Laat lekker gaan is lekker rustig zo zonder Sioquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn ze te koop, dat impliceert een zeker bedrag... onbetaalbaar sluit in dat een bedrag bieden geen nut heeft, wat is het nou?
quote:
Ik geloof je gelijk, veel ruimte voor "bepaalde figuren" is er niet meer dan.. nou ja die ene hier nog die nergens meer heen kan...quote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Laat lekker gaan is lekker rustig zo zonder Sio
Hmz kan het ook niet meer vinden... Alleen Erik van Muiswinkelquote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Kijk ik daar overheen? welk net en hoe laat?
Dat was gisteren toch? ik heb t opgenomen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hmz kan het ook niet meer vinden... Alleen Erik van Muiswinkel
Argh....!!!!!! Wie weet het wel! De ouwejaarsconference?quote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch? ik heb t opgenomen.
Heejj bespeur ik hier een relpoging Sjek.. foei hé?quote:Op maandag 31 december 2012 15:44 schreef jacqhassel het volgende:
Ik denk dat opa geen excuus kan bedenken voor Barneys onsympathieke gedrag....
Hup Tayler Hup
Nee hoor dat doe ik dan wel subtielerquote:Op maandag 31 december 2012 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heejj bespeur ik hier een relpoging Sjek.. foei hé?
Oop is een hit-and-run reller weet je toch? je weet nooit wanneer die oppopt..quote:Op maandag 31 december 2012 15:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe ik dan wel subtieler![]()
![]()
![]()
Zat nog steeds te wachten op ajaxfan
Nee die durft alleen via zijn eigen stream...quote:Op maandag 31 december 2012 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop is een hit-and-run reller weet je toch? je weet nooit wanneer die oppopt..
Jammer hé? Het was op sommige momenten best wel leuk daar...quote:Op maandag 31 december 2012 15:52 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee die durft alleen via zijn eigen stream...
Met sommige was het best wel leuk daar .;)quote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer hé? Het was op sommige momenten best wel leuk daar...
Doe je nou een Cw'tje?quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef Toverheks het volgende:
Lijkt de Gazastrook wel in Amsterdam
![]()
Hoi Opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |