Hoe gaat het nu tussen jullie babe?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
meh S. moet werken nu (monteren) dus ik ga zo maar 's een rondje zappen en kaarsjes aansteken voor mezelf
ohja m'n epische oud en nieuw van gisteren even beschrijven
Ja, gaat wel hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu tussen jullie babe?
Dat klinkt als een zeer slechten autistenomgevingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Mirjam het volgende:
epische oud en nieuw:
S. wilde graag langs bij iemand die hij kortgeleden had gefilmd/gefotografeerd, een vrouw die in de tokkiebuurt van leiden woont, altijd matten daar. dat wilde hij wel meemaken
\Ik ken die vrouw niet, wij daarheem om 11 uur.
Héle huis vol met mensen, vreten, drinken, ik werd onthaald met knuffels en zoenen, ze was bijna beledigd dat ik geen sterke drank als eerste drankje wilde
Ze had keitoffe pumps, na een passessie moest ik ze vooral maar houden want haar waren ze toch te groot.
Vuurwerk was episch in zo'n tokkiebuurt natuurlijk
Wij allemaal kijken met champagne, gaat er de achterklep van een busje open.
Drie mannen slepen er een doos van 1,5 bij 1 meter uit (niet overdreven)
\En steken hem aan. Ruim zeven minuten lang het mooiste vuurwerk ooit gewoonDie gasten bleken dat in Polen gescoord te hebben vooor 900 euro
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Mirjam het volgende:
epische oud en nieuw:
S. wilde graag langs bij iemand die hij kortgeleden had gefilmd/gefotografeerd, een vrouw die in de tokkiebuurt van leiden woont, altijd matten daar. dat wilde hij wel meemaken
Héle huis vol met mensen, vreten, drinken, ik werd onthaald met knuffels en zoenen, ze was bijna beledigd dat ik geen sterke drank als eerste drankje wilde
Ze had keitoffe pumps, na een passessie moest ik ze vooral maar houden want haar waren ze toch te groot.
\En steken hem aan. Ruim zeven minuten lang het mooiste vuurwerk ooit gewoonDie gasten bleken dat in Polen gescoord te hebben vooor 900 euro
![]()
Goedzo babequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoorIk vind het stom dat ik nu alleen zit, hij moet gewoon werken, logisch natuulijk. Maar we hebben elkaar beloofd in 2013 er hard aan te werken, zeg maar
En ik ga wat meer afleidingen zoeken in hobby's
'hallon awt zein de koste als ick en pursonal sjopper in wil huren ok gr gr 'quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo geneigd om even een zeer matig mailtje te sturen om te informeren naar de kosten![]()
Wat tofquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Mirjam het volgende:
epische oud en nieuw:
![]()
fixedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'hallon awt zein de koste als ick einz goeden matigen pursonal sjopper in wil huren ok gr gr '
Doen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo geneigd om even een zeer matig mailtje te sturen om te informeren naar de kosten![]()
Serieus, ze suggereren zelfs dat ze budgetshopping met je kunnen doen. Gaan ze je dan vertellen waar de H&M zit ofzo?quote:
Doe doe doequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan ook gewoon mailen waar ze haar toffen strikje heeft gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |