abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_121512791
quote:
17s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:19 schreef Logician het volgende:

[..]

Hoe lief!
En die andere kleurtjes/printjes zijn zo mogelijk nóg leuker! O+
pi_121512893
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:26 schreef Suikertante het volgende:

[..]

En die andere kleurtjes/printjes zijn zo mogelijk nóg leuker! O+
De blauwe vind ik leuk O+
  zondag 13 januari 2013 @ 18:42:45 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121513682
Ok, beetje meer info over het kamertje, zal het even in spoiler doen ivm meerdere plaatjes. Inclusief lelijke plaatjes van floorplanner, dus ook met gekke substitutes for furniture :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog ideeën naar aanleiding hiervan?
pi_121516780
Logi, ziet er schattig uit je kamer. Over een paar weekjes ligt er gewoon een echt meisje te slapen O+

Fosbazant, gaaf bed heeft je dochter en je zoon heeft gaaf behang!

Ik heb even een hele domme vraag voor de mensen die masking tape op de muur hebben gebruikt, kan dat ook op een gestuukte muur? :@
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_121517443
LB, ik vind het zelf altijd vervelend als dingen midden in de kamer staan, ik vind het lekker als je de ruimte hebt om rond te lopen, dat is meer de reden dat ik bedacht dat hij daar misschien tegen de muur kon staan. Maar kan het ledikantje niet op de plek van de commode in de onderste floorplanner en dan de commode tegen de muur naast de deur? Een ledikantje midden in de kamer is voor mij de uitzondering ;)
Als je het zelf trouwens fijn vindt zo zou ik het mooi zo laten! Die plankjes kunnen ook boven dat lieve kleine kastje toch?
  zondag 13 januari 2013 @ 20:21:12 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_121518725
ja LB ik zou ook proberen wat suikertante zegt; ledikantje in het midden is op zich handiger dan een commode...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_121519119
Commode in t midden is in het begin geen probleem.. maar al vlug een enger idee met eraf vallen...

Onder het raam of met het 'voeteneind van het aankleedkussen' bij het raam is wel weer heel leuk. Dat hadden wij en O. keek altijd met erg veel plezier naar buiten zogauw ze kon zitten.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 13 januari 2013 @ 20:33:09 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121519411
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Suikertante het volgende:
LB, ik vind het zelf altijd vervelend als dingen midden in de kamer staan, ik vind het lekker als je de ruimte hebt om rond te lopen, dat is meer de reden dat ik bedacht dat hij daar misschien tegen de muur kon staan. Maar kan het ledikantje niet op de plek van de commode in de onderste floorplanner en dan de commode tegen de muur naast de deur? Een ledikantje midden in de kamer is voor mij de uitzondering ;)
Als je het zelf trouwens fijn vindt zo zou ik het mooi zo laten! Die plankjes kunnen ook boven dat lieve kleine kastje toch?
Ja, dat kan denk ik wel! :Y

Ga ik ook nog uitproberen :9
pi_121519415
Oh die plaids! Ik wil de zwart/witte en de roze :D
Voor in de buggy, op de bank of om knuffels onder te stoppen ;) Geen baby voor nodig
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121520795
Logi wat een mooi kamertje. Vooral die lamp vind ik O+

Ladyblack mooie indeling. Ruime kamer ook.
pi_121520851
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef Suikertante het volgende:
Dit vond ik ook leuk een paar pagina's terug, kan ook ipv een boekenbak (neemt minder ruimte in)
En dan bedoel ik ééntje op bereikbare hoogte voor je kleine :)
[ afbeelding ]
Deze plankjes zoek ik. Waar kan je die halen?
pi_121521858
Bij grasonderjevoeten.nl! (Was een goede tip van Twentemeisje!)
pi_121537570
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, beetje meer info over het kamertje, zal het even in spoiler doen ivm meerdere plaatjes. Inclusief lelijke plaatjes van floorplanner, dus ook met gekke substitutes for furniture :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog ideeën naar aanleiding hiervan?
Kan je niet de stoel en de commode omwisselen? Dan komt je commode naast het raam te staan en naast het bedje. Voor de stoel maakt een schuin stuk niet heel erg uit, omdat je er toch met een zittende beweging naar toe gaat. Dan is de kans dat je je hoofd stoot kleiner. Plus dat je dan wat in het donkere hoekje zit en is ook wel fijn als je de kleine in slaap wiegt (denk ik). En het kastje van je overgrootvader kan of boven het bedje of boven de commode met deze opstelling :)
  maandag 14 januari 2013 @ 10:18:51 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121537898
Commode voor het raam had ik ook over gedacht, maar je gaat dan last krijgen van die gekke balk die daar loopt. Bleek toen we het even uittestten :')

Het is best een ruime kamer inderdaad, maar door die gekke hoekjes kun je toch maar zoveel schuiven en wisselen.

Ik ga er straks nog even in bezig :9
pi_121538828
Hier is het flink behelpen omdat we aparte geen kamer hebben voor de kleine (2 kamer app). Gelukkig hebben we wel voldoende ruimte in onze slaapkamer, maar het is wel krap, vooral omdat we een vrij groot bed hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 14 januari 2013 @ 11:07:21 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121539120
Haha, daar heb je die grappige zelfde floorplanner-commode als in mijn plaatje :D

Maar dat lijkt me best lastig passen allemaal! Denk wel dat het bedje nu op een mooi rustige plek staat :Y
pi_121539184
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, daar heb je die grappige zelfde floorplanner-commode als in mijn plaatje :D

Maar dat lijkt me best lastig passen allemaal! Denk wel dat het bedje nu op een mooi rustige plek staat :Y
Ja erg he? Ik vond het zo'n ouderwets plaatje :D

Het past allemaal net aan, maar ik vind het hoekje van het bedje zo weggestopt en ongezellig en de deur gaat naar binnen open dus dan verdwijnt ze helemaal achter de deur. Ben nu vriend over aan het halen om de witte muur ook nog paars te behangen. Dat was altijd al mijn bedoeling, maar kwam er nooit van. Lijkt me al een stuk gezelliger ook dan die kille witte muur
Sarcasme. Herken het.
pi_121539462
Zoë d'r kamertje is zo goed als af. Nog wat kleine dingen die nog moeten gebeuren. Zo komt er nog een ombouw om de verwarming, er word nog een rolgordijn opgehangen en komt er nog zo'n boekenplank/standaard waar ze zelf bij kan om te lezen of haar spulletjes op te zetten.
De ombouw voor de verwarming word deels een krijtbord. Lijkt me wel leuk voor d'r. Zo ziet het er nu uit. En ik ben onwijs trots en heb onwijs hard gewerkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_121539534
Wat mooi Tally! Zo creatief!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_121539609
Ik ben ook zo trots! Heb zo hard gewerkt! O+ En zo blij met het resultaat O+
Ze is er zelf ook zo blij mee. Heeft een hele tijd Oooooo en aaaaaaaa geroepen O+
Kijk Mama boom! Kijk Mama gogel.. Ooooooooo MAMA IA!!! CENTJES!!! :D
Vooral om dat laatste moest ik hard lachen O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_121539610
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja erg he? Ik vond het zo'n ouderwets plaatje :D

Het past allemaal net aan, maar ik vind het hoekje van het bedje zo weggestopt en ongezellig en de deur gaat naar binnen open dus dan verdwijnt ze helemaal achter de deur. Ben nu vriend over aan het halen om de witte muur ook nog paars te behangen. Dat was altijd al mijn bedoeling, maar kwam er nooit van. Lijkt me al een stuk gezelliger ook dan die kille witte muur
Volgens mij ken ik dat soort appartementen wel, heeft de badkamer aan de andere kant nog een deur?
Dan zou ik er toch voor kiezen om de deur vanuit de slaapkamer niet meer te gebruiken, het bedje een kwartslag te draaien (en iets van de muur af te zetten, zodat het zegmaar met het hoofdeinde midden tussen jullie bed en de muur met de badkamer staat). Dan kan daar boven mooi die klamboe en heeft mini echt een eigen hoekje.
De witte muur zou ik persoonlijk wit laten, anders wordt het wel een erg donker hoekje daar.
Kan je de commode niet wat verder naar links zetten, onder dat schilderij? Ten koste van de plant ;)?

Edit: ik zie nu je floorplanner plaatje (die wilde net niet laden). Kan je de commode niet een kwartslag draaien?
Edit2: zo dus http://eigenhuisentuin.fl(...)358159325057&lang=nl

[ Bericht 3% gewijzigd door zandsculptuur op 14-01-2013 11:29:36 ]
  maandag 14 januari 2013 @ 11:28:57 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121539728
Ooooooh Tally, wat is dat fantastisch geworden!!!! _O_ O+ _O_
pi_121539736
Even iets ter overweging LadyBlack, bij de oudste stond de kledingkast vlakbij de commode en dat vond ik erg handig, omdat je dan even iets kunt pakken zonder bij de commode weg te hoeven lopen (en je baby eerst weer ergens anders te leggen). En ik vond het handig om het bedje bij de kant te hebben staan waar de deur opent, zodat ik makkelijk kon spieken of ze al sliep. Wat dat betreft vind ik opstelling 2 het meest praktisch. Misschien wel een idee om wat leuks te doen met de achterkant van de commode, een leuk behangetje ofzo?
pi_121539802
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja erg he? Ik vond het zo'n ouderwets plaatje :D

Het past allemaal net aan, maar ik vind het hoekje van het bedje zo weggestopt en ongezellig en de deur gaat naar binnen open dus dan verdwijnt ze helemaal achter de deur. Ben nu vriend over aan het halen om de witte muur ook nog paars te behangen. Dat was altijd al mijn bedoeling, maar kwam er nooit van. Lijkt me al een stuk gezelliger ook dan die kille witte muur
Is het bedje en commode omwisselen misschien niet een optie? (met even in het achterhoofd wat Cantare hierboven zegt) dan kan je ook de badkamerdeur blijven gebruiken, en mini zo vanuit de badakamer op de commode leggen.
  maandag 14 januari 2013 @ 11:32:01 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121539817
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Cantare het volgende:
Even iets ter overweging LadyBlack, bij de oudste stond de kledingkast vlakbij de commode en dat vond ik erg handig, omdat je dan even iets kunt pakken zonder bij de commode weg te hoeven lopen (en je baby eerst weer ergens anders te leggen). En ik vond het handig om het bedje bij de kant te hebben staan waar de deur opent, zodat ik makkelijk kon spieken of ze al sliep. Wat dat betreft vind ik opstelling 2 het meest praktisch. Misschien wel een idee om wat leuks te doen met de achterkant van de commode, een leuk behangetje ofzo?
Daar hadden wij ook over nagedacht inderdaad, dat de kledingkast onder handbereik moet :Y
Dus dan is de opstelling zoals het nu staat het meest praktisch. Maargoed, nog even schuiven kan nooit kwaad O-)

Commode gaat in elk geval helemaal opnieuw in de verf, krijgt aan de binnenkant zeil op de plankjes en in de lades, en misschien ook wel wat leuks op de zijkant ja :Y Morgen even naar de markt om te kijken wat er allemaal is :9
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')