quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dit nummer is wel echt een klassieker in wording hoor. Ik kan wel platen opnoemen waartegen in meer bezwaar heb.
Oh, ik ook wel hoor... en het was geen slecht nummer. Ik was gewoon nogal verbaasd.quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dit nummer is wel echt een klassieker in wording hoor. Ik kan wel platen opnoemen waartegen ik meer bezwaar heb.
Soepie!?quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zo gaat weer terug naar de keuken....
Ik welquote:Op maandag 31 december 2012 12:24 schreef FritsFlits het volgende:
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Vind je alleen I Will Follow leuk?quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zaadplaat van U2, net als with or without you, where the streets have no name, sunday bloody sunday, Pride en Bad...goh eigenlijk vind ik U2 niet zoveel.
Eten.quote:
Lumpyquote:
Met The Boxer?quote:Op maandag 31 december 2012 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben alvast mijn stembanden aan het trainen om zo heerlijk vals mee te zingen
One, Stuck in a moment you can't get out of, new years day, The hands that built America, A man and a woman, staring at the sun vind ik wel primaquote:Op maandag 31 december 2012 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je alleen I Will Follow leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |