oh geinig, nooit zo bekekenquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee samen met de cajun de kip mee ingesmeerd en dan bakken. Soort gepaneerd maar dan anders
Ciaté twilightquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lachen!
welke lak heb je op je nagels zitten naast de bolletjes?
Ik las placentaquote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh geinig, nooit zo bekeken![]()
mijn zwager (vegetariër) had met kerst in het restaurant polenta met paddestoelen en zooi erbij.
Hadden ze echt een grote bak vol met gekookte polenta (net als griesmeelpap dus) en daar dan 300 gram champignons overheen gemieterd![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ciaté twilight
Ja tof he !! Mn eerste caviar mani it's so pwettyyyyy i like
Klinkt hemels.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh geinig, nooit zo bekeken![]()
mijn zwager (vegetariër) had met kerst in het restaurant polenta met paddestoelen en zooi erbij.
Hadden ze echt een grote bak vol met gekookte polenta (net als griesmeelpap dus) en daar dan 300 gram champignons overheen gemieterd![]()
![]()
![]()
OMNOMNOM!quote:
hij is gelukkig niet moeilijk met eten, maar ik zou het terug gestuurd hebben, wat een armoequote:
Ja dat iddquote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi
Ik vind die caviar voor zoiets als een feestje wel humor ja. Voor op je werk vind ik het weird denk ik
Damn, kwantiteit over kwaliteit, wat treurig.quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij is gelukkig niet moeilijk met eten, maar ik zou het terug gestuurd hebben, wat een armoe![]()
Bovendien heeft hij max een kwart op gekund, zoveel was het.
Oeps jaquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat iddVoor mn werk zou het ook niet handig zijn... als ik aan computers zit te sleutelen en plots die beads kwijt raak in de hardware ofzo *oops*
extragratis beadsquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat iddVoor mn werk zou het ook niet handig zijn... als ik aan computers zit te sleutelen en plots die beads kwijt raak in de hardware ofzo *oops*
hehehehehequote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
tsja, Zeelandquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Damn, kwantiteit over kwaliteit, wat treurig.
met die caviar? voor kinderaarsjes dan zeker?quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet bij beads aan anal beads denken
Waarschijnlijk is dat ook zoquote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen zo raar dat ik er geen topcoat op mag smeren... alleen op de top; staat er
Maar ik heb het idee dat morgenochtend de helft er dan al vanaf ligt
![]()
Ter voorbereiding op de achterbindpriesterquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met die caviar? voor kinderaarsjes dan zeker?
of voorganger/koster/imam, afhankelijk van de godsdienstquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ter voorbereiding op de achterbindpriester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |