SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nou he gelukkig nieuwjaar en zo. Gaat vast weer een hoop gebeuren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
We zullen zien choco.
RickoKun uitgeroepen tot KLB-hunk btw
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoi lieve allochtoontjes en ander uitschoteen gevangloos 2013 gewenst
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wat een avond, wat een avond. Teveel buitenlanders (de ironie) in de tweede club waar we waren. Bij elke tuignegerchick die ik tegen kwam moest ik aan Vas denken.Sommige ervan duwen je gewoon aan kant, asociale kankerhoeren. Ook overal tattoo's en shit.
Boven alles een goeie nacht gehad! Jullie ook nogmaals de beste wensen!If not now, then when.![]()
Hahaha, kan niet genoeg beeldmateriaal van 'm zienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:20 schreef jna het volgende:
Laat dit het jaar van Sidney worden
Ken je Zaandam?
- Nee G, wie is dat?.
![]()
Naja, hier nog eentje dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, kan niet genoeg beeldmateriaal van 'm zien.
"Veel views man".![]()
If not now, then when.![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
van 74 naar 473 gedaald, misschien begin ik eindelijk een leven te krijgenquote:
Vasje 14e
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
etha en ik zeer dicht bij elkaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
van 74 naar 473 gedaald, misschien begin ik eindelijk een leven te krijgen
Vasje 14eI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
verslagen op 3 posts, beetje loserig welquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Mijne begon heerlijk! Heb tot tweemaal toe persongeluk een gigantische slok uit een glas ghb genomen waarvan ik twee keer dacht dat het water was. Dus ik ben knock out gegaan![]()
. In goede handen wel, gelukkig. Tot dat moment was mijn nieuwjaar geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef oLexie het volgende:
Mijne begon heerlijk! Heb tot tweemaal toe persongeluk een gigantische slok uit een glas ghb genomen waarvan ik twee keer dacht dat het water was. Dus ik ben knock out gegaan![]()
. In goede handen wel, gelukkig. Tot dat moment was mijn nieuwjaar geweldig.
Hoe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks![]()
Gewoon nolife love myselfquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
van 74 naar 473 gedaald, misschien begin ik eindelijk een leven te krijgen
Vasje 14e![]()
![]()
Only in Phanmerikaquote:.
A'dam zou A'dam niet zijn als mijn collega niet vroeger op school zat met die Pest One, kwam ik net achterquote:!
![]()
Een aanslag op mijn lichaam, de afgelopen drie dagen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Doe jezelfnait soezen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dan heeft die collega vast wel een SO gekregen van 'm, aangezien die Pest One niks anders doet dan SO's geven in alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Only in Phanmerika.
[..]
A'dam zou A'dam niet zijn als mijn collega niet vroeger op school zat met die Pest One, kwam ik net achter!
Zelfs in zn verse
Jawel, je keek.![]()
Haha echt hèquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heeft die collega vast wel een SO gekregen van 'm, aangezien die Pest One niks anders doet dan SO's geven in alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezienZelfs in zn verse
!
Wat staat hier?quote:![]()
Oh datquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha echt hè!
[..]
Wat staat hier?
Nait soezen betekend NIET ZEUREN in Gronings. Onthou dat en de lucht is de limiet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: