SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik had precies dezelfde gedachte. Ik lees ook net dat al zijn goals zijn binnen de 16 gescoord zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Hernandez staat gewoon altijd op de goede plek![]()
Je praat die sukkel van een John van Vliet na.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Hernandez staat gewoon altijd op de goede pleksig verwijderd door FA![]()
Het is wel meer mensen opgevallen hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je praat die sukkel van een John van Vliet na.know'm sayin?
word? word.![]()
Doe rustig aan. Je verpest heel sfeer zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je praat die sukkel van een John van Vliet na."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb geen Sport 1.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je praat die sukkel van een John van Vliet na.
()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ok, wilde alleen even duidelijk maken dat ik erg moe word van het commentaar van Van Vliet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het is wel meer mensen opgevallen hoor.sig verwijderd door FA![]()
Hij is zeker niet de beste bij Sport1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, wilde alleen even duidelijk maken dat ik erg moe word van het commentaar van Van Vliet.![]()
Bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, wilde alleen even duidelijk maken dat ik erg moe word van het commentaar van Van Vliet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: