quote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
En het is niet alsof hij me nog moet omkopen ofzo.
Hij zei dat ik 'een kleinigheidje' voor mezelf kon kopen
Die zijn lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef Mirjam het volgende:
mijn first world problem is dat we niet weten waar we in Leiden lekkere lempers kunnen halen dus ws. moet er ff iemand naar Den haag morgen
ja, maar geen idee waar ze te krijgen zijn hierquote:
Zelf maken geen optie?quote:Op zondag 30 december 2012 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar geen idee waar ze te krijgen zijn hier
Alkmaar, Amsterdam, den haag, ik ken ze allemaal, maar Leiden?
met andere saus lijkt het me wel lekker tussendoorquote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Rauwe bloemkool, komkommer en worteltjes met rijst in een knoflook/barbecuesausje. Als tegenhanger van het oliebollengeweld
Die hebben ze bij de jumbo geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oliebollers die moeten ook nog gehaald ermahgerd
indo-hap, vlees/groente met kruiden in rijstquote:
wat heb ik gemist?quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de jumbo geloof ik
ik ben toch geen indoquote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ken je dat niet?
is van dat indo-vreten jonge
doet mij hier aan denkenquote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef Mirjam het volgende:
dit is een lemper:
[ afbeelding ]
raad nu wat voor een vunzigheid sq denkt bij het aanschouwen van deze afbeelding
haal je het plastic er nog af?quote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef Mirjam het volgende:
dit is een lemper:
[ afbeelding ]
raad nu wat voor een vunzigheid sq denkt bij het aanschouwen van deze afbeelding
Jep, ik ga met mezelf een aantal afspreken qua oliebollen/appelbeignets meuk, en qua glazen alcohol. Voor de rest kan ik dan een beetje losgaan op rauwkost en een paar gehaktballetjes.quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met andere saus lijkt het me wel lekker tussendoor
Rauwe courgette is ook lekker trouwens
ga je jezelf wel 1 (of 2) oliebol veroorloven?
je hebt toch in Den Haag gewoond, daar wonen velen indo's, dus velen eet tentenquote:
goed planquote:Op zondag 30 december 2012 19:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, ik ga met mezelf een aantal afspreken qua oliebollen/appelbeignets meuk, en qua glazen alcohol. Voor de rest kan ik dan een beetje losgaan op rauwkost en een paar gehaktballetjes.
Netjes!quote:Op zondag 30 december 2012 19:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, ik ga met mezelf een aantal afspreken qua oliebollen/appelbeignets meuk, en qua glazen alcohol. Voor de rest kan ik dan een beetje losgaan op rauwkost en een paar gehaktballetjes.
6 maanden in de schilderswijk jaquote:Op zondag 30 december 2012 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt toch in Den Haag gewoond, daar wonen velen indo's, dus velen eet tenten
Dat was een beetje het advies tijdens mijn prive aidstoornissensessie. Ik merk gewoon dat ik er (nog) niet mee kan omgaan als de tafel vol eten staat, dus ik ga er maar voor zorgen dat er ook gewoon spul staat wat ik kan snaaien. En verder moet ik voor die grote dingen écht afspraken met mezelf makenquote:
vuurwerk eet je niet op jongequote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik morgenvroeg naar Eindhoven? Maar ik durf niet alleen want vuurwerk![]()
ik doe het niet en ga vanaf 2 jan. weer verderquote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was een beetje het advies tijdens mijn prive aidstoornissensessie. Ik merk gewoon dat ik er (nog) niet mee kan omgaan als de tafel vol eten staat, dus ik ga er maar voor zorgen dat er ook gewoon spul staat wat ik kan snaaien. En verder moet ik voor die grote dingen écht afspraken met mezelf maken
Zulks een gemisquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Bb gaat morgen op oliebollenjacht. Heb die kant en klare niet gezien bij onze jumbo trouwens
ohhhh, zo kort maar, ik dacht langer.quote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 maanden in de schilderswijk ja
Ik moet ook maar zien of het mij gaat lukken hoorquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe het niet en ga vanaf 2 jan. weer verder
Risolles met kipquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, zo kort maar, ik dacht langer.
Indo-voer is lekker, zitten goeie tenten in Den Haag. alleen risolles vind ik geen pest aan, vaak heel saai. En lemper vind ik ook vaak beetje saai.
risolles:
[ afbeelding ]
pastei (is wel heel lekker)
[ afbeelding ]
oh dat is wel gay jaquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Trauma's van vuurwerk wat naar je kop gesmeten wordt
echt een goed plan wel. dan is het gewoon duidelijk voor jezelfquote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was een beetje het advies tijdens mijn prive aidstoornissensessie. Ik merk gewoon dat ik er (nog) niet mee kan omgaan als de tafel vol eten staat, dus ik ga er maar voor zorgen dat er ook gewoon spul staat wat ik kan snaaien. En verder moet ik voor die grote dingen écht afspraken met mezelf maken
Ja, dat werkt idd wel beter, maar ik had nu flinke tipwear en dat schoot ook niet op dusquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mss, kan niet meer quoten uit vorig topic mobiel, maar als je vorm bepalen van je nagels lastig vindt met vijlen, probeer het eens als de lak er nog opzit, dat werkt bij mij echt super goed en snel (en mijn nagels zijn ook scheef)
Dus ik ga aljagajdkd als er op 20 meter afstand vuurwerk afgestoken wordtquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus ik ga aljagajdkd als er op 20 meter afstand vuurwerk afgestoken wordtdus ik ga 31dec en 1 januari niet alleen naar buiten
ga je arabisch praten van vuurwerk?quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus ik ga aljagajdkd als er op 20 meter afstand vuurwerk afgestoken wordtdus ik ga 31dec en 1 januari niet alleen naar buiten
Ja, en dan denken ze dat ik een terrorist ben dus moet er altijd iemand mee om te voorkomen dat ik gearresteerd wordquote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga je arabisch praten van vuurwerk?![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, en dan denken ze dat ik een terrorist ben dus moet er altijd iemand mee om te voorkomen dat ik gearresteerd word
hmm, dat klinkt goed.quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind martabak van onze Indo hier ook lekker, is soort deeg gevuld met ei, prei en gehakt en allerlei andere ondefinieerbare zooi.
[ afbeelding ]
Ik moest ook zoeken.quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Bb gaat morgen op oliebollenjacht. Heb die kant en klare niet gezien bij onze jumbo trouwens
Kun je opwarmen in de oven. Of als je geen geduld hebt even nukenquote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt goed.
als S. morgen lempers gaat halen ga ik vragen of hij ook Risolles meeneemt, nog nooit geproefd
die zooi hoeft toch niet gefrituurd?
nee gewoon opwarmen in de ovenquote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt goed.
als S. morgen lempers gaat halen ga ik vragen of hij ook Risolles meeneemt, nog nooit geproefd
die zooi hoeft toch niet gefrituurd?
vorig jaar bij de sluiting van serious request stak er 1 of andere knurft midden in de enorme menigte een vuurwerkbom af.quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Daarom gaan wij dit jaar ook gewoon niet de binnenstad in. Mensen die vuurwerk naar andere mensen gooien, mensen die vuurwerk in grote mensenmassa's laten afgaan. Echt niet gewoon
neh, dan wordt het slapquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je opwarmen in de oven. Of als je geen geduld hebt even nuken
ik las neukenquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je opwarmen in de oven. Of als je geen geduld hebt even nuken
ja maar, zielige hondjes en vermiste mensen, zo zieligquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef Dwyn het volgende:
Pff. Kun je op facebook ook dingen blokkeren die door iemand geshared worden? Ik heb een vriendin die constant dingen shared over zielige hondjes, vermiste mensen enzo. Nu ook weer 9 dingen achter elkaar.
Nieuwe vrienden zoekenquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef Dwyn het volgende:
Pff. Kun je op facebook ook dingen blokkeren die door iemand geshared worden? Ik heb een vriendin die constant dingen shared over zielige hondjes, vermiste mensen enzo. Nu ook weer 9 dingen achter elkaar.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
EN TERECHT DE TERING VOOR JE, MET JE HAREN!
tenzij ze alles op important zetquote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Dwyn het volgende:
Zo, ik heb nu 'Only Important Updates' gedaan. Hopelijk stopt het dan.
Hallo, die honts zijn heul belangrijk hoorquote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Dwyn het volgende:
Zo, ik heb nu 'Only Important Updates' gedaan. Hopelijk stopt het dan.
Ja het zijn allemaal Vlaamse honts en vermisten mensen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Hallo, die honts zijn heul belangrijk hoor
een beetje Priem hier en publique zitten dissen, gij vlerk!quote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja het zijn allemaal Vlaamse honts en vermisten mensen.
Oh Vlaams, dan laat maarquote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een beetje Priem hier en publique zitten dissen, gij vlerk!
van die mensen die eigenlijk al honderdmiljoenmiljard jaar terecht zijn, maar omdat mensen het woord 'vermist' zien ze een zwarte waas voor ogen krijgen en zo snel mogelijk op 'delen' moeten klikkenquote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Net als met batsenquote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar dan is t wel snel klaar
of door de blender gooien, dan kun je het extra snel verteren en uitschijtenquote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar dan is t wel snel klaar
OMNOMquote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of door de blender gooien, dan kun je het extra snel verteren en uitschijten![]()
hehehhee, nee hoor, garpje
ik las echt heeeeel iets andersquote:
vagiseal????quote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag vagiseal ergens op facebook voorbij komen
'To bring back the white in a wedding' oid
Lulzquote:Op zondag 30 december 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Look like new again' teheheh dat mogen sommige mensen ook wel op hun gezicht smeren dan
is dat een parodie op deze? (South Park kijkers kennen het van een afleveringquote:
Oja DATquote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat een parodie op deze? (South Park kijkers kennen het van een aflevering)
[ afbeelding ]
in Amerika doen figuren dat wel ja... was in je jaren '60 hier ook vrij normaal, poussedeoquote:Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wieso smeer je deo of detergents op je pousse?
yep, zekersquote:Op zondag 30 december 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als t gaat jeuken denk je niet van 'goh, volgens mij is er iets niet goed'.
Nee lekker blijven smeren en die zooi kopen, dafuq
vage shizzlequote:
Ik heb geen tepelkleurquote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
zeg, nu we het toch over voortplantingsonderdelen hebben, hoe ver ben je met mijn tepel-haaksels?
ik ben oud dus doe maar grijs-rozequote:
hier moest ik wel om lachen, de rest is wel kansloosquote:
Virgin diariesquote:
WING-MUMquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Kopkluiven krijgt een geheel nieuwe dimensie
http://www.boursin.nl/recepten/gevulde-pasta-met-tuinerwtjes.htmlquote:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 30 december 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.boursin.nl/recepten/gevulde-pasta-met-tuinerwtjes.html
En nog een portie over die ik lekker in kan vriezen.
ERMAHGERDquote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
speciaal voor Mss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het ook heel lekker! Heb zelf natuurlijk gewoon alles bij elkaar gemikt, dus zag er bij mij niet zo mooi uit.quote:
Das bij mij ook altijdquote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel lekker! Heb zelf natuurlijk gewoon alles bij elkaar gemikt, dus zag er bij mij niet zo mooi uit.![]()
Mijn chillyquote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in Amerika doen figuren dat wel ja... was in je jaren '60 hier ook vrij normaal, poussedeo
Oh ja, en Masja natuurlijk, maar die is natuurlijk pro Amerikaquote:
Het zal weer eens niet, arggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Uw reparatiestatus
Uw zoekopdracht heeft geen resultaat opgeleverd. Controleer uw invoer of vraag de status van uw reparatie telefonisch op bij ons Contact Center via 0900-0555 (10 cent p/m). Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
28-11 gekauft, 12-12 lader ingeleverd omdat die door midden brakquote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Mss het volgende:
Hoe lang heb je die laptop nou al Kip? Net pas toch?
Maar dan moeten ze je toch gewoon een nieuwe geven? Je hebt 'm nét pas.quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
28-11 gekauft, 12-12 lader ingeleverd omdat die door midden brak
ja gaan ze ook doen, maar zie bovenstaande verhaal.quote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze je toch gewoon een nieuwe geven? Je hebt 'm nét pas.
er staat al software op geïnstalleerd en ik denk niet dat ze 'm zo maar terug nemen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
En die hele laptop gewoon terugbrengen en in een ander filiaal een nieuwe kopen?
Gewoon even rellen en dreigen. En anders boze tweets sturenquote:Op zondag 30 december 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er staat al software op geïnstalleerd en ik denk niet dat ze 'm zo maar terug nemen.
ik ga morgen gewoon even bellen
ik heb geen twitter maar mocht het niet helpen klopt ik hier aanquote:Op zondag 30 december 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon even rellen en dreigen. En anders boze tweets sturen
ik eet doordeweeks vaak rijst, is wel de bedoeling om dan restjes mee te nemen van 1 of 2 dagen oud, ik ga geen extra rijst koken nee, zeker niet 's ochtendsquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar ik vind ze onhandig, erg klein. En elke ochtend rijst maken doe je ook niet.
ik neem geen extra eigen risico, voelt niet lekker. Maar aan de andere kant, met die berekening is het ook maar 200 risico, eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 21:42 schreef princess-a het volgende:
Dames, ik kom weer even binnenvallen want heb een hele uitgebreide discussie met mn mams, dus ik ben benieuwd naar hoe anderen dit doen..
Hebben jullie een verhoogd eigen risico bij de zorgverzekering? Als ik hem 500 euro omhoog gooi, betaal ik 300 euro per jaar minder. En ik kom nooooit aan de 350 euro. Aan de andere kant geloof ik nogal in de goden verzoeken :$ Dus dat ik, als ik hem naar beneden zou gooien, in het ziekenhuis kom ofzo en wel flink moet betalen. Wat doen jullie?
ik heb dat niet maar ik heb een kneuzenlijf.quote:Op zondag 30 december 2012 21:42 schreef princess-a het volgende:
Dames, ik kom weer even binnenvallen want heb een hele uitgebreide discussie met mn mams, dus ik ben benieuwd naar hoe anderen dit doen..
Hebben jullie een verhoogd eigen risico bij de zorgverzekering? Als ik hem 500 euro omhoog gooi, betaal ik 300 euro per jaar minder. En ik kom nooooit aan de 350 euro. Aan de andere kant geloof ik nogal in de goden verzoeken :$ Dus dat ik, als ik hem naar beneden zou gooien, in het ziekenhuis kom ofzo en wel flink moet betalen. Wat doen jullie?
Ja precies zo zat ik ook te rekenen, dus binnen 2 jaar heb je het er uit.quote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem geen extra eigen risico, voelt niet lekker. Maar aan de andere kant, met die berekening is het ook maar 200 risico, eigenlijk.
Ik begin daar niet aan, omdat ik weet dat ik een ramp ben in sparen. Dus dat geld wat het minder kost geef ik net zo hard weer uit.quote:Op zondag 30 december 2012 21:42 schreef princess-a het volgende:
Hebben jullie een verhoogd eigen risico bij de zorgverzekering? Als ik hem 500 euro omhoog gooi, betaal ik 300 euro per jaar minder. En ik kom nooooit aan de 350 euro. Aan de andere kant geloof ik nogal in de goden verzoekenDus dat ik, als ik hem naar beneden zou gooien, in het ziekenhuis kom ofzo en wel flink moet betalen. Wat doen jullie?
Hahaha wat een heldin zo'n moederquote:Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik begin daar niet aan, omdat ik weet dat ik een ramp ben in sparen. Dus dat geld wat het minder kost geef ik net zo hard weer uit.
Daarnaast betaalt mijn moeder.
je moeder is het daar dus niet mee eens begrijp ik?quote:Op zondag 30 december 2012 21:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja precies zo zat ik ook te rekenen, dus binnen 2 jaar heb je het er uit.
Do not accept, do not accept!!quote:Op zondag 30 december 2012 21:49 schreef Mss het volgende:
Oh my, mijn moeder heeft facebook. Ik krijg net een invite van haar...
Nee, mijn moeder schreeuwt om het hardst dat ik het moet doen omdat ik gewoon gezond ben en toch altijd de enige medicijnen die ik heb, voor migraine, zelf moet betalen omdat ze bij elkaar rond 200 euro per jaar kosten. Ik ben zelf de twijfelkontquote:Op zondag 30 december 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moeder is het daar dus niet mee eens begrijp ik?
In ik heb het met mijn moeder nooit over verzekeringen enzo, ze snapt er toch geen kut van, is het per definitie niet eens met me en dat wordt dan altijd hommeles
ow echtquote:Op zondag 30 december 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder schreeuwt om het hardst dat ik het moet doen omdat ik gewoon gezond ben en toch altijd de enige medicijnen die ik heb, voor migraine, zelf moet betalen omdat ze bij elkaar rond 200 euro per jaar kosten. Ik ben zelf de twijfelkont
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 21:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha wat een heldin zo'n moederDat is inderdaad wel een voorwaarde, de 26 ekkies die de verzekering minder per maand gaat kosten, moet ik sparen dan van mezelf. Als ik dit durf
Goede tip! Ga ik even opzoekenquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow echt
Grappig!
nou ja, succes met twijfelen, misschien helpt het zorgverzekeringen topic je nog?
Precies. Als ik nu kijk naar het afgelopen jaar had het makkelijk gekund, alles wat ik heb gehad moest ik alsnog zelf betalen. Had nu dus al 300 euro op de bank kunnen staan, van de 26 euro per maand besparing op de premiequote:Op zondag 30 december 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Anders zou ik ook echt niet rondkomen.
En dat dus inderdaad, het werkt alleen als je dat wat je bespaart ook écht spaart.
Misschien wel als je het makkelijker kunt betalen?quote:Op zondag 30 december 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nooit een verhoogd eigen risico nemen denk ik.
Ja als je die 500 zo kunt missen, waarom niet.. Maar dan weet ik niet of ik het zou doen, achjaquote:Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede tip! Ga ik even opzoeken
[..]
Precies. Als ik nu kijk naar het afgelopen jaar had het makkelijk gekund, alles wat ik heb gehad moest ik alsnog zelf betalen. Had nu dus al 300 euro op de bank kunnen staan, van de 26 euro per maand besparing op de premie
[..]
Misschien wel als je het makkelijker kunt betalen?
Nou dat is misschien wel beter. Ik krijg steeds een hartverzakking van dit schelle ding. Vooral als er mensen gaan lopen aanbellen om 22 uur.quote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd eentje met 'ERMAHGERD DE BEL GAAT!!' in plaats van trrrrrrr
quote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd eentje met 'ERMAHGERD DE BEL GAAT!!' in plaats van trrrrrrr
Niet als ik hem voor je inspreekquote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou dat is misschien wel beter. Ik krijg steeds een hartverzakking van dit schelle ding. Vooral als er mensen gaan lopen aanbellen om 22 uur.
Waarom stuurt ze jou daar sowieso smsjes over?!quote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
ik krijg net een berichtje van vriendin (die met die enge lilleke vriend) dat ze zich helemaal opgetut heeft en vanavond keiharde sex gaat hebben met hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whyyyyyyyyyy????![]()
![]()
![]()
printscreenquote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
ik krijg net een berichtje van vriendin (die met die enge lilleke vriend) dat ze zich helemaal opgetut heeft en vanavond keiharde sex gaat hebben met hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whyyyyyyyyyy????![]()
![]()
![]()
groepswhatsapp met club vriendinnen...quote:Op zondag 30 december 2012 22:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarom stuurt ze jou daar sowieso smsjes over?!
profit?quote:
Zulks een teer zieltje ben je ookquote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
groepswhatsapp met club vriendinnen...
zie nu dat andere vriendin gevraagd had of ze wat leuks ging doen, vandaar deze mededeling.
Ik heb nu gestuurd dat ik het beheurlijk too much info vind
quote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
groepswhatsapp met club vriendinnen...
zie nu dat andere vriendin gevraagd had of ze wat leuks ging doen, vandaar deze mededeling.
Ik heb nu gestuurd dat ik het beheurlijk too much info vind
nergens, niet te vinden op feestboek (openbaar).quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef princess-a het volgende:
Waar is die lillikerd te bewonderen Kip?
ze zal je waarschijnlijk nooit meer iets dergelijk sms'en als je het op facebook knaltquote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
profit?
Eens kijken of ik het kan print screenen ofzo, heb geen iphnoe dus weet niet hoe dat moet
nou, bij deze knakker wel jaquote:
ik heb geen feestboek meer, behalve voor de SCquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze zal je waarschijnlijk nooit meer iets dergelijk sms'en als je het op facebook knalt
Pehehehquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nergens, niet te vinden op feestboek (openbaar).
En maar goed, ook, die gast houdt nauwelijks op papier
echt, brrrrrr. en ook nog eens niet aardig ook
Foto van haar vragenquote:
ik heb genoeg foto's van haar tettenquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Foto van haar vragenTOON JE TETTEN!!1!!
beetje minder knap is niet erg, maar hij zit helemaal onder de acne met gele koppen overal, en hij praat stom en hij is niet aardigquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
PehehehAch, gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde mannen
fuck wat een geld....quote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien een gezichtskwast van 34 en een blending voor ogen van 22?
wat wil je met de gezichtskwast kunnen doen?quote:
Meuk op mn bakkes smeren, oude zooittroep vervangen door goed spul.quote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat wil je met de gezichtskwast kunnen doen?
Die van Everyday Minerals die ik heb zijn al jaren goed, heel erg tevreden over, kost een stuk minder.
die zijn ook prima jaquote:
Ik heb een blendingkwast van sigma en mac, maar ik merk weinig verschil.quote:
Zou ik inderdaad ook op afknappen, maar je vriendin krijgt het er blijkbaar warm vanquote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beetje minder knap is niet erg, maar hij zit helemaal onder de acne met gele koppen overal, en hij praat stom en hij is niet aardig
ja na een paar gasten die haar keihard bedonderd hebben, geld gejat, alhocol/gokverslaving en een huis wat al 2 jaar te koop staat met ex etc etc is deze stabiele droplul wel haar nieuwe lurv....quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad ook op afknappen, maar je vriendin krijgt het er blijkbaar warm van
voor oogschaduw aanbrengen en blenden wel ja.quote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind die korte blendingkwasten ook fijner dan die lange.
concealer met een blendingkwast??quote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor oogschaduw aanbrengen en blenden wel ja.
Die lange gebruik ik voor concealer en andere zooi
Mwah, stuk minder duur dan mac.quote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja sigma is ook duur toch? + kans op douane enzo? Dan haal ik liever mac als t niet veel scheelt
quote:Op zondag 30 december 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
concealer met een blendingkwast??
Ik had niet een complete set; enkel de oogkwasten en geen douanequote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het, sigma is goedkoper
Maar dan nog douane
Voor hoevelen geld had je besteld dan?quote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had niet een complete set; enkel de oogkwasten en geen douane
Volgens mij ben ik de enige die douane had. Maar ik had geen verzendkostenquote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het, sigma is goedkoper
Maar dan nog douane
Maar dan heb ik liever ALLES van sigma of mac dan 3 vna die en 4 van die /autist+zeikerdquote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs, deze blushkwast vind ik heel erg fijn
[ afbeelding ]
http://www.everydayminera(...)ome-blush-brush.html
12 dollar
en Spees, deze gezichtskwast is echt top
[ afbeelding ]
http://www.everydayminera(...)-handled-kabuki.html
13 dollar
ik heb die ook met douane gekregen toen, ook zonder verzendkosten, vorig jaar met black fridayquote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die douane had. Maar ik had geen verzendkosten
quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb ik liever ALLES van sigma of mac dan 3 vna die en 4 van die /autist+zeikerd
blush en sjeeeeepenquote:Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gebruik je die voor?
Thx, ik heb 'm opgeslagen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs, deze blushkwast vind ik heel erg fijn
[ afbeelding ]
http://www.everydayminera(...)ome-blush-brush.html
12 dollar
en Spees, deze gezichtskwast is echt top
[ afbeelding ]
http://www.everydayminera(...)-handled-kabuki.html
13 dollar
ja jij wilde dure zooiquote:Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
F40 - Large Angled Contour
F80 - Flat Kabuki™
F25 - Tapered Face
Total:
$73.74
inclusief verzenden, hmz.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
denk er even een nachtje over na anders
quote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd 10% korting en gratis eyeliner kwast alleen nog december, bestel nu wel gewoon.
Als jij het tegenover jezelf kan verantwoorden, niet nu wekenlang gaat klagen dat je ze NU wilt en niet gaat roepen dat je spijt hebt, vind ik het allemaal prima.quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen ga ik het sowieso vergeten. En ik wil alleen mac omdat mac, dit is goedkoper
Daarom zeg ik wekenlang klagen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Natuurlijk wil ik ze NU hebben, maar dat kan met mac kwasten ook niet
dat kan lang duren somsquote:Op zondag 30 december 2012 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom zeg ik wekenlang klagen.Geen idee hoe lang dat verzenden duurt namelijk.
1 dag maar!quote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb kwasten, dus het is geen ramp.
Als er douane bij komt ga ik wel zeiken
yep.quote:Op zondag 30 december 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik dit om ze te drogen?
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item43b692e141
die echte zijn DUUR namelijk
verzenden is geen 1 dagquote:
Ik bedoel dat ze maar 1 dag mag klagen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verzenden is geen 1 dag
Denk eerder 2 weken ofzo, tenzij douane, dan 3 a 4 weken
oh zo, dat moeten jullie lekker onderling uitvechtenquote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze maar 1 dag mag klagen.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, dat moeten jullie lekker onderling uitvechten
dit bedoel ik, kost geen holquote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja probeer t wel zo, mochten ze vorm verliezen kan ik t alsnog kopen..
LOL!quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.spektorsnails.(...)wful-grumpy-cat.html
![]()
![]()
Ik vecht nergens om, ik doe toch wat ik wilquote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, dat moeten jullie lekker onderling uitvechten
Lekker! Rozemarijn ging er vet makkelijk doorheen nadat ik al met een prikker had voorgepriktquote:Op zondag 30 december 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
kom ik dit tegen op google, omnomnomnom!
[ afbeelding ]
Spees, hoe waren je varkenshaasspiesjes geworden?
slim slim slim!quote:Op zondag 30 december 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker! Rozemarijn ging er vet makkelijk doorheen nadat ik al met een prikker had voorgeprikt
blaadje salie op de varkenshaas -> pancetta erom gewikkeld -> rozemarijnspies erdoorquote:Op zondag 30 december 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
slim slim slim!
hoe had je de salie erbij gedaan? Overheen verkruimeld ofzo?
quote:Op zondag 30 december 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
blaadje salie op de varkenshaas -> pancetta erom gewikkeld -> rozemarijnspies erdoor
fotoquote:
verse? jaquote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je die salie eigenlijk opeten? Ik had t maar niet gedaan, was taaiig
Ík had versequote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verse? ja
gedroogde? kan wel maar is niet zo lekker, taai/droog
Die 368 is inclusief de 124?quote:Op zondag 30 december 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
na opruiming 368 lakjes en 124 untrieds
ongeveer 35 lakjes weg mehe
ik gebruik dan alleen de hele smalle dunne blaadjes, is zo sterk anders.quote:
Ik had de grootste gepakt, meer is beter ahumquote:Op zondag 30 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik gebruik dan alleen de hele smalle dunne blaadjes, is zo sterk anders.
Nee samen met de cajun de kip mee ingesmeerd en dan bakken. Soort gepaneerd maar dan andersquote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
salie overheerst snel ja.
Hoe had je de polenta gedaan? Gekookt (dik) en daarna gegrild/gebakken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |