quote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
En het is niet alsof hij me nog moet omkopen ofzo.
Hij zei dat ik 'een kleinigheidje' voor mezelf kon kopen
Die zijn lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef Mirjam het volgende:
mijn first world problem is dat we niet weten waar we in Leiden lekkere lempers kunnen halen dus ws. moet er ff iemand naar Den haag morgen
ja, maar geen idee waar ze te krijgen zijn hierquote:
Zelf maken geen optie?quote:Op zondag 30 december 2012 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar geen idee waar ze te krijgen zijn hier
Alkmaar, Amsterdam, den haag, ik ken ze allemaal, maar Leiden?
met andere saus lijkt het me wel lekker tussendoorquote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Rauwe bloemkool, komkommer en worteltjes met rijst in een knoflook/barbecuesausje. Als tegenhanger van het oliebollengeweld
Die hebben ze bij de jumbo geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oliebollers die moeten ook nog gehaald ermahgerd
indo-hap, vlees/groente met kruiden in rijstquote:
wat heb ik gemist?quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de jumbo geloof ik
ik ben toch geen indoquote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ken je dat niet?
is van dat indo-vreten jonge
doet mij hier aan denkenquote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef Mirjam het volgende:
dit is een lemper:
[ afbeelding ]
raad nu wat voor een vunzigheid sq denkt bij het aanschouwen van deze afbeelding
haal je het plastic er nog af?quote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef Mirjam het volgende:
dit is een lemper:
[ afbeelding ]
raad nu wat voor een vunzigheid sq denkt bij het aanschouwen van deze afbeelding
Jep, ik ga met mezelf een aantal afspreken qua oliebollen/appelbeignets meuk, en qua glazen alcohol. Voor de rest kan ik dan een beetje losgaan op rauwkost en een paar gehaktballetjes.quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met andere saus lijkt het me wel lekker tussendoor
Rauwe courgette is ook lekker trouwens
ga je jezelf wel 1 (of 2) oliebol veroorloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |