Liever niet voor het grote publiek natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 16:33 schreef Luxuria het volgende:
Waar en wanneer ga je dit doen? Want dit wil ik niet missen
Heb je al een afspraak bij de tandarts gemaakt?quote:Op zondag 30 december 2012 16:44 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Liever niet voor het grote publiek natuurlijk.
Ik ben van plan om het morgen tijdens oudjaarsdag te doen.Mocht het allemaal goed gaan en veilig genoeg zijn.
Wil mijn tanden uiteraard beschermen met bijvoorbeeld zo'n hockey/boks-bitje.quote:Op zondag 30 december 2012 18:15 schreef Light het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak bij de tandarts gemaakt?
Fixed.quote:Op zondag 30 december 2012 18:15 schreef Light het volgende:
Heb je al een afspraak bij de tandarts Dela gemaakt?
Je weet dat je daarop moet bijten?quote:Op zondag 30 december 2012 18:15 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wil mijn tanden uiteraard beschermen met bijvoorbeeld zo'n hockey/boks-bitje.
Die film heb ik al gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef ShevaJB het volgende:
Gewoon doen. Wel zorgen dat iemand het filmt zodat de wereld mee kan genieten.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:09 schreef smitjew het volgende:
gewoon een bus hebben waar je zelf in past
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop