Ben je een muzikaal onbenul.quote:
owjaquote:Op zondag 30 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij had toch z'n broek naar beneden en stond te gillen?
Dat doet mij eraan denken dat The Diary of a Working Man van Blackfoot zeer onterecht niet in de lijst voorkomt.quote:Op zondag 30 december 2012 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, leuk he? zo'n nummer met wisselende melodie- en ritmelijnen. Zoiets zou zomaar op 1 kunnen staan....
Goed bezig Dven!quote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef Dven het volgende:
Ik ben Bulgarije en Belgie de top 2000 aan het leren
Primaquote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je een muzikaal onbenul.
Ik ben helemaal geen pubertje...quote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Pubertjes, of wat dan ook, ga maar even goed luisteren dan en noem het je ontdekking van dit jaar
tussen 9 en 10 morgenvroegquote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Kunnen we er samen op dansen(hoe laat komt ie dit jaar? Geen zin om weer om 8 uur op te staan
)
En bedenk daarbij ook dat deze meneer nog veel meer, betere muziekjes heeft gemaakt!quote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Pubertjes, of wat dan ook, ga maar even goed luisteren dan en noem het je ontdekking van dit jaar
Morgen de hele dag hier met 18 Belgen, Nederlanders en Bulgaren en de top2000 staat aan! Rond een uur of tien gaan we naar de Engelse pub en ook daar staat de top2000 aan!quote:
Welke dan?quote:Op zondag 30 december 2012 21:26 schreef cafca het volgende:
[..]
En bedenk daarbij ook dat deze meneer nog veel meer, betere muziekjes heeft gemaakt!
quote:Op zondag 30 december 2012 21:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen de hele dag hier met 18 Belgen, Nederlanders en Bulgaren en de top2000 staat aan! Rond een uur of tien gaan we naar de Engelse pub en ook daar staat de top2000 aan!
Ik wou het eigenlijk al zeggenquote:
mooi zo, als het voor half 10 is kan ik er op dansen, anders wordt het in de auto naar het werkquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel. Al 30 jaar. Maar ik ken het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |