abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121013540
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef jacqhassel het volgende:
Wordt er om 12 uur vanacht precies regen verwacht he :(
Die EU ook met hun regelzucht }:|
pi_121013657
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:13 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ohhw,.niet? nou dan mag je deze opmerking uitgummen... ^O^
??? nou al teveel oliebollen en drank naar binnen gegoten, heb toch liever een andere kloon van je, die is veel leuker :P zuurder
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 31 december 2012 @ 16:18:47 #63
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121013722
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

??? nou al teveel oliebollen en drank naar binnen gegoten, heb toch liever een andere kloon van je, die is veel leuker :P zuurder
De oliebollen staan klaar idd.. :9 en welke kloon zou je willen dan? *;
pi_121013763
7even :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 31 december 2012 @ 16:20:53 #65
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121013821
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Toverheks het volgende:
7even :@
Hmm.. tsja,jammer dan ook hiervoor moet je bij Yvonne wezen.... :{
pi_121014013
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:44 schreef jacqhassel het volgende:
Ik denk dat opa geen excuus kan bedenken voor Barneys onsympathieke gedrag....
Hup Tayler Hup *O*
Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.

'Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en toen duwde hij me weg', zegt Van Barneveld tegen RTL7-verslaggever Arjan van der Giessen, die het hele verhaal zojuist twitterde.

'Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei 'Fuck Off' en ik begreep er niks van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen we het podium afliepen zijn er backstage nog harde woorden gevallen.'

'We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security weggebracht naar een auto. Ik snap het nog steeds niet. Ik wilde hem een keer sportief feliciteren en dan dit. Ongelooflijk. Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken!'

Van Barneveld, inmiddels terug naar Nederland, ontving vandaag wel een sms'je van zijn eeuwige rivaal: 'Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van. Ik weet nog niet hoe ik ga reageren. De emoties zijn hoog opgelopen en moet het even laten rusten', aldus Van Barneveld.

Van Barneveld gaat in ieder geval kijken naar de finale op dinsdag die hij misliep. 'Natuurlijk hoop ik dat Michael de finale wint. Hij is een landgenoot.'

Volgens verslaggever Van der Giessen heeft de profbond PDC Taylor aangesproken op zijn gedrag, maar zijn er (vooralsnog) geen sancties opgelegd aan de beste darter aller tijden.

Taylor zelf praatte er vannacht in een interview na afloop met Sky Sports (zie video helemaal onder) wat omheen. 'Er gebeurde niet echt veel', zegt Taylor. 'Ik was in de wolken. Ik ben gek op Barney. Ik ben zijn grootste fan. Ik ben gewoon flink verkouden. Geen commentaar verder.'

BRON AD
  maandag 31 december 2012 @ 16:29:22 #67
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121014160
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef kukelesoantje het volgende:

[..]

Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.

'Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en toen duwde hij me weg', zegt Van Barneveld tegen RTL7-verslaggever Arjan van der Giessen, die het hele verhaal zojuist twitterde.

'Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei 'Fuck Off' en ik begreep er niks van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen we het podium afliepen zijn er backstage nog harde woorden gevallen.'

'We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security weggebracht naar een auto. Ik snap het nog steeds niet. Ik wilde hem een keer sportief feliciteren en dan dit. Ongelooflijk. Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken!'

Van Barneveld, inmiddels terug naar Nederland, ontving vandaag wel een sms'je van zijn eeuwige rivaal: 'Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van. Ik weet nog niet hoe ik ga reageren. De emoties zijn hoog opgelopen en moet het even laten rusten', aldus Van Barneveld.

Van Barneveld gaat in ieder geval kijken naar de finale op dinsdag die hij misliep. 'Natuurlijk hoop ik dat Michael de finale wint. Hij is een landgenoot.'

Volgens verslaggever Van der Giessen heeft de profbond PDC Taylor aangesproken op zijn gedrag, maar zijn er (vooralsnog) geen sancties opgelegd aan de beste darter aller tijden.

Taylor zelf praatte er vannacht in een interview na afloop met Sky Sports (zie video helemaal onder) wat omheen. 'Er gebeurde niet echt veel', zegt Taylor. 'Ik was in de wolken. Ik ben gek op Barney. Ik ben zijn grootste fan. Ik ben gewoon flink verkouden. Geen commentaar verder.'

BRON AD
En wat kost een beetje spindoctor nou tegenwoordig.. _O- Let maar op, in nó-time liggen die twee in het NOS-journaal te kontneuken... }:|
pi_121014286
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef kukelesoantje het volgende:

[..]

BRON AD
Denk dat we nooit exact zullen weten wat er nou precies aan de hand was en morgen ben ik ook wederom voor een landgenoot w/

Alvast een fijne jaarwisseling allemaal :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_121014317
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En wat kost een beetje spindoctor nou tegenwoordig.. _O- Let maar op, in nó-time liggen die twee in het NOS-journaal te kontneuken... }:|
Ieuwwwww

hallo fok :W
pi_121014568
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:32 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Denk dat we nooit exact zullen weten wat er nou precies aan de hand was en morgen ben ik ook wederom voor een landgenoot w/

Alvast een fijne jaarwisseling allemaal :)
Barney draaide Phill zijn werparm bijna uit de kom ,Phill zij fuck off en Barney vond het nodig om nog een duwtje na te geven.

En toch blijf ik voor Taylor hup Phill
pi_121014884
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:39 schreef kukelesoantje het volgende:

[..]

Barney draaide Phill zijn werparm bijna uit de kom ,Phill zij fuck off en Barney vond het nodig om nog een duwtje na te geven.

En toch blijf ik voor Taylor hup Phill
Heb er Phill niet over horen klagen over zijn arm :N Daarvoor was hij geagiteerd om 1 of andere reden als je de beelden nog eens terug kijkt, maar het zal allemaal wel.

Als van Gerwen wat beter zijn dubbels doet morgen maakt hij een goede kans denk ik.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_121015252
-edit-

Hou nou eens op met dat vervelende gezeur man. Laatste waarschuwing.

[ Bericht 48% gewijzigd door Gert op 31-12-2012 17:01:05 ]
pi_121015322
Morgen voor de 16e keer

Alle Fokkertjes een heel gelukkig en gezond 2013

з Новим роком
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_121015339
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:57 schreef QuarterBack het volgende:
Veel Opa is er ook niet meer hier, en dat dartgemekker heeft me al te lang geduurd nou, is het niet beter dat de rest verhuisd naar daar?

SPT / PDC World Darts Championship #51 Met razende reporter Arjan vd Giessen
Opa is ook dartkijkfan, daar komt dat van }:|
pi_121015361
Ik wens jullie allemaal meer beweging toe dan opa zal hebben in 2013 w/
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_121015435
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Opa is ook dartkijkfan, daar komt dat van }:|
Ok..ik snap dat Opa dartfan is, maar ik zie 'm liever zelf online dan al deze pagina;s met non-opa dingen
pi_121015493
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef QuarterBack het volgende:

[..]

Ok..ik snap dat Opa dartfan is, maar ik zie 'm liever zelf online dan al deze pagina;s met non-opa dingen
Je meent het ook nog? :D
pi_121015509
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef pullup het volgende:
Ik wens jullie allemaal meer beweging toe dan opa zal hebben in 2013 w/
Dat red ik in één week. Wat zal ik in die andere 51 weken gaan doen?
pi_121015551
Heeft Grote Oma samen met Omi oliebollen gebakken?
Of houdt Oop daar niet van?
pi_121015637
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Je meent het ook nog? :D
Ja jeetje zeg, 10 paginas over Barneveld is wel genoeg toch?
pi_121015673
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_121015755
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef pullup het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk :)
Dat is een mooi voornemen ^O^
  † In Memoriam † maandag 31 december 2012 @ 17:10:50 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_121015781
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:

Vogelpikken. *O*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator maandag 31 december 2012 @ 17:12:36 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121015857
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat hij het wel prettig vindt als die twee een hele tijd in de keuken staan. :Y
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † maandag 31 december 2012 @ 17:12:51 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_121015869
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
Die komen toch ook van Leo? Afgepast en wel. Voor een ieder 1 appelbeignet en 1 oliebol. Dat wordt smullen. :9
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_121015881
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 17:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vogelpikken. *O*
Die term kende ik helemaal niet. Maar nee, ik ga geen pijltjesgooien.
pi_121015914
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef QuarterBack het volgende:

[..]

Ja jeetje zeg, 10 paginas over Barneveld is wel genoeg toch?
Oke oke je hebt een punt, v Gerwen *O*

Nu hou ik op ;)
pi_121015966
Oma heeft alle keukengeheimen geleerd van grote oma :)
pi_121015992
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 17:15 schreef pullup het volgende:
Oma heeft alle keukengeheimen geleerd van grote oma :)
Ze is ze alleen bijna allemaal vergeten door haar druggebruik.
pi_121016084
quote:
6s.gif Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze is ze alleen bijna allemaal vergeten door haar druggebruik.
Ja en opa heeft al de nieuwlichterij, groentebereidingen, kruidengebruik en andere onhollandse invloeden al een week na de huwelijksvoltrekking er uit getyft en er vooral op gehamerd dat er voldoende zout in het eten moest zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')