Nee hoor dat doe ik dan wel subtielerquote:Op maandag 31 december 2012 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heejj bespeur ik hier een relpoging Sjek.. foei hé?
Oop is een hit-and-run reller weet je toch? je weet nooit wanneer die oppopt..quote:Op maandag 31 december 2012 15:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe ik dan wel subtieler![]()
![]()
![]()
Zat nog steeds te wachten op ajaxfan
Nee die durft alleen via zijn eigen stream...quote:Op maandag 31 december 2012 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop is een hit-and-run reller weet je toch? je weet nooit wanneer die oppopt..
Jammer hé? Het was op sommige momenten best wel leuk daar...quote:Op maandag 31 december 2012 15:52 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee die durft alleen via zijn eigen stream...
Met sommige was het best wel leuk daar .;)quote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer hé? Het was op sommige momenten best wel leuk daar...
Doe je nou een Cw'tje?quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef Toverheks het volgende:
Lijkt de Gazastrook wel in Amsterdam
![]()
Hoi Opa
Die EU ook met hun regelzuchtquote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef jacqhassel het volgende:
Wordt er om 12 uur vanacht precies regen verwacht he
??? nou al teveel oliebollen en drank naar binnen gegoten, heb toch liever een andere kloon van je, die is veel leukerquote:Op maandag 31 december 2012 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw,.niet? nou dan mag je deze opmerking uitgummen...
De oliebollen staan klaar idd..quote:Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
??? nou al teveel oliebollen en drank naar binnen gegoten, heb toch liever een andere kloon van je, die is veel leukerzuurder
Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.quote:Op maandag 31 december 2012 15:44 schreef jacqhassel het volgende:
Ik denk dat opa geen excuus kan bedenken voor Barneys onsympathieke gedrag....
Hup Tayler Hup
En wat kost een beetje spindoctor nou tegenwoordig..quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.
'Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en toen duwde hij me weg', zegt Van Barneveld tegen RTL7-verslaggever Arjan van der Giessen, die het hele verhaal zojuist twitterde.
'Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei 'Fuck Off' en ik begreep er niks van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen we het podium afliepen zijn er backstage nog harde woorden gevallen.'
'We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security weggebracht naar een auto. Ik snap het nog steeds niet. Ik wilde hem een keer sportief feliciteren en dan dit. Ongelooflijk. Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken!'
Van Barneveld, inmiddels terug naar Nederland, ontving vandaag wel een sms'je van zijn eeuwige rivaal: 'Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van. Ik weet nog niet hoe ik ga reageren. De emoties zijn hoog opgelopen en moet het even laten rusten', aldus Van Barneveld.
Van Barneveld gaat in ieder geval kijken naar de finale op dinsdag die hij misliep. 'Natuurlijk hoop ik dat Michael de finale wint. Hij is een landgenoot.'
Volgens verslaggever Van der Giessen heeft de profbond PDC Taylor aangesproken op zijn gedrag, maar zijn er (vooralsnog) geen sancties opgelegd aan de beste darter aller tijden.
Taylor zelf praatte er vannacht in een interview na afloop met Sky Sports (zie video helemaal onder) wat omheen. 'Er gebeurde niet echt veel', zegt Taylor. 'Ik was in de wolken. Ik ben gek op Barney. Ik ben zijn grootste fan. Ik ben gewoon flink verkouden. Geen commentaar verder.'
BRON AD
Denk dat we nooit exact zullen weten wat er nou precies aan de hand was en morgen ben ik ook wederom voor een landgenootquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.
'Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en toen duwde hij me weg', zegt Van Barneveld tegen RTL7-verslaggever Arjan van der Giessen, die het hele verhaal zojuist twitterde.
'Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei 'Fuck Off' en ik begreep er niks van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen we het podium afliepen zijn er backstage nog harde woorden gevallen.'
'We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security weggebracht naar een auto. Ik snap het nog steeds niet. Ik wilde hem een keer sportief feliciteren en dan dit. Ongelooflijk. Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken!'
Van Barneveld, inmiddels terug naar Nederland, ontving vandaag wel een sms'je van zijn eeuwige rivaal: 'Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van. Ik weet nog niet hoe ik ga reageren. De emoties zijn hoog opgelopen en moet het even laten rusten', aldus Van Barneveld.
Van Barneveld gaat in ieder geval kijken naar de finale op dinsdag die hij misliep. 'Natuurlijk hoop ik dat Michael de finale wint. Hij is een landgenoot.'
Volgens verslaggever Van der Giessen heeft de profbond PDC Taylor aangesproken op zijn gedrag, maar zijn er (vooralsnog) geen sancties opgelegd aan de beste darter aller tijden.
Taylor zelf praatte er vannacht in een interview na afloop met Sky Sports (zie video helemaal onder) wat omheen. 'Er gebeurde niet echt veel', zegt Taylor. 'Ik was in de wolken. Ik ben gek op Barney. Ik ben zijn grootste fan. Ik ben gewoon flink verkouden. Geen commentaar verder.'
BRON AD
Ieuwwwwwquote:Op maandag 31 december 2012 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat kost een beetje spindoctor nou tegenwoordig..Let maar op, in nó-time liggen die twee in het NOS-journaal te kontneuken...
Barney draaide Phill zijn werparm bijna uit de kom ,Phill zij fuck off en Barney vond het nodig om nog een duwtje na te geven.quote:Op maandag 31 december 2012 16:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Denk dat we nooit exact zullen weten wat er nou precies aan de hand was en morgen ben ik ook wederom voor een landgenoot![]()
Alvast een fijne jaarwisseling allemaal
Heb er Phill niet over horen klagen over zijn armquote:Op maandag 31 december 2012 16:39 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Barney draaide Phill zijn werparm bijna uit de kom ,Phill zij fuck off en Barney vond het nodig om nog een duwtje na te geven.
En toch blijf ik voor Taylor hup Phill
Opa is ook dartkijkfan, daar komt dat vanquote:Op maandag 31 december 2012 16:57 schreef QuarterBack het volgende:
Veel Opa is er ook niet meer hier, en dat dartgemekker heeft me al te lang geduurd nou, is het niet beter dat de rest verhuisd naar daar?
SPT / PDC World Darts Championship #51 Met razende reporter Arjan vd Giessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |