Leopard is toch dat scouttankje?quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Pumatje het volgende:
Ik denk dat de Leopard een stuk beter is.
Hoe heet dat scouttankje nu dan? Tijd geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb hoor.quote:
The VK 1602 Leopard is a German tier 5 light tank.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe heet dat scouttankje nu dan? Tijd geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb hoor.
ligt aan de tank (tier), en natuurlijk heeft hij ook wel een heel goed potje.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef Pumatje het volgende:
hoe krijg jij elke keer zoveel credits? Ik krijg er max 15000 per potje
Erg kansloos inderdaad...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:20 schreef Quyxz_ het volgende:
http://nl.twitch.tv/bump_wg
Livestream van een of andere match met live commentaar.
Edit: En nu na de match zijn ze aan het analyseren.Met allemaal Jan van Halst pijlen en cirkels op de map. Fantastisch dit.
Hij moet een aantal gig downloaden. Ik heb gewoon eerst de hele client gedownload en zodra die binnen was, ging de installatie vrij vlotjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:28 schreef Chokeme het volgende:
Installatie loopt nu al anderhalf uur.. is dat normaal? :/
scouten is niet per se jezelf als een dwaas de dood in rijdenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef Chokeme het volgende:
Pff dat scouten is moeilijk mangIk doe normaal arty en heel af en toe een medium tank (als mijn arty nog stuk en in game is). Gisteren een nieuwe tank gekocht om te scouten. De 5 potjes dat ik dat probeerde was ik volgens mij allemaal als eerste dood
quote:
dat doe ik meestal wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef Dimauro het volgende:
[..]
scouten is niet per se jezelf als een dwaas de dood in rijden
Dan ben je wel het meest waardeloos voor je team.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |