abonnement Unibet Coolblue
pi_121150360
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh, ik heb vaak moeite om ze te uiten, maar dat betekent niet dat ik minder geraakt ben, hoor. :P
Ik heb er ook moeite mee :P
pi_121150969
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik heb er ook moeite mee :P
Geloof me, het omgekeerde is niet veel beter. -O-
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:32:15 #153
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121151653
*O* dus ....laten we happy met onszelf zijn , als we allemaal hetzelfde waren was er ook niks aan
There is only one religion
pi_121152006
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Dance99Vv het volgende:
*O* dus ....laten we happy met onszelf zijn , als we allemaal hetzelfde waren was er ook niks aan
Ben benieuwd of de wereld minder problemen had als we allemaal hetzelfde zouden zijn.
pi_121152068
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Dance99Vv het volgende:
*O* dus ....laten we happy met onszelf zijn , als we allemaal hetzelfde waren was er ook niks aan
Zo simpel is het niet als je er zelf moeilijkheden mee ondervindt en je omgeving alleen nog vervelender doet.
pi_121152407
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Dance99Vv het volgende:
*O* dus ....laten we happy met onszelf zijn , als we allemaal hetzelfde waren was er ook niks aan
Altijd happy met jezelf zijn. Da's het belangrijkste :)
En 't ook gewoon accepteren als je 'anders' bent anderen. Het gaat erom dat je lekker in je eigen velletje zit.

quote:
5s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Gray het volgende:

Ben benieuwd of de wereld minder problemen had als we allemaal hetzelfde zouden zijn.
Lijkt me erg saai.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Little_Dolls het volgende:

Zo simpel is het niet als je er zelf moeilijkheden mee ondervindt en je omgeving alleen nog vervelender doet.
Hoe kun je gelijkertijd happy zijn met jezelf als je er ook moeilijkheden me ondervindt?
Dan ben je toch per definitie níet happy?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121152582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef Natalie het volgende:
Hoe kun je gelijkertijd happy zijn met jezelf als je er ook moeilijkheden me ondervindt?
Dan ben je toch per definitie níet happy?
Ik ben helemaal niet "happy". Nooit echt geweest, eigenlijk... ;( :')
pi_121153069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet "happy". Nooit echt geweest, eigenlijk... ;( :')
Zonder happy zou je geen unhappy kennen. ;)

En verder: je geluk hangt niet van anderen af, dat maak je in jezelf. Of: The only zen you will find on top of a mountain is the zen you bring up there. :)
pi_121155157
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Zonder happy zou je geen unhappy kennen. ;)

En verder: je geluk hangt niet van anderen af, dat maak je in jezelf. Of: The only zen you will find on top of a mountain is the zen you bring up there. :)
Geen idee, bij mij is het eerder iets er tussen in.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:59:15 #160
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121155629
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Moest naar ouders :)
En was het leuk? :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121156374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet "happy". Nooit echt geweest, eigenlijk... ;( :')
Dat wordt het tijd dat je op zoek gaat naar wie je bent, en wat jou gelukkig maakt :)
Je leeft waarschijnlijk maar één keer, dus maak daar alsjeblieft het beste van.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121156417
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Zonder happy zou je geen unhappy kennen. ;)
Je kunt ongelukkig zijn zonder te weten wat je gelukkig maakt. En dat laatste kan best een zoektocht zijn. Soms weet je niet wat persoonlijk geluk is tot je het meemaakt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121156606
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat wordt het tijd dat je op zoek gaat naar wie je bent, en wat jou gelukkig maakt :)
Je leeft waarschijnlijk maar één keer, dus maak daar alsjeblieft het beste van.
Ja, zo simpel is het allemaal niet helaas... :{

En nu klink ik erg zwart, maar het interesseert me eigenlijk niet dat ik maar 1x leef. Mag het?
pi_121156925
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Geen idee, bij mij is het eerder iets er tussen in.
Soms lijkt het moeilijk te pinpointen waar het begon, maar dat is eigenlijk niet belangrijk. Belangrijk is waar het nu is. Ook lastig soms, omdat er omstandigheden kunnen zijn die het geluk kunnen overschaduwen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:16 schreef Natalie het volgende:

[..]

Je kunt ongelukkig zijn zonder te weten wat je gelukkig maakt. En dat laatste kan best een zoektocht zijn. Soms weet je niet wat persoonlijk geluk is tot je het meemaakt.
Met name dat laatste is denk ik belangrijk; dat je het meemaakt, in dit moment, nu. Je leeft nooit in een ander moment, al laten onze gedachten dat soms wel denken. Maar zoals ik boven ook al zei, soms is dat heel moeilijk. Soms lukt het simpelweg niet, en het enige dat je dan kan doen is er vrede mee hebben. Dat is ook een vorm van geluk in mijn ogen. :)
pi_121156996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:21 schreef Little_Dolls het volgende:

Ja, zo simpel is het allemaal niet helaas... :{
Zo simpel hoort het wel te zijn. Je moet alleen een weg vinden om het toe te laten. En dat klinkt lekker zweverig en waarschijnlijk ook ongeloofwaardig, maar kijk wat het moeilijke denken je tot nu toe gebracht heeft: geluk? tevredenheid? plezier? rust? Als het antwoord: 'niets van dat' is, dan ben je niet op de goede weg. En jij - en jij alleen - kan dat veranderen.

quote:
En nu klink ik erg zwart, maar het interesseert me eigenlijk niet dat ik maar 1x leef. Mag het?
Van mij wel, maar je gaat mij niet zeggen dat dat ene leven lekker loopt momenteel. Maar da's kennelijk acceptabel. (niet verkeerd bedoeld, maar 't mag wel eens gezegd worden)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121157110
Soms wou ik dat iemand mij eens gewoon kon begrijpen om wie ik was en niet steeds dat onrealistische gedoe, want dat helpt alleen nog minder. Dat zou me echt gelukkiger kunnen maken.

Het is echt niet zo dat ik niet kan lachen hoor.
pi_121157570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Little_Dolls het volgende:
Soms wou ik dat iemand mij eens gewoon kon begrijpen om wie ik was en niet steeds dat onrealistische gedoe, want dat helpt alleen nog minder. Dat zou me echt gelukkiger kunnen maken.

Het is echt niet zo dat ik niet kan lachen hoor.
Je moet eerst jezelf begrijpen. Weet je wel wie jij eigenlijk bent? Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. Als je dat af laat hangen van wat anderen zeggen of denken van je, dan word je het niet. Dan duurt dat geluk zolang als jij het gevoel hebt dat ze je snappen. En daarna is het weg, en voel jij je weer rot.
Accepteer jezelf, het schijt aan de mening van anderen (ook aan die van mij). Geluk zit echt in jezelf.

Ben blij dat je kan lachen, maar lachen is 'slechts' een emotie. Het zegt niets over innerlijke tevredenheid :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121157996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Little_Dolls het volgende:
Soms wou ik dat iemand mij eens gewoon kon begrijpen om wie ik was en niet steeds dat onrealistische gedoe, want dat helpt alleen nog minder. Dat zou me echt gelukkiger kunnen maken.

Het is echt niet zo dat ik niet kan lachen hoor.
Lachen is ook een vorm van geluk. :Y

Maar laat je geluk niet van een ander afhangen. Als jij jezelf geluk niet gunt, kan een ander zoveel geven als ie kan, maar gaat het volledig langs je heen. En soms zijn mensen zolang ongelukkig, dat ze denken dat ze zo zijn, dat het een deel is van hun identiteit. Het opgeven van die pijn is als het opgeven van je identiteit, en niemand wil niemand zijn.
Paradoxaal genoeg werkt juist dat bevrijdend. Door jezelf te legen van je identiteit stel je jezelf in staat om je te vullen met geluk. :)

Zolang je vasthoudt aan je ongeluk, zal je het als een blok aan het been meeslepen.
pi_121158268
Ja, ik weet min of meer wie ik ben, maar als de personen die je niet willen nemen hoe je bent toevallig die personen zijn waarmee je heel nauw verbonden bent en praten toch geen zin heeft omdat het elke keer uitmondt in een discussie (want zij hebben toch altijd gelijk) is dat echt niet makkelijk hoor, zeker niet als het je eigen moeder is. Ik kan me toch moeilijk niet aantrekken van het feit dat ik diep in haar hart de dingen toch nooit goed genoeg zal kunnen doen?

Ik weet dat dit allemaal heel goed bedoeld is, Natalie. Ik vind het heel fijn dat jij je goed voelt in het leven en anderen probeert te overtuigen om ook zo te zijn, maar helaas is het gewoon niet altijd voor iedereen zo makkelijk. Ik doe echt mijn best om van de dingen die ik aankan het beste te maken, maar als je vaak wordt gedwarsboomd is dat gewoon niet makkelijk en zeker niet -zoals ik al zei- als het is door de personen in m'n directe omgeving, zoals m'n moeder.

Mijn vriend dan is ook niet de meest positieve persoon die rondloopt door zijn AS en daar moet ik óók nog eens mee leven. Dat is echt waar absoluut niet makkelijk en denk niet dat ik de dingen niet positiever probeer te maken dan ze zijn, want dat doe ik wel en zeker met hem aangezien hij bij het minste helemaal van de kaart is.

Ik ben verder niet zo'n fan van hoe ik het noem "internetpsychologie" en dit is niet persoonlijk bedoeld.
pi_121158428
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Little_Dolls het volgende:
Ja, ik weet min of meer wie ik ben, maar als de personen die je niet willen nemen hoe je bent toevallig die personen zijn waarmee je heel nauw verbonden bent en praten toch geen zin heeft omdat het elke keer uitmondt in een discussie (want zij hebben toch altijd gelijk) is dat echt niet makkelijk hoor, zeker niet als het je eigen moeder is. Ik kan me toch moeilijk niet aantrekken van het feit dat ik diep in haar hart de dingen toch nooit goed genoeg zal kunnen doen?

Ik weet dat dit allemaal heel goed bedoeld is, Natalie. Ik vind het heel fijn dat jij je goed voelt in het leven en anderen probeert te overtuigen om ook zo te zijn, maar helaas is het gewoon niet altijd voor iedereen zo makkelijk. Ik doe echt mijn best om van de dingen die ik aankan het beste te maken, maar als je vaak wordt gedwarsboomd is dat gewoon niet makkelijk en zeker niet -zoals ik al zei- als het is door de personen in m'n directe omgeving, zoals m'n moeder.

Mijn vriend dan is ook niet de meest positieve persoon die rondloopt door zijn AS en daar moet ik óók nog eens mee leven. Dat is echt waar absoluut niet makkelijk en denk niet dat ik de dingen niet positiever probeer te maken dan ze zijn, want dat doe ik wel en zeker met hem aangezien hij bij het minste helemaal van de kaart is.

Ik ben verder niet zo'n fan van hoe ik het noem "internetpsychologie" en dit is niet persoonlijk bedoeld.
Neem van mij aan, als zulke ouders je ongelukkig maken en je dat niet wil, breek dan met ze. Een mens kiest niet met welke ouders ze geboren worden, maar wel met welke ouders ze willen leven.
pi_121158922
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Little_Dolls het volgende:
Ja, ik weet min of meer wie ik ben, maar als de personen die je niet willen nemen hoe je bent toevallig die personen zijn waarmee je heel nauw verbonden bent en praten toch geen zin heeft omdat het elke keer uitmondt in een discussie (want zij hebben toch altijd gelijk) is dat echt niet makkelijk hoor, zeker niet als het je eigen moeder is. Ik kan me toch moeilijk niet aantrekken van het feit dat ik diep in haar hart de dingen toch nooit goed genoeg zal kunnen doen?

Ik weet dat dit allemaal heel goed bedoeld is, Natalie. Ik vind het heel fijn dat jij je goed voelt in het leven en anderen probeert te overtuigen om ook zo te zijn, maar helaas is het gewoon niet altijd voor iedereen zo makkelijk. Ik doe echt mijn best om van de dingen die ik aankan het beste te maken, maar als je vaak wordt gedwarsboomd is dat gewoon niet makkelijk en zeker niet -zoals ik al zei- als het is door de personen in m'n directe omgeving, zoals m'n moeder.

Mijn vriend dan is ook niet de meest positieve persoon die rondloopt door zijn AS en daar moet ik óók nog eens mee leven. Dat is echt waar absoluut niet makkelijk en denk niet dat ik de dingen niet positiever probeer te maken dan ze zijn, want dat doe ik wel en zeker met hem aangezien hij bij het minste helemaal van de kaart is.

Ik ben verder niet zo'n fan van hoe ik het noem "internetpsychologie" en dit is niet persoonlijk bedoeld.
Ik vind het het vervelend voor je dat je omringt bent met zulke mensen, en dat jullie elkaar niet begrijpen. Dat kan niet fijn zijn voor alle partijen. En zo te lezen maakt het jou diep ongelukkig.
Het is niet mijn bedoeling om psycholoogje te spelen, als het zo overkomt dan bied ik mijn excuses aan. Alles wat ik hier post is uit eigen ervaring en met de beste bedoelingen. Vind het naar om zo'n jonge meid zo ongelukkig te zien, en te zien worstelen met zichzelf en haar omgeving.

We leven allemaal met je mee, dus je moet het ons maar vergeven dat we zo nu en dan met goedbedoelde adviezen komen waar jij niets mee kunt of wilt doen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121158970
Mooi gezegd Natalie.
pi_121160572
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Neem van mij aan, als zulke ouders je ongelukkig maken en je dat niet wil, breek dan met ze. Een mens kiest niet met welke ouders ze geboren worden, maar wel met welke ouders ze willen leven.
Dat kan ik echt niet... :{ Misschien schilder ik mijn moeder hier af als een onmens, maar eigenlijk is ze best een goede moeder hoor.

Het is alleen op dat vlak... :{
pi_121160596
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Neem van mij aan, als zulke ouders je ongelukkig maken en je dat niet wil, breek dan met ze. Een mens kiest niet met welke ouders ze geboren worden, maar wel met welke ouders ze willen leven.
Dat weet ik niet hoor.. Breken met je ouders is wel heel rigoreus, en als de fout niet bij hun ligt, ben je geen stap verder, integendeel.
pi_121160602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik vind het het vervelend voor je dat je omringt bent met zulke mensen, en dat jullie elkaar niet begrijpen. Dat kan niet fijn zijn voor alle partijen. En zo te lezen maakt het jou diep ongelukkig.
Het is niet mijn bedoeling om psycholoogje te spelen, als het zo overkomt dan bied ik mijn excuses aan. Alles wat ik hier post is uit eigen ervaring en met de beste bedoelingen. Vind het naar om zo'n jonge meid zo ongelukkig te zien, en te zien worstelen met zichzelf en haar omgeving.

We leven allemaal met je mee, dus je moet het ons maar vergeven dat we zo nu en dan met goedbedoelde adviezen komen waar jij niets mee kunt of wilt doen.
Ach, ik vind het heel lief hoor van jullie. O+ Ik verwijt jullie niks.
Het komt vast ook door een forum waar ik vroeger op zat; daar overdreven ze nogal met die dingen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')