iedereen brak ofcquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef MineraalWater het volgende:
Zo. bijna niets gepost vandaag hier.
Oh dat is van half life toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:12 schreef shaderon het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/barad-dr/
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh dat is van half life toch?
Nee was ik ook niet haha zie mijn PIquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]lotr, maar hopelijk was je niet serieus.
M'n broer heeft dat op zn werk een keer gedaan toen hij door een verwonding aan zn hand een tijdje niets kon doen (werkt als landbouwmechanisator, trekkers, cultivators, rooiers e.d. fixenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Morgen inventarisalles uit de stellingen halen, tellen en terugzetten
Dat jullie alles perfect hebben? of dat jullie juist te weinig spul hebben?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Boooh, ik vrees juist het tegenovergestelde
Te weinig inderdaad, we halen vaak spul uit elkaar voor onderdelen die we snel even nodig hebben en vergeten het dan af te boeken,quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat jullie alles perfect hebben? of dat jullie juist te weinig spul hebben?
Oh ja en dit. Vooral de 1.5k gewichten zijn hardlopers qua diefstal. Snap je, hardlopers? Omdat je ze niet op kan tillen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:43 schreef Timwonnacott het volgende:
te weinig natuurlijk, zie om de haverklap weer een bericht over trekhaak dieven in de Flevopost. Zijn vooral Urks die daar van houden.
Ah, dat had ik altijd met lego, als ik snel iets niet kon vinden gewoon van een ander ding afhalen wat het wel hadquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Te weinig inderdaad, we halen vaak spul uit elkaar voor onderdelen die we snel even nodig hebben en vergeten het dan af te boeken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |