oh geinig, nooit zo bekekenquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee samen met de cajun de kip mee ingesmeerd en dan bakken. Soort gepaneerd maar dan anders
Ciaté twilightquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lachen!
welke lak heb je op je nagels zitten naast de bolletjes?
Ik las placentaquote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh geinig, nooit zo bekeken![]()
mijn zwager (vegetariër) had met kerst in het restaurant polenta met paddestoelen en zooi erbij.
Hadden ze echt een grote bak vol met gekookte polenta (net als griesmeelpap dus) en daar dan 300 gram champignons overheen gemieterd![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ciaté twilight
Ja tof he !! Mn eerste caviar mani it's so pwettyyyyy i like
Klinkt hemels.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh geinig, nooit zo bekeken![]()
mijn zwager (vegetariër) had met kerst in het restaurant polenta met paddestoelen en zooi erbij.
Hadden ze echt een grote bak vol met gekookte polenta (net als griesmeelpap dus) en daar dan 300 gram champignons overheen gemieterd![]()
![]()
![]()
OMNOMNOM!quote:
hij is gelukkig niet moeilijk met eten, maar ik zou het terug gestuurd hebben, wat een armoequote:
Ja dat iddquote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi
Ik vind die caviar voor zoiets als een feestje wel humor ja. Voor op je werk vind ik het weird denk ik
Damn, kwantiteit over kwaliteit, wat treurig.quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij is gelukkig niet moeilijk met eten, maar ik zou het terug gestuurd hebben, wat een armoe![]()
Bovendien heeft hij max een kwart op gekund, zoveel was het.
Oeps jaquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat iddVoor mn werk zou het ook niet handig zijn... als ik aan computers zit te sleutelen en plots die beads kwijt raak in de hardware ofzo *oops*
extragratis beadsquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat iddVoor mn werk zou het ook niet handig zijn... als ik aan computers zit te sleutelen en plots die beads kwijt raak in de hardware ofzo *oops*
hehehehehequote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
tsja, Zeelandquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Damn, kwantiteit over kwaliteit, wat treurig.
met die caviar? voor kinderaarsjes dan zeker?quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet bij beads aan anal beads denken
Waarschijnlijk is dat ook zoquote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen zo raar dat ik er geen topcoat op mag smeren... alleen op de top; staat er
Maar ik heb het idee dat morgenochtend de helft er dan al vanaf ligt
![]()
Ter voorbereiding op de achterbindpriesterquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met die caviar? voor kinderaarsjes dan zeker?
of voorganger/koster/imam, afhankelijk van de godsdienstquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ter voorbereiding op de achterbindpriester
En morgen niks met mijn handen doen. Niet eten drinken niksquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Slapen met een kluit watten en een zakje eromheen om te beschermen
One size fits allquote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of voorganger/koster/imam, afhankelijk van de godsdienst
je laten voeren door Cif natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En morgen niks met mijn handen doen. Niet eten drinken niks
GREAT SUCCESS
Komt er iemand in een soort jurk aangelopen?quote:
Nee die gaat me laten lijden want garpigquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je laten voeren door Cif natuurlijk
dan net doen of je zat bent en aan pappen met de buurman die je wel voertquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee die gaat me laden lijden want garpig
NOES HET EINDEquote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
RERMAHGERD ALATSGTE DASG VAN T JAAR
hallo jumboquote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Mss het volgende:
Die zijn magnetronoliebollen aan het vreten
of ze zijn samen naar een optreden van Roy Orbisonquote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Mss het volgende:
Die zijn magnetronoliebollen aan het vreten
quote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
RERMAHGERD ALATSGTE DASG VAN T JAAR
Ik heb geen klachtenquote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was best een aardig jaar. Eigenlijk.
Wie?quote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of ze zijn samen naar een optreden van Roy Orbison![]()
[ afbeelding ]
Ik ken 'm wel.quote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is 100 jaar voor jouw tijd
ja voor mij ookquote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was best een aardig jaar. Eigenlijk.
Ik vind die foto van jouw dochter op fb zooooo schattigquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
hahaha, inderdaad. En in '88 overleden las ik netquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja, dat is het jaar waarin ik geworpen ben.quote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, inderdaad. En in '88 overleden las ik net
jonkiequote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is het jaar waarin ik geworpen ben.
welk? die met spidermanpak aan?quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind die foto van jouw dochter op fb zooooo schattig
Ha, toen leefde ik al.quote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, inderdaad. En in '88 overleden las ik net
Die jaquote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
welk? die met spidermanpak aan?
Even later liep ze ermee achter de poppenwagen![]()
Gekke henkie is het
ik ook maar heb 'm niet echt bewust meegekregen toen geloof ikquote:
jij zat toen nog in de pijpleidingquote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat duurde voor mij nog 3 jaar.
Ik was een jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook maar heb 'm niet echt bewust meegekregen toen geloof ik
Mijn tante had er wel platen van, net als van Koos Alberts![]()
![]()
Hihaho je zei 'pijp'quote:Op maandag 31 december 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij zat toen nog in de pijpleiding
Klinkt goed!quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja voor mij ook
Nog steeds gek op Koos, leuke nieuwe dingen voor het huis gedaan, eeeeeeindelijk een andere baan, ik draag tegenwoordig rokjes, mijn haar is niet meer verneukt en ik ben hartstikke gelukkig
je bent eigenlijk gewoon een ouwe taartquote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was een jaar.
Maar ik ken gewoon veel ouwe meuk.
zo bedoelde ik 'm ookquote:
dat is het ookquote:
Goed jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is het ook
En voor de rest van de SC-ers?
D'aaaww!quote:Op maandag 31 december 2012 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft soberso mijn hele jaar goed gemaakt
quote:Op maandag 31 december 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je bent eigenlijk gewoon een ouwe taart
kneusjequote:
slijmbal!quote:Op maandag 31 december 2012 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft soberso mijn hele jaar goed gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 31 december 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed jaar.
Bruiloften, uit huis gaan, leuke dates gehad, meer zelfvertrouwen gekweekt, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwoot brum even: 'godverdomse hoerige kut'.hij kijkt darten
quote:Op maandag 31 december 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dikke piemel dit dat allesZal ie net ook wel opgesprongen zijn van zn stoel! Hier zijn we met z'n 2-en bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwoot brum even: 'godverdomse hoerige kut'.hij kijkt darten
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 31 december 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dikke piemel dit dat alleszo zit ik altijd in de auto te scheldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwoot brum even: 'godverdomse hoerige kut'.hij kijkt darten
En "gore zaadhoer", "takke Pakistaan" enzo
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
luidruchtige vent?quote:Op maandag 31 december 2012 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Een ouwe taart die zo naar boven gaat verkassen. Luidruchtige vent was luidruchtig.
Hij murmelt in z'n slaap.quote:
Neuh, teveel gezopen gister.quote:
owwwwwwquote:
Wolfyquote:
Barney, de postbode uit mijn oude wijkjequote:Op maandag 31 december 2012 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik gun het Barney. Omdat sentiment.
nee man, de Viking, die nu op Kate Bush met hangvel lijktquote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WolfyIk ook nog steeds
Jammer dat ie in andere league zit
quote:Op maandag 31 december 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Tenzij je vent murmelt "veel lekkerder dan Hans, veel lekkerder dan Hans"
dat is altijd wat minder ja... dan lijkt het ook steeds erger te wordenquote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En als ik eenmaal slaap boeit het niet, maar ik viel niet in slaap.
Jep. Er fijn op gaan letten enzo.quote:Op maandag 31 december 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is altijd wat minder ja... dan lijkt het ook steeds erger te worden
Van hetzelfde Priem! Veel plezier in Bels maar weer.quote:Op maandag 31 december 2012 00:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik mn bed in
Meiden; alvast een fijne jaarwisselingIk denk niet dat ik morgen nog online kom namelijk
Tot volgend jaar![]()
bwhehehehe, IT'S A SIGN BABYquote:Op maandag 31 december 2012 01:31 schreef Mss het volgende:
Waarom heb ik 'ontmoet meer Surinamers'-banners op facebook?
Mijn vriend is half Surinaamsquote:Op maandag 31 december 2012 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bwhehehehe, IT'S A SIGN BABY
gewoon je vriend Henny verlaten en een lekkere dikke Surinamer gaan bangen
quote:
Half Hindoestaansquote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat hij half/kwart Indo was ofzo. Of is hij Javaans Surinaams ofzo?
dat zou ik 'm echt niet inschattenquote:
Hij is net iets donkerder dan ik, en heeft wel zwarte haren en donkere ogen, maar verder wel een hele hollandsche bouw. Lang enzo.quote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zou ik 'm echt niet inschatten
Dus eigenlijk heb jij gewoon een soort van mannelijke versie van Unf te pakken, gij vlegel!![]()
![]()
![]()
En nu ga ik echt tukken, zit alweer veel te lang te rekken hiero
Ja irritant welquote:
Hier ook inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wauw, gewoon meer darts op Facebook dan vuurwerkgejank
ik ook niet, maar volgens mij zijn we de enigenquote:Op maandag 31 december 2012 10:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad
Ik snap vuurwerkgemiep nooit zo
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op maandag 31 december 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar volgens mij zijn we de enigen
Omdat iedereen vrij is, ik werk vandaag alleen dus moet er wel zijn.quote:
In de koelkast?quote:Op maandag 31 december 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
... En legt ze in de koelkastWant dat moest van de oliebollendame?
weet je het zeker?quote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga naar een sex SC meet.![]()
Maar het is daar zo gezellig!
Ik heb ze gewoon in de zak in de magnetron liggen, en dan vanavond lekker opwarmenquote:Op maandag 31 december 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, wazig. En dan vanavond opwarmen.
quote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
LOL. Bb keek naar buiten, er gebeurde iets wat te snel ging en toen wilde hij terugspoelenonze generatie
Ja sorry maar dat vind ik dus echt niet jouw probleemquote:Op maandag 31 december 2012 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Bibi wou graag Hits lakjes, ik had aan tami gevraagd of bibi haar toe mocht voegen voor swap te regelen en dat was okay, maar het gesprek verliep niet helemaal goed en bibi vroeg of ik het voor haar wou regelen. Ik wist dat tami graag layla lakjes wou en zou toch naar italie gaan dus ik heb layla lakjes voor haar meegenomen toen ik in italie was en opgestuurd, tami heeft de hits lakjes die bibi wou opgestuurd, en bibi heeft naar mij het geld overgemaakt voor de layla lakjes, alles goed gegaan dus.
Maar nu zijn de hits lakjes dus nooit aangekomen en de layla lakjes bij tami ook niet :/
Oh zo, ik dacht dat je ging bezahlenquote:Op maandag 31 december 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Tami zegt nu ik stuur het pakketje wel opnieuw, maar dan heeft zij haar lakjes nog niet en die kan ik dus niet uit italie meer halen dus dan moeten er andere lakjes komen, Maar bibi moet dan dus wel of die lakjes regelen of weer geld geven, dus het wordt dan een duur pakketje,
Ik wacht liever eigenlijk nog even of het zootje wel aankomt enzo, brazilie duurt altijd zo lang met alles!
Nee dat ben ik sowieso niet van plan, ik vind het heel rot maar ik vind niet dat ik voor kosten op moet draaienquote:Op maandag 31 december 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je ging bezahlen
Brazilie is idd lang wachten vaak.quote:Op maandag 31 december 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Tami zegt nu ik stuur het pakketje wel opnieuw, maar dan heeft zij haar lakjes nog niet en die kan ik dus niet uit italie meer halen dus dan moeten er andere lakjes komen, Maar bibi moet dan dus wel of die lakjes regelen of weer geld geven, dus het wordt dan een duur pakketje,
Ik wacht liever eigenlijk nog even of het zootje wel aankomt enzo, brazilie duurt altijd zo lang met alles!
Ja daarom, ik vind het lullig om tami nu al een nieuw pakket te laten sturen want de twee swaps die ik met haar heb gedaan gingen perfectquote:Op maandag 31 december 2012 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Brazilie is idd lang wachten vaak.
Eerste week van september gestuurd, zij had haar pakketje een week later gestuurd. Brazilie is altijd traag en mijn eerste hits swap duurde ook 3 maanden voordat het er was, dan is het wel okay om tegen bibi te zeggen dat ze nog even mnoet wachten toch?quote:
Nee want ze begrepen elkaar volgens mij niet ofzo, tami dr engels is wat gebrekkig en ik weet niet hoe goed het engels van bibi verder is maar bibi vroeg het dus aan mij omdat het gesprek niet goed gingquote:Op maandag 31 december 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben bibi en tami geen onderling contact ofzo?
spijsquote:Op maandag 31 december 2012 11:03 schreef Mirjam het volgende:
sinds wanneer zit er spijs in appelbeignets, iew
Nee :/ ik zou er ook niet blij van worden, vind het ook al zo vies in kerstbroodquote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik snap niet wat dat in een beignet doet, dafuq
daar vind ik het dan wel weer okay in, maar het moet wel uit mijn beignet blijvenquote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee :/ ik zou er ook niet blij van worden, vind het ook al zo vies in kerstbrood
NEE HET IS VIES HET MOET OPPLEUREN!quote:Op maandag 31 december 2012 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar vind ik het dan wel weer okay in, maar het moet wel uit mijn beignet blijven
quote:Op maandag 31 december 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE HET IS VIES HET MOET OPPLEUREN!
quote:Op maandag 31 december 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE HET IS VIES HET MOET OPPLEUREN!
Sporten is goed. Dus spullen kopen voor sporten is ook goedquote:Op maandag 31 december 2012 11:32 schreef Incantrix het volgende:
(I might have forgotten to mention I ordered sports pants and shoes yesterday)
quote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Sporten is goed. Dus spullen kopen voor sporten is ook goed
hoort dit bij hoogzwanger zijn?quote:Op maandag 31 december 2012 11:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon geen broeken meer die ik pas, dus nu alvast die sportbroek aanschaffen is wel een WIN dacht ik. Heb ik nu al wat aan en strakjes ook
Skjoe, we hebben vorig jaar die houten tafel gekocht met als plan daar ook nieuwe stoelen bij te kopen, maar we zijn blijven steken bij de aanschaf van één stoel. Een andere moet ik nog repareren en dan moeten er nog 3 bij. En nu zat ik daar vandeweek over te denken (ik kan nu nl. niet meer zitten op onze huidige stoelen), dus nu heb ik ff zitten browsen en nu wil ik ze ALLEMAAL
Haha, mjah, ik was dus van plan ze voor mijn verjaardag te gaan vragen en zat een beetje te kijken welke ik dan allemaal wildequote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Trix moet nu maar eens gaan baren hoor, dit kan ze niet betalen
kleine ukjes vallen niet onder mensen speeskeesje!quote:Op maandag 31 december 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nog even wachten tot 3 januari, op die dag worden de leukste mensen geboren
OH DIE BUI!quote:Op maandag 31 december 2012 11:48 schreef Incantrix het volgende:
Nee, dit hoort bij mijn eindejaars-OMG IK BEN RIJK WANT DERTIENDE MAAND BONUS DIT DAT ALLES-buiIk weet niet of je je vorig jaar kunt herinneren? 3DS, nieuwe eettafel, nieuwe laptop..
Dat krijg je als je haar tijdens de zwangerschap peach noemt, peach wilt nooit luisterenquote:Op maandag 31 december 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, mjah, ik was dus van plan ze voor mijn verjaardag te gaan vragen en zat een beetje te kijken welke ik dan allemaal wilde
Sjaan, spreek haar toe dan! Naar mij luistert ze niet
godsamme hoeveel salaris krijg je wel nietquote:Op maandag 31 december 2012 11:48 schreef Incantrix het volgende:
Nee, dit hoort bij mijn eindejaars-OMG IK BEN RIJK WANT DERTIENDE MAAND BONUS DIT DAT ALLES-buiIk weet niet of je je vorig jaar kunt herinneren? 3DS, nieuwe eettafel, nieuwe laptop..
ik weet niet of de wereld 2 spezen aankanquote:Op maandag 31 december 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nog even wachten tot 3 januari, op die dag worden de leukste mensen geboren
Nou, ik krijg een 13e maand elk jaar en mijn liefjon krijgt ook elk jaar een vette bonus en die heeft daarnaast een benefit-budget (een soort tussenrekening waarop maandelijks een bedrag komt waarmee hij secundaire arbeidsvoorwaarden kan 'kopen', en alles wat daar in december nog inzit wordt automagisch uitbetaald Daar heeft hij standaard ook een paar duizend euro staan om in geval van nood extra vrije dagen te kunnen kopen), daarnaast spaart hij reiskostendeclaraties op. Eind van het jaar kopen we ons dus altijd de tering, maar dan hebben we ook extra. Ik wil dan eigenlijk altijd alles sparen, maar als het er eenmaal opstaat denk ik BUY ALL THE THINGS!quote:Op maandag 31 december 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme hoeveel salaris krijg je wel nietmaar los van dat: baren kreng!
quote:Op maandag 31 december 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat krijg je als je haar tijdens de zwangerschap peach noemt, peach wilt nooit luisteren
Wij eigenlijk ook, gewoon omdat het moet. Doen we ook wel, maar ik zou een stuk meer kúnnen sparen als ik niet als een idioot losging zodra ik mijn decembersaldo ziequote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Tehehekopen
Gelukkig moet ik wel sparen
Als je dochter als ze 20 is date met een klein italiaans mannetje en daarna in vermist op tv komt omdat ze door een grote vent ontvoerd is is het niet mijn schuld hoor!!quote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Point taken
Spees, derde? Zou ik heel prima vinden an sichAlhoewel ik op het moment vooral van die rib afwil en ik vermoed dat de beste mogelijkheid baren is ja
binnen 24 uur naar de spaarrekening doorsluizen een optie?quote:Op maandag 31 december 2012 11:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij eigenlijk ook, gewoon omdat het moet. Doen we ook wel, maar ik zou een stuk meer kúnnen sparen als ik niet als een idioot losging zodra ik mijn decembersaldo zie
KOOP NINTENDOLAND!quote:Op maandag 31 december 2012 11:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij eigenlijk ook, gewoon omdat het moet. Doen we ook wel, maar ik zou een stuk meer kúnnen sparen als ik niet als een idioot losging zodra ik mijn decembersaldo zie
vast geen 30quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE OUD WORD IK DAN OOK AL WEER
Ja maar dan is SQ alweer 40quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over 10 jaar en 3 nachtjes slapen wel
Doe ik ook, steevast. En dan haal ik het er in stukjes weer afquote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen 24 uur naar de spaarrekening doorsluizen een optie?
waar danquote:Op maandag 31 december 2012 12:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe ik ook, steevast. En dan haal ik het er in stukjes weer af
Maargoed, ik krijg ook elders alweer op m'n flikker dat ik niet zo koopgericht moet zijn want er zijn mensen die geen vreten hebben, dus ik ga even mijn pijnlijke rib verwarmen onder de douche en me kut voelen over dat er mensen geen eten hebben. Lat0r!
quote:Op maandag 31 december 2012 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb china glaze tranzitions en SQ wat James Bond lakjes
Nee thuisquote:
ermahgerd HOEzo heeft niemand hierop gereageerd sjaan wil je ons wat vertellenquote:Op maandag 31 december 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Als zwanger zijn zorgt voor nog meer spullen kopen zie ik het somber in voor mijn rekening
Ringen uitwisselen,taart vreten met ouders en broers en schoonzus en dat was het wel. Maar toch....quote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doen jullie nog wat leuks? Of alleen handtekening zetten?
tegen die tijd mir! TEGEN DIE TIJD!quote:Op maandag 31 december 2012 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd HOEzo heeft niemand hierop gereageerd sjaan wil je ons wat vertellen
ja maar dat stond er niet bvijquote:Op maandag 31 december 2012 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tegen die tijd mir! TEGEN DIE TIJD!niet nu al
![]()
alhoewel mijn rekening het nu ook zwaar te verduren heeft, maar ik ben niet zwanger
Als ik na 3 weken relatie zwanger zou zijn mochten jullie mij echt een ros voor mijn hoofd verkopenquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:12 schreef Mirjam het volgende:
ik stond echt net vreselijk te gniffelen in de albert heijn om het tips-prikbord:
[ afbeelding ]
je weet dat de matte gewoon glans wordt he met maahquote:Op maandag 31 december 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Opi russian navy met maah?
Of Russian navy matte met maah?
Maar die matte is een andere kleur dan de normale versiequote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je weet dat de matte gewoon glans wordt he met maah
nobody will know the difference, only youquote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die matte is een andere kleur dan de normale versie
Truequote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nobody will know the difference, only you
ik ga vanmiddag mn nagels lakken, eerst straks nog ff de vaatwasser inruimen
Ehzm, zal wel ff uitrekenen zo, nu eerst richting huisquote:
Nog steeds?quote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pousse probeert steeds de vogeltjes uit de kerstboom te vangen
geen probleem hierquote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij is mijn FB een beetje stuk. Kan geen enkele groep meer in.
siquote:Op maandag 31 december 2012 13:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Fart ALL night long!
Ga je gevulde eieron maken?
SQ's ballenquote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sq wat flikker jij allemaal door je ballen heen? Velen ketjap en ui, wat nog meer?
dat, en peper, c'est toutquote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sq wat flikker jij allemaal door je ballen heen? Velen ketjap en ui, wat nog meer?
zooo simpel jonge!quote:Op maandag 31 december 2012 14:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog een keer leren, dat vind ik zo lekker
quote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar moet het gewoon een keer doen.
nee maar sommige mannen, eh mensen weten dat nietquote:Op maandag 31 december 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Asin is zo zout, dat is niet lekker
ligt er aan hoe veel geduld je hebt... Eh, ja dusquote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed, nepqimpers, ia dat gedoemd te mislukken?
Ik las 'nepwimpers'quote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed, nepqimpers, ia dat gedoemd te mislukken?
Begint het met een b en eindigt het op leiblei?quote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar sommige mannen, eh mensen weten dat niet
nee, begint met m en eindigt op annen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Begint het met een b en eindigt het op leiblei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |