mijn vader op facebook zou zetten zegmaar.
nee precies, is echt zo BOEM in your face. Heb mn moeder maar gevraagd om het face to face ter sprake te brengen. Naast dat ik er een verdrietig gevoel van krijg vind ik het ook niet gezondquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:58 schreef Diconnected het volgende:
ik zou het echt tegen hem zeggen p-a. ik zou het ook niet tof vinden als iemand een foto van mijn vader op facebook zou zetten zegmaar.
Ik sta zeg maar niet bekend om mijn tactquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar P-A, je hoeft het toch niet verwijtend te brengen? Je kan toch zeggen dat het jou zeer doet, dus bij jezelf houden? Waarom zou het dan een probleem zijn om het tegen hem te zeggen?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Buh wat kan ziek zijn soms toch verrot zijn
Heb je ook gelijk in hoor. Heb er ook vanaf het begin een naar gevoel bij gehad dat we werden weggestopt als 'stieffamilie' terwijl hij bijvoorbeeld meer thuis was bij ons dan bij zn vader. Alsof wij niet verdrietig mogen zijn omdat we geen bloedband hadden, terwijl de echte familie weinig naar hem omkeken/veel op hem scholden etc. en die schreeuwen hun verdriet van de dakenquote:Op woensdag 2 januari 2013 07:15 schreef Incantrix het volgende:
PA, wat je moeder zegt over dat het zíjn verdriet is omdat het zijn echte zoon is vind ik ook niet bepaald tactvol, zo ontkent zij jou (en evt. anderen) hun eigen verdriet. Goed dat je het gaat zeggen, zulke dingen vind ik ook redelijk grensoverschrijdend. Facebook is niet de plek. Succes dear
Ik vind het prima, op naar rust. Geen hysterie meer in de winkels, de kamer weer kerstmeuk vrij en mini/midi weer in het normale ritme.... Totdat ie over een paar weken weer verstoord wordt, hahaha!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn die feestdagen toch eigenlijk weer snel voorbij
Ik ken je pijn.quote:
Ja echt jonge. Maar op zoek gaan naar een voordeelabonnement, want fietsen naar het centrum zie ik nog even niet gebeurenquote:
Dat! scoort hoog in de lijst met 'shiiittt nee nee nee' momentenquote:
Ik mis 'm nog steedsquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat! scoort hoog in de lijst met 'shiiittt nee nee nee' momenten
Waar is 'ie heen.quote:
Whoooquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Hij is nu grijs ! Even koffie drinken en dan wordt ie weiss!
waar had jij een rode muur dan? die heb ik ff gemistquote:
Opstarten om 15:26! LUI MORMEL!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
45 ticketsSnappen de klanten niet dat ik even opstart nodig heb?
![]()
Al een hobby gevonden?quote:
nee, maar ik ga mijn moeder vragen of ze me wil leren naaien met de naaimachinequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al een hobby gevonden?
klinkt wel heel stom zo maar you get the point
In de hobbywinkelquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al een hobby gevonden?
klinkt wel heel stom zo maar you get the point
oh dat is wel tofquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maar ik ga mijn moeder vragen of ze me wil leren naaien met de naaimachine
\
Dat is leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maar ik ga mijn moeder vragen of ze me wil leren naaien met de naaimachine
\
Nee al heel de dagquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Opstarten om 15:26! LUI MORMEL!
Ik zit sinds 2010 (ja ook kortquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe. Zie mij kort op Fok zitten.
Ik ben wel vrij snel mee gaan posten ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zit sinds 2010 (ja ook kort) op Fok en jij hebt veel meer posts dan ik
Kben een vieze lurker
Ik had je primark filmpje nog gezien trouwensquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij snel mee gaan posten ja.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:58 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik had je primark filmpje nog gezien trouwens
IK MOET DIE PYJAMA OOKKKKK!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ow wacht; die 10mm is ook breinaald 10; niet?Thehehe
Nieuweling?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kip staat hoog joh, zo als nieuweling.
Ik wou net zeggen! SQ staat meteen onder jou.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sta op 35
31 zelfs, nog erger
Hehe, ik heb een doel voor 2013 dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Postaantallen per jaar voor BBQ-kip
2004 01392
2005 05752
2006 00009
2007 00016
2008 00751
2009 01141
2010 00540
2011 08355
2012 20268
Het is wel een vrij significante verhoging vergeleken met vorig jaar.
Wat waarom?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net dat alle Catrice lakjes eruit gaan!
mijn halve slaapkamer.maar daar ontvang ik doorgaans weinig visite.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
waar had jij een rode muur dan? die heb ik ff gemist
iemand versloeg mequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sta op 35
31 zelfs, nog erger
hoe vraag je dat op?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
2009 00161
2010 05259
2011 09556
2012 15706
Ik zie een trend.
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6
quote:it seems to be a mistake- they posted this on their german site " Hallo zusammen. Zum Februar Update verlassen die Ultimate Nail Lacquer natürlich nicht das Sortiment. Hier hat sich ein Fehler auf der Website eingeschlichen, den wir schnellstmöglich korrigieren. LG, CATRICE"
which means that they made a mistake that the Ultimate Nail Lacquer will not be discontinued...
Leek me heel sterk idd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:35 schreef Mirjam het volgende:
Kon het me ookal niet echt voorstellen...
Dat zag ik ook al ja! Die kleur kende ik nog niet, maar nu wil ik hem.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie dat tell me a berry-tail er wel uit gaat. Die wil ik hebben maar kom ik steeds maar nergens tegen. Is een mooie bessenrode lipstickMorgen nog maar eens een dorp verder kijken
Als je hem tegenkomt graag! Mag voor mij ook zonder korting hoor, als ik hem maar hebquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al ja! Die kleur kende ik nog niet, maar nu wil ik hem.Moet ik hem voor je meenemen als ik hem tegenkom? Ik denk dat ik even afwacht of ik hem met korting kan krijgen.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je hem tegenkomt graag! Mag voor mij ook zonder korting hoor, als ik hem maar heb
Jij staat het hoogste in de lijst van de hele SCquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehehe mijn cijferskan alleen niet kopieren want aaipet
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij staat het hoogste in de lijst van de hele SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |