Ik kan qua plugin alleen een inlog form en een registratieform vinden. Ze moeten in een mysql database komen en de gegevens moeten worden gemailed.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:12 schreef ursel het volgende:
Joomla heeft toch wel een plugin om formulieren te maken?
Wat moet er met de gegevens gebeuren als ze ingevuld zijn? Opgeslagen? Gemailed?
Nou, ik heb gevodnen hoe ik plugins kan installerenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kan qua plugin alleen een inlog form en een registratieform vinden. Ze moeten in een mysql database komen en de gegevens moeten worden gemailed.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <?php $transparant_index = ImageColorTransparent($thumb_im); if ($transparant_index != -1) { list($red, $green, $blue) = ImageColorsForIndex($thumb_im, $transparant_index); } $background = imagecolorallocate($thumb_im, $red, $green, $blue); ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | <?php if ($image['filetype'] == 1 OR $image['filetype'] == 3) // png & gif { $transparent_index = imagecolortransparent($im); if ($transparent_index >= 0) { imagepalettecopy($im, $thumb_im); imagefill($thumb_im, 0, 0, $transparent_index); imagecolortransparent($thumb_im, $transparent_index); imagetruecolortopalette($thumb_im, true, 256); } elseif ($image['filetype'] == 3) { imagealphablending($thumb_im, false); $transparent_index = imagecolorallocatealpha($im, 0, 0, 0, 127); imagefill($thumb_im, 0, 0, $transparent_index); imagesavealpha($thumb_im, true); } } ?> |
En dat dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
centreren, lege ruimte vullen met een standaard background kleur.
1 2 3 4 5 6 | SELECT `plaatjes`.`category` FROM `plaatjes` WHERE `plaatjes`.`category` LIKE ? GROUP BY `plaatjes`.`category` ORDER BY (`plaatjes`.`category` LIKE ?) ASC LIMIT 30 |
Ik wil het gebruiken voor een auto complete in een formulier. Ik roep middels ajax een scriptje aan en die gebruikt bovenstaande query om in een database/tabel te zoeken naar categorieėn die voldoen aan de gegeven input.. in dit geval koe waarbij ik graag eerst alle woorden wil zien die beginnen met KOE en daarna eventueel woorden waarin het stukje tekst 'koe' voorkomt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Hoe komt er sowieso opeens een array bij, we hebben het toch over MySQL? Ik begrijp je output niet. Zijn dat de rijen ofzo?
Wat staat er in je tabel en wat wil je eruit hebben?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | id | value ------------------------- 1 | kalkoen 2 | koe 3 | koekje 4 | koelkast 5 | koerier 6 | koetsier 7 | waterkoeling 8 | luchtkoeling 9 | zomaar iets anders 10 | dingen |
1 2 3 | SELECT * FROM `test` WHERE `value` LIKE "%koe%" ORDER BY (`value` LIKE "koe%") DESC |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | id | value ------------------- 2 | koe 3 | koekje 4 | koelkast 5 | koerier 6 | koetsier 1 | kalkoen 7 | waterkoeling 8 | luchtkoeling |
1 2 3 4 | SELECT `value`, COUNT(`id`) as `count` FROM `test` WHERE `value` LIKE "%koe%" GROUP BY `value` ORDER BY (`value` LIKE "koe%") DESC, `count` DESC |
1 2 3 4 5 6 7 | <?php if($extraObject){ foreach ($extraObject as $key => $value ) { $obj->{$fieldName}->{$key} = $value; } } ?> |
1 2 3 | <?php $obj->{$fieldName} = new stdClass(); ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |