Correct! Zit gewoon een zwart rubberen ring in die je er even met een tangetje uit moet halen.geen gesloopt dus.quote:Op maandag 31 december 2012 11:44 schreef bonke het volgende:
zit er niet gewoon een zwart stukkie rubber met een gaasje in
meestal op het punt waar je de douchekop met de slang verbind
Met een klein gaatje erin? Jep, dassumquote:Op maandag 31 december 2012 11:40 schreef Bleie het volgende:
Er zit een soort groen plastic soort plaatje of zo. Is dat het?
Probleem opgelost. Dergelijke dingen leveren geen besparing op, eerder ergernis.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:08 schreef Bleie het volgende:
Enige wat ik eruit kon halen was een heel klein zwart ringetje. Maar dat had wel effect, geloof ik.
Precies! Dank nog allen voor het advies, trouwens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Dergelijke dingen leveren geen besparing op, eerder ergernis.
Vandaar ook mijn opmerking... het zwarte ringetje was bij mij afdichting, het groene ringetje voor de waterbesparing...quote:Op woensdag 2 januari 2013 02:44 schreef FFnog het volgende:
Bij mij was het zo'n groen roostertje van plastic bij de aansluiting van de kop op de slang...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |