Inderdaad, 1980 wil haar grap terug.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barney heeft een dvd met hoogtepunten van Jiskefet gekregen voor de kerst?
Wat is er mis met die eerste tweet? Hij reageert op geruchten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dit soort tweets:
[..]
[..]
Nadat ik die las was ik ervan overtuigd dat dit gewoon een BartvanMerwijk-achtige account was.
Ook twittert hij allerlei reclamedingen.En doe dit soort dingen gewoon in het Nederlands.
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:45:28Merry Christmas for all my followers. reageer retweet
Waarom een apart topic met dezelfde naam als de topicreeks?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:28 schreef icloud het volgende:
Ik wil wel eens weten wat jullie van vanavond denken, gok mee in SPT / PDC World Darts Championship #1 mvg-taylor gok hier op de uitslag!
Paul Lim is tot nu toe de enige met een 170 finish.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:35 schreef Nober het volgende:
Paul Lim is de enige met een 170 finish tegen Van Gerwen of waren er meer?
Opblijven? Kan 'ie beter gewoon zijn wekkertje zetten...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef Nober het volgende:
Australiër over deze finale die om 6 uur s' ochtends lokale tijd begint maar hij blijft op.
Die staat me ook nog altijd bij. Wereldpartijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:20 schreef Leatherface het volgende:
Dit vond ik een mooie finale:
Part vs Taylor dus in 2003. Hopelijk gaat vanavond ook de boeken in.
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond hopelijk Taylor voor de bijl!
Voor de pijl. Hihi.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond hopelijk Taylor voor de bijl!
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd of er de nodige boe's te horen zijn als The Power opkomt.
Stiekem hoop ik daar een klein beetje op, zodat hij al geïrriteerd aan zn pot begint.
Ben ik de enige?
Inderdaad. Part was ook een speler van wereldklasse in die dagen. De laatste jaren gaat het een beetje als een nachtkaars uit bij de Canadees, maar hij heeft toch een aantal mooie potten gespeeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat me ook nog altijd bij. Wereldpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |