abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5591466
Ik kon het heel goed gebruiken, ik werd vanmorgen gebeld namelijk door een meisje waar ik een tijdje wat mee gehad heb, en die belde me op helemaal in paniek omdat ze net had gehoord dat ze seropostief was. Ja, ik schrok me natuuurlijk kapot en dat was allemaal niet nodig het was gebeurd tijdens een bloedtransfusie. Maar ja ik kan het gewoon niet bevatten, die heeft zich gewoon laten neuken tijdens een bloedtransfusie.
of niet dan
pi_5591483
En waarom heeft Tini van Casteren een steek op? Die zit toch helemaal nie meer in de raad van elf? Omdat Tini van Casteren zelf wel bepaalt of die een steek opzet, ja dan wel te nee.
En zeker met carnaval. Met carnaval doet iedereen precies waar hij zin in heeft, en ik heb zin om een steek op te zetten. Knappe jongen die mij tegenhoudt.

Het is een slet, 't is een hoer, 't is de vrouw van Frank de Boer, lalalalaaa lalalaa lalaaa.

Jongen, ik zou nog niet eens meer in de raad van elf willen! Al zouden ze mij smeken jongen, nog nie! Veel plezier in de raad van elf. Geniet er nog maar van zo lang het duurt. Voor dat je het weet, dan lig je er hier uit. En als je d'r hier eenmaal uit ligt, dan komt je d'r ook niet meer in! En dan is het met carnaval niet meer: "Hier jongen, jij een paar vellen consumptiebonnen, en als het er niet genoeg zijn, dan laat maar weten". Kun je elk pilsje zelf betalen! Twee vijfentwintig godverdomme!

Mij uit de raad van elf zetten! Dat moet je godverdomme nog een keer proberen!
En waarom? Omdat ik dan te ver ben gegaan. Met carnaval. Huh huh! Ja wist ik veel. Ik dacht da's een dansmarietje. Heh. Ja, die vallen in de split, in de spagaat, die gooien de benen alle kanten op. Ik dacht, dat kan wel wat hebben.
Moet je zien hoe ze d'r bij lopen man. Van die korte rokjes, witte laarsjes, en als het er dan op aan komt, dan gaan ze moeilijk doen! Doorslikken, ho maar! In de oorlog waren de mensen blij als ze wat warms binnen kregen.

En ik zeg altijd: wat is onherstelbare schade? Kijk als je daar, als je daar al meteen van uitgaat, ja, ja dan zal het wel niet meer goed komen nee. Maar wat is dat nou voor flut instelling?
Het is toch allemaal netjes afgehandeld met Marietje? Die rijdt nou mooi in een karretje. Kan ze met d'r kinnetje besturen. Hoeft zich nergens meer zorgen over te maken. Kan d'r plas en poep laten lopen. Marietje mag niet klagen! Kan ze ook niet!

Nou goed, dan denk je dat alles achter de rug is, maar wat schetst mijn verbazing? Het jaar daarop zit deze meneer niet meer in de raad van elf.
Ja, wie gaat er dan te ver?

Kijk, terechte kritiek, dat vind ik terecht. Daar kun je mij midden op de dag voor uit bed halen. Maar onterechte kritiek, daar kan ik niet tegen! Heh? Alsof ik het allemaal in m'n eentje heb gedaan! Jaaaaaa!

Jongen, het was al jaren aan de gang! Dat geklooi met die dansmarietjes. In het begin, toen werden er alleen maar fotootjes van gemaakt. Heh, van die show he. Beentjes omhoog, klik.
En die foto's kon je dan bijbestellen bij Marie van Zutphen. Die had dan als hobby fotografie.
Ja, dat liep als een trein.

Iedereen wou die dingen hebben. Marie hield daar ieder jaar een leuk bedragje aan over. En op een gegeven moment heeft ie van dat geld, heeft ie een videocamera gekocht. En toen was het dan niet meer alleen meer om de show te doen, maar toen werden dan ook meer sfeerimpressies gemaakt, zoals Marie dat dan noemde.
In de kleedkamer bij de dansmarietjes, als ze zich aan het omkleden waren en alles. En jaaa, wij van de raad van elf waren daar dan ook bij. En euh, jaa, je neemt zo'n meisje eens op schoot, he gewoon leuk, spontaan.

Ja, en die banden kon je dan ook weer bijbestellen bij Marie van Zutphen. Ja, dat liep als een gek. Iedereen wou die dingen hebben. Wat Marie daar aan over hield, dat was geen leuk bedragje meer, dat, dat was gewoon grof geld verdienen.

Ja, vanaf dat moment kreeg het allemaal iets meer een professioneel karakter. Ja als het er dan niet goed op stond, dan moest het overnieeeuw. En jongen daar gebeurde dingen, dat, dat ik wel eens zei van: "Ja hallo mensen, die meisjes zijn wel minderjarig jaaa!".
Dan zei Marie: "Wat nou minder jarig? Als je 29 februari geboren bent, dan ben je minder jarig. En voor de rest zijn we allemaal even vaak jarig ja!".

Jaaa. Hij kon het mooi vertellen, Marie. Met z'n argumenten.
Jaaaaa, en dat we niet alleen aan ons zelf moesten denken, maar ook aan de mensen die die banden kochten. Wat zei Marie dan ook alweer zo mooi? "Er is blijkbaar behoefte aan, dus wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?"
Ja, en dan ging je er maar weer vol tegenaan. "We kunnen het er later altijd nog uitknippen", dat was Marie z'n motto.

Jongen, die banden die liepen man, dat was niet meer normaal. Dat was niet meer aan te slepen man. Door het hele land, internationaal! Ik heb m'n eigen nog gezien in de Duitse nasynchronisatie. "Hmmm oooh ja komm mal her kleine Puppe, dann zieh ich dir das Höschen aus!"

Schitterend! Ja, vanaf dat moment stonden er bij Jo van Schaik in de kelder twintig videorecorders continu over te spoelen.
Maar d'r waren zoveel mensen die ervan wisten. Ook buiten de raad. Johan Ploegmakers van de elektrozaak, die zal toch ook wel hebben geweten waar die duizenden onbespeelde videobanden voor waren bedoeld heh? Die wou ze toch ook maar al te graag leveren.

Nee maar, nee maar ik heb het allemaal weer gedaan! Heh? Mij wordt de zwarte piet in de schoenen geschoven. Ik word met scheve schaatsen aangekeken omdat het toevallig een keertje is misgegaan.
Nee, nee, dat dansmarietje dat Gerry Pennings onder handen heeft genomen, die komt toch ook nooit meer op straat? "Jaaa, maar die was altijd al stil en eenkennig."
Jaaa, moet je voor de gein "Brabant bont en blauw anaal, deel 3" nog maar eens bekijken.
De vliezen voor de ogen van Dries van de Tilaard. Dat liefdeloze gezwik van Peter van Dijk, Paul van de Elzen, Bartje van Sleeuwen, de hele raad van elf, allemaal!

Acht ton. Het eerste jaar alleen al, hebben die banden acht ton opgebracht. En die band van mij en Marietje die liep het hardst van allemaal. Daar stroomt het geld nou nog van binnen.
En met dat geld, daar zijn goede dingen mee gedaan. Wij zijn het rijkste dorp in de hele omtrek. In Zoerendonk hebben ze niet zo'n mooie biblioblus.
De asperges staan weg te rotten op het land, maar de fanfare heeft spiksplinternieuwe instrumenten. Ra ra, hoe zou dat toch komen?

Voor wat, hoort wat. Heb ik moeilijk gedaan over onze Moniek? Die zat ook bij de dansmarietjes. Die heb ik ook niet zo teruggekregen zoals ik die heb afgeleverd. Daar zijn ook dingen mee gebeurd waarvan ik als vader zeg, nou nou nou dat kan toch ook op een andere manier?
Maar je moet die dingen kunnen scheiden. Zaken gaan voor het meisje. Je kunt geen omeletje bakken, zonder een eitje te breken.

D'r is blijkbaar behoefte aan, en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen? Daar heb ik me altijd voor de volle honderd procent voor ingezet.
En als ik dan merk dat het even tegen zit, en je een klein beetje steun nodig hebt, dan laten ze je vallen als een baksteen. Dan word je uit de raad van elf gezet alsof het niks is.
En als er op deze manier wordt omgesprongen met mensen die zich met ziel en zaligheid hebben ingezet voor het algemeen belang, dan zeg ik: Waar zijn we in godsnaam mee bezig?

In wat voor wereld leven we nou eigenlijk?

(Stilte)

Dank u wel.

of niet dan
pi_5591493
Nee Fredje, nee, nee, en nog eens nee! Ik peins er niet over. Ik ga niet weer vijf minuten voor tijd een gevecht afzeggen. Heh, die, die, die polsblessure de vorige keer, alah! Heh, daar kon ik nog inkomen, maar zadelpijn! Je, je gaat gewoon boksen tegen Tonny van de Biggelaar, de "Moker van Mierlo".
Heh, je bent gewoon bang Fredje. Je, je bent gewoon bang, en ik, da, da's heel normaal. Daar hoef je niet voor te schamen. Denk je dat de "Moker van Mierlo" op z'n gemakje in de kleedkamer zit? Huh? Ja, da's dan misschien een slecht voorbeeld, maar.

Je gaat korte metten maken met de "Moker", Fredje! Hele korte metten. Zulke korte metten, dat de mensen achteraf zullen zeggen: "Huh, wat zijn dat nou?", "Nou, dat zijn nou korte metten!".

Vorige keer heeft ie jou het ziekenhuis ingeslagen, heh, toen heb jij een half jaar moeten, moeten relativeren. En nou is hij aan de beurt. Heh, zullen we kijken, zullen we eens kijken of hij het ook zo grappig vindt als ze, als ze bij hem niet meer weten waar ze moeten beademen. Als, als ze bij hem op zoek moeten naar z'n tepels om te kijken waar de voorkant zit.
Hij heeft je kapot proberen te maken Fredje, kapot! Ja jij lag daar mooi buiten westen. Ik heb het allemaal moeten aanzien.

Fred, Fred, ik, ik wilde de handdoek in de ring gooien, echt waar! Maar toen de "Moker" dat door had, toen keek ie me aan met die kille ogen van hem. Ik was verlamd Fredje. Het ging gewoon niet meer. Maar vanavond zijn de rollen omgedraait. Reken maar van yes! It's payback tiiiiiiiiiiiime!

Fred man, ik weet het man, ik, ik weet dat je de laatste tijd veel hebt moeten overwerken, en dat er van trainen niet echt veel gekomen is, maar ervaring Fredje, ervaring, daar komt het op aan. En die heb jij ook niiiiieeeee! Eh, eeh Fredje, je moet maar zo denken: zolang je conditie achteruit holt, kan ie zo heel slecht nie zijn! Heh?

Okee, de "Moker" heeft nog nooit verloren, okee! 26 gevechten, 26 knock-outs. Moeten wij daarom onder de indruk zijn Fredje? Is dat dan de bedoeling, dat wij daarvan onder de indruk zijn? Je, je moet helemaal niet bezig zijn met de tegenstander. Je moet uitgaan van je eigen krachten.

Ik, ik heb dingen meegemaakt in de bokssport, man, dat houd jij niet voor mogelijk. Die, die partij ik in '75 heb gebokst tegen Hakinen, DE Hakinen, Europees kampioen! Al jaren ongeslagen. Mensen gaven geen cent voor mij. In de, in de eerste ronde krijg ik een dreun: BANG, alles zwart voor m'n ogen. In een keer het licht uit. In de vijfde ronde, kom ik bij! Ik sta nog steeds te boksen Fredje! Ik sta daar te tollen op m'n benen en, en ineens was ik het zat. Ik dacht: godverdomme, nie meer met mij! Niet meer met deze jongen! En ik haal uit man, je, je had erbij moeten zijn. Hij heeft dat nooit zien aankomen, Hakinen, Europees kampioen! Die, die zit nou in een verzorgingshuis in, in Helsinki, vliegtuigjes te vouwen!

Het, het kan altijd Fredje, jongen het kan altijd. Maar je moet erin geloven. Je moet er zelf in geloven. Waarom denk je dat ik jouw coach ben Fred? Waarom denk je dat ik 15 jaar van mijn leven in jou geïnvesteerd heb? Omdat ik in jou geloof jongen, ik geloof in jou! Daarom ben ik jouw coach. Daarom!

En, en natuurlijk zijn er ook nog andere redenen, tuurlijk. Heh, ik bedoel, anders zit ik ook maar thuis op de bank, met Mia. Dat heb ik ook wel gehad. Het enige waar ik nog benieuwd naar ben is, wanneer ze d'r kleren uittrekt, is hoeveel buiken er nu weer zijn bijgekomen. En, elke avond ligt ze daar weer, naakt op d'r rug met de kapotte kant boven! En dan moet ik ook presteren Fredje, dan moet ik ook presteren! Heh, en dan weet ik ook niet waar ik het vandaan moet halen. Dan is bij mij ook: verstand op nul, blik op oneindig, en uren maken! Dat, dat eindeloze gebeuk van jou op die bokszak, Fred, zoiets. Maar, maar dan niemand die op een gegeven moment tegen mij zegt van: "Nou is het mooi geweest jongen, ga maar lekker douchen". Ik moet doorgaan Fredje, doorgaan!

Jij, jij, jij denkt dat de "Moker van Mierlo" een medogenloze tegenstander is, ha Fredje, hahahahahaa! Onze Mia weet nog niet eens dat er een boven de gordel is! En, en voor mij is er niks aan! Okee, ik ken Mia al vanaf m'n zestiende, en, echt heel strak is ze feitelijk nooit geweest, maar je had tenminste een idee waar je je bevond. Maar na de geboorte van onze John, met z'n dikke kop! Als ik sta te pissen, zit de WC-bril nog strakker om m'n pik! Ik neuk met pleinvrees Fred! Als je denkt dat ik overdrijf, dan moet je morgen zelf maar komen kijken, dan houdt Mia weer open dag!

Jongen, wat ik allemaal meemaak. Ik, ik gun het m'n ergste vijand niet. Ze is 24 uur per dag non-stop, klets en klets nat. Als je Mia d'r kruis ziet, dan snap je ineens waar het woord "schuimbekken" vandaan komt. Heh, heb, heb ik jou wel eens verteld dat ze elke week van Sensilube, een liter van Mia af komen tappen? Vroeger had je het geheim dat je deelde met Sandeman, nou, dit is het geheim dat ik deel met Sensilube, dat, dat half Nederland zich insmeert met het overtollig nat van Mia! Ik bef al jaren met een snorkel Fred!
Maar goed, genoeg verhalen uit de ouwe doos van Mia.

Mijn leven Fredje, je wil het niet weten. Ik ben bang dat vlak voordat ik doodga, m'n leven als een flits aan me voorbij trekt, en dat het een saaie flits is. Ik maak nooit wat mee. Nooit. Of ja, nooit. Fffmmff. Heb jij... Veertien dagen geleden Fredje, toen, toen waren we uit wezen eten met, met de zus van Mia, in, in een restaurant. Ja nie zomaar een restaurant: bestek, alles d'r op en d'r aan. En toen hadden we, toen hadden we twee biefstukjes besteld, en een varkenshaasje. Maar toen kregen wij dus twee varkenshaasjes en een biefstukje. Hah. Dus, dus ik zeg tegen die ober, ik zeg: ja, dat hadden wij niet besteld. Hij zei: "Oh sorry, mijn fout, ik haal wel wat anders, ik gooi het wel weg". Ja nee, gek man. We gaan hier geen goed vlees weg zitten te gooien. Kijk, geef mij maar gewoon een varkenshaasje, da vind ik ook hartstikke lekker, heh. Feitelijk neem ik altijd een varkenshaasje, ik dacht nou, ik neem eens een keer wat anders, maar eh.
Kregen wij toch, namens het restaurant, een gratis kopje koffie aangeboden, vanwege eh...

Dat zijn dan de anekdotes waar ik het mee moet doen! En dan maak ik het nog mooier dan het was. Het was helemaal niet aan onze tafel.

Fred? Ik, ik moet je iets bekennen. Ik heb nooit gebokst. Ik heb nooit gebokst Fred. Al die gevechten waar ik je over verteld heb, ik, ik heb ze allemaal verzonnen. Hakinen, dat, dat is een bouwbedrijf in Boekel! Ik heb nooit gebokst. Ga nou toch eens na wat voor adviezen ik je altijd heb gegeven: "Kom op Fred, ertegen aan!", "Alles uit de kast!". Die, die bekers bij mij thuis! Als je Europees kampioen wordt in het half zwaargewicht, dan krijg je toch geen verzilverde sjoelbak Fred, kom ooooop!

Fred? Fred, we gaan beginnen, Fred, de "Moker" staat al in de ring. Fred? Fred, kom op nou man! Fredje! Fred?
Okee. Ik ga wel weer wat regelen. Dan maar zadelpijn.

Fredje? Het spijt me, dat ik tegen je gelogen heb. Ik, ik wilde gewoon graag bij je zijn. Vergeef je me?

("Fred" staat op, en omarmt Theo.)

Ronald!

of niet dan
pi_5592246
Is geen fuck te vinden op K*ZaA.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_5592385
"ja, das een beetje het frankrijk van parijs."

"er zijn ook caberatiers die zeggen 'je moet elke dag leven alsof het je laatste is!'. Nou dat heb ik 1 dag gedaan, en dat was zo'n kutdag. Je moet toch vanalles regelen enzo".

"als je zin hebt om naar parijs te gaan, DAN GA JE OOK NAAR PARIJS! Nou, als ik vroeger zin had om naar parijs te gaan, ging ik altijd naar Veghel. Heel gek is dat eigenlijk"

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:14:36 #31
16182 3steps
en anders niets
pi_5592644
en toen we 16 werden zijn we dan ook allebei bij dit bedrijf gaan werken... Mijnvoerders United.

Henk moet je eens kijken wat daar loopt man. En toen is henk er naar toe gelopen.. met zijn gladde praatjes, met zijn contactuele eigenschappen en zijn onjeclonje.

Die andere dokter is beter, maar helaas is hij ziek.
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:21:49 #32
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5592748
Waarom doen we eigenlijk niet gewoon datgene wat het fijnste is? Wat was er fijner danna het warme eten een pak chocolade vla, een pak vanille vla en dat samen in een bakje tegieten? En wat gebeurt er? Komen ze met dubbelvla, dat wil godverdomme zelf doen.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:22:28 #33
17702 DaMSWer
pi_5592763
Er komen steeds meer producten, maar wat levert dat nou uiteindelijk op? Word je daargelukkiger van? Der is nog nooit zo veel speelgoed geweest, maar gelijkertijd hebben kinderen zich nog nooit zo verveeld. Er zijn wel computers maar ja die lossen ook alleenmaar problemen op die er nooit waren geweest zonder dat apparaat.

[Dit bericht is gewijzigd door DaMSWer op 29-08-2002 21:30]

PoGo uitgespeeld LVL 40
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:22:47 #34
17702 DaMSWer
pi_5592768
Dit is het tijdperk van de communicatie. Er zijn faxen, buzzers, antwoordapparaten,iedereen is altijd en overal bereikbaar; eindelijk. Ik las van de week in de krantdat een bejaarde vrouw twee maanden dood in de flat heeft gelegen. Twee maanden. En datvind ik verschrikkelijk, dat vind ik echt heel erg, erg. Ik weet hoeveel mensen er op zoekzijn naar een fatsoenlijke woonruimte en.....

[Dit bericht is gewijzigd door DaMSWer op 29-08-2002 21:31]

PoGo uitgespeeld LVL 40
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:23:43 #35
17702 DaMSWer
pi_5592783
Dus ja misschien ligt het allemaal wel aan mij. Misschien is er wel helemaal niets aan de hand en dat het gewoon aan mij ligt. Maar als ik over straat loop, en ik kijk om me heen en ik zie al die gezichten van al die mensen, dan zie ik dat het helemaal niet aan mij ligt, dan zie ik dat het niet goed is, dat het niet deugt, en dat het misgaat. Maar ik weet niet wat ik eraan moet doen. Ik weet het niet, ik voel me totaal machteloos. Alsof ik met een vrouw aan het neuken ben en ze kreunt: Ja dieper, dieper, dieper, en ik zit er al tot aan de wortel in
PoGo uitgespeeld LVL 40
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:27:08 #36
17702 DaMSWer
pi_5592829
Het is wel saai hoor om niks te doen, ik heb wel een saai leven, ik droom zelfs saai. Vannacht had ik gedroomd dat ik een wasmachine had gekocht en ze zouden hem 's middags komen brengen maar ze konden niet precies zeggen hoe laat. De hele middag op de bank zitten wachten, kwamen ze om kwart voor vijf aankakken; ja en dat zijn dan mijn dromen hè. Ja en en ik wilde eigenlijk een superheld worden: overdag een anonieme sukkel en 's nachts een koele misdaadbestrijdiger. Het is me in ieder geval voor de helft gelukt.

Herken me hier wel in hahahaha, Theo RULEZZ!!

[Dit bericht is gewijzigd door DaMSWer op 29-08-2002 21:30]

PoGo uitgespeeld LVL 40
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:29:19 #37
17702 DaMSWer
pi_5592866
oops.. dubbel... sorry
PoGo uitgespeeld LVL 40
pi_5593319
"Greenpeace die vind ik ZO!!" "want wat die walvissen allemaal flikken da kan gewoon niet"
pi_5593342
altijd als ik vreemd ging dacht ik aan haar, (exvriendin) ook om m'n orgasme uit te stellen!!
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  vrijdag 30 augustus 2002 @ 00:24:19 #40
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5596356
[winamp aanzet en playlist load]

ik discrimineer niet, ik constateer alleen de feiten.

ik had laatst een reunie van de lagere school en toen zat i et een meisje te praten bij wie ik in de klas het gezeten en die was een ontzettende fan van whitney houston. ja die had een eerste dochterje ook zo genoemd. het heled rop sprak er schande over. is natuurlijk ook een beetje eh ongelukkig fekozen naam want ja, wat krijg je dan: hoe heette ghij? eh, weetnie?

ik zat pas van di ouwe voetbalinternationals door te b;aderen en toen zag ik van die van die fot's van die ouwe voetbalsupportters van 20 jaar gelden en die stonden daar mar zo aan de kant van de lijn hup te roepen voor de club waar ze voor waren en als je dan die gezichten ziet van die mannen. die zijn er allemaal zo ja zo onschuldig uit.
en en ik heb het idee dat dat nou niemand meer onschuldig is. bij mijneen jongen in de straat, zo'n ventje, die heeft al een grote bek. neuken dit, neuken dat. ik zeg: jonegn weet je wel wat neuken is? zegt ie: cja dat is een soort fistfucken maar dan met je penis.

ja, ik denk dat ik ergens een sfa;sg heb gemist en dat is daarom dingen niet begrjp.

D

pi_20659419
Superschop

*Heeft blikje cola*
Deze frisdrank wordt geproduceerd met toestemming van de Coca-cola company. Sympathiek !
  vrijdag 16 juli 2004 @ 10:29:24 #42
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20659603
EINDHOVÛH, EINDHOVÛH, EINDHOVÛH

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_20659702
DA ZIJN TOCH GEEN TIETUH !?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 10:50:56 #44
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_20659944
Als ik een week met Frank de Boer op een onbewoond eiland zou zitten, zou ik hem keihard in zn frons neuken.
ik ben de jager met de pet.
pi_20660001
Ge kunt geen omeletje bakken zonder een eitje te breken.
pi_20660045
Dan vroor het dat het kraakte. Dan was het koud, koud, koud. En dan trok hij handschoenen aan hè.

Jah...das dan misschien een slecht voorbeeld.
pi_20660247
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:15 schreef pietpaaltjens het volgende:

*Heeft blikje cola*
Deze frisdrank wordt geproduceerd met toestemming van de Coca-cola company. Sympathiek !
(theo maassen maakt een blikje Coca Cola los, en drinkt er wat uit)
ik vind coca-cola veruit de lekkerste cola die er is,
ik heb al die andere cola's ook wel es geprobeerd, maar er gaat voor mij niks boven.. Coca Cola..
En als ik een slokje neem, voel ik me daarna toch Net iets beter he, en ja daar gaat het toch om.. dat je je goed voelt..
Enjoy, zeg ik altyd.. Nee ik heb nooit mijn programma's kunnen schrijven zonder elke dag een paar blikjes Coca Cola..
Dus als je eens op een feestje bent, en de mensen vragen aan je 'hey wil je wat drinken', en je weet zo gauw niet wat, zeg dan gewoon eens 'doe mij maar een COca Cola', en je zult er geen spijt van krijgen..
Coca Cola.. Onthoud die naam (Theo Maassen laat overduidelijk het merk Coca Cola zien)
pi_20660349
"Henk, Henk deed van alles eigenlijk, notites maken, dingen opschrijven, noteren"
Yeah baby Yeah!
pi_20660364
"Je bent een grote klootzak Henk, ze zouden je hier ter plekke kapot moeten schieten! ehh niet persoonlijk bedoeld hoor."
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:17:47 #50
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_20660450
.. en dan vlak voor ze gaan staan en zeggen wist je dat je vrouw voor 70 % uit water bestaat! 70%!
852002IWASTHERE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')