Wie 't nog niet gezien heeft en me niet gelooft moet het maar eens kijken.
Laatst die Koen, gaat hij (met kleren aan) in een modderplas liggen rollen, dan doet hij z'n broek uit en gaat daarmee draaien zodat iedereen eromheen ook nat/vies wordt, misschien is dat wel leuk om te zien, maar dat is toch niet normaal?
[Quote]
Topic:
"De Bus was interessanter dan BB......"
M.a.w. nu niet meer???
quote:Pfffff wat een onzin, Danny. Wel errug ongenuanceerd en overdreven, zeg. De mensen in De Bus hebben echt lol met elkaar de laatste dagen. Erg plezierig om te zien.
Op 21 september 2000 20:26 schreef Danny het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik heb net een aflevering gezien en het is absoluut, zonder ook maar enige twijfel, het SLECHTSTE dat ik ooit op televisie heb gezien.
Vergeleken bij dat stelletje halve zolen is de familie Flodder van adel. Vraag me serieus af of de deelnemers niet uit een of andere psychiatrische inrichting zijn gerukt. Dat ze in 'de Bus' hun TBS uitzitten ofzo. Niet te geloven. Het is echt NIET te beSCHRIJVEN wat een stel kansloze figuren daarin zitten. Vergeleken bij de Bus zijn de BB bewoners stuk voor stuk intellectuelen.
Kijk je uberhaupt wel naar De Bus? Dat zijn ook gewone mensen, hoor. Sterker nog: ze zijn normaler dan de BB-ers, in de zin dat daar de wat meer overactieve Bekende Nederlander-wannabees inzitten. Ik kijk naar beide programma's, vind beide boeiend en zie geen verschil in het soort mensen. Althans niet op de zeer ongenuanceerde manier zoals jij doet.
Het enige wat onze bus bewoners aan het doen zijn is om zoveel mogelijk de publiciteit naar zich toe te trekken terwijl ze eigenlijk elke seconde van de dag geconfronteerd worden met hun eigen medelijden. Het gaat hier niet om wie er nu beter is. Dat hebben de cijfers al voor ons gedaan. Maar ja.. iedereen heeft en blijft zijn hoop vestigen op BigBrother en tot nu toe is dat genoeg geweest. Iedereen kijkt BB en bijna niemand kijkt meer naar de Bus. Vanaf dat de Bus 1 van start ging had ik persoonlijk al zoiets van .. dit ga ik niet kjken. dit is een simpele ripp off van BB en wat schetst mijn verbazing.. het is een rip off maar wel een leuke. Ff zonder gedol.. De Bus is geen flikker aan. Een paar belgen en nederlanders die denken dat zij belangrijk zijn omdat illustere personen ze voor zijn gegaan. Dan kijk ik inderdaad liever naar BigBrother omdat men daar toch nog enigzins het gevoel geeft dat het om het opgesloten zijn gaat en niet om de knaken... als je slim was dan ging je in de bus want daar kun je een miljoen winnen.. als je echt slim was dan ging je voor het principe en het concept en dan ga je in Big Brother zitten...
Das zo een beetje wat ik er over te melden heb
Als je echter als kijker voor de bus kiest moet je je nu eens goed achter de oren krabben. Wat een pulp onder leiding van Ruth !
Het grootste verschil tussen de Bus en BB vind ik de rust. De Bus straalt géén rust uit en is onoverzichtelijk. Bij BB gaat het er veel gestructureerder aan toe en dat is veel beter te volgen.
Bovendien hadden tijdens De Bus 1 de deelnemers zo veel contact met de buiten wereld dat het na het vertrek van Seki een vakantie tripje werd. Bij deze Bus zijn de regels wat dat betreft veel strenger en dat is ook goed te merken aan het gemekker van de kandidaten die liever in de eerste bus hadden gezeten zo te merken .
Alleen zijn deze lading bussagiers nog mediageiler dan hun voorganers. Iets wat ik óók bemerk bij de bewoners van BB-2. Zitten ook nogal wat aandacht trekkers tussen.
Verder ben ik het met Danny oneens wat betreft zijn mening over de passagiers. In het BB-huis zitten net zo goed een paar mafkezen. Je kunt niet van één keer naar De Bus kijken zeggen of iemand wat voorstelt. Je moet zo een soap wel een beetje volgen om de ontwikkelingen te ''snappen''
Overigens kijk ik dus regelmatig De Bus 2 maar vind ik het tot nu toe óók DRIE keer NIETS. Inderdaad zijn ze bijna allemaal hopeloos op zoek naar roem, die ze op deze manier nóóit ten deel zal vallen. Maar ik vraag me af of de bewoners van het BB-huis wel zo veel integerder zijn dan de bussagiers.
R@b (Geen fan, van beide niet, wel kritisch volger)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |